Yılana sarılmak.

882 114 65
                                    

--

38. Bölüm

Taehyung hemen yanı başındaydı. Sık sık ona bakıyor bir şeyler demesini bekliyordu. Ama o televizyonda saçma bir programa kilitlenmiş boş bir suratla onu izliyordu.

"Hey! İlk iş günün anısına kutlama yapalım mı?! Lunapark veya sinema? Güzel bir yemek?"

Agus reddetti. Konuşmadan sadece başını sallamıştı.

Yine ilk zamanlara dönüyordu kahretsin ki.

Taehyung iç geçirerek yerinden kalktı. Bu sefer izin vermeyecekti. "Hayır Sechs! Bak o salak yüzünden böyle olamazsın. Kalk eğlenemeye gideceğiz!"

Reddetmeye devam ederken Taehyung onu zorla yerinden kaldırmıştı. "Küçük arkadaşca bir randevu gibi düşün. Eğleneceğiz."

Agus'un ayakta duracak hâli bile yokken Taeheyung gittiği odadan kalın kıyafetler ile geri dönmüştü.

"Kazağı çıkarmayalım. Üşütmeni istemeyiz. Eheh, direk üstüne giy." Agus gerçekten istemiyordu ama Tae'yi kırmamak adına kabul ederek uzattığı kırmızı sweati giydi. Kat kat olduğu için rahatsız olmuştu ama çıkartıp değiştiremeyecek kadar yorgundu.

"Hah! Montumuzu da giyelim,," Tae kıyafeti açarken Agus dönerek gitmişti. "Yah! Sana her renk yakışıyormuş baksana! Elindeki yaralar ilk defa hoş geldi gözüme. Kırmızı ve siyahın dansı ratatam!... Yani, kusurların bile hoş! Bunları takmamalısın! Gerçi kusur da değiller. Yüzük gibi duruyor, gerçekten! Üzülme sen siktir et! Lütfen!"

Taehyung pot kırmamak için hızlı hızlı konuşuyordu. Sevimliydi..

Agus ona ufak bir gülümseme vererek tekrar koltuğa oturdu ve Taehyung'un giyinmesini bekledi.  Tae ise onun her an vazgeçilebileceğini bilerek klasik tarzından vazgeçti. Boğazlı kazağı üzerine montunu giydi ve ayaklandı. "Hadi gidelim!"

Agus'u zorla yerinden kaldırıp evden çıkarmıştı. "Ya! Her şey iyi olacak inan bana!" Taehyung asansör boyunca teselli etmeye devam etmişti. Yoongi de öyle demişti ama daha da batmaktan başka bir halt olmamıştı.

Arabaya binerken mutlu olsun diye centilmenlik yapıp kapısını açmıştı ama Agus'un yüzünde mimik bile oynamamıştı.

Kısa ve sessiz bir araba yolculuğunun ardından sinemaya gelmişlerdi. Taehyung onu şenlendirmek için türlü türlü sevimlilikler yapıyordu. "Ben mısır sevmem şeker yiyelim. Ama sen açsın, mısır alalım.. İkisi de olmalı. Evet!" 

Reddetti yine. Gerçekten hiçbir şey istemiyordu. Taehyung üstüne gitmekten vazgeçerek sustu. Hemen ardından zaten film başlayacağı için salona girmişlerdi.

Koltuk numaralarını bulup oturdular. Komedi filmiydi. Taehyung iyi olur diye düşünmüştü.

Ki gerçekten komikti ve Taehyung mola olana kadar Agus'u tamamen unutmuş, filme dalarak gülüp durmuştu.

Görevlilerden biri mola olduğunu belirten anonsu yaptığında eğlencesinin yarıda kesilmesine iç geçirerek yanına döndü. Agus uyumuştu çoktan.

Killers | Min YoongiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin