--29. Bölüm
"Havalandırma!" Gardiyanın sesi tüm koridorda yankılandı. Bir zamanlar hevesle beklediği o anons şimdi hiç istemediği bir şeydi.
Çıkmalı mıydı?
Yoongi çıkar mıydı?
Çıkarsa ne yapacaktı?
Yanına gitmeli miydi?
Dayanamayarak üstündeki yorganı itekleyerek yataktan indi. Geri çekilirse Yoongi'yi tamamen kaybederdi. Korkaklık etmemeliydi.
Diğerleri onun dün olanlardan sonra koşturarak bahçeye çıkmasını fazla yüzsüzce bulmuştu.
Agus onları görmezden gelerek çıktığı bahçede gözleri onu aradı. Oradaydı. Yine tellerin köşesine geçmişti. Soyutlamıştı kendini.
Ona doğru ilerledi. Ama sonra gördüğü şey ile duraksadı. Yoongi'nin hemen yanında gülümseyerek elini uzatan bir kız vardı. "Uzun zaman oldu Yoongi,!"
Yoongi gülerek baktı kıza. Hemen sonra hızla yerinden kalkıp sarıldı sıkı sıkı. Kasti değildi. Agus'u görmemişti bile.
"Tanıştırayım." Agus'un yanına gelen yabancı bir kız eliyle Yoongi ve o kızı işaret etti. "Sen yokken Daniel'den Yoongi'yi o korudu. Hmm, sonra sarıldılar, ağladılar falan filan.. Adı Yeom... Neyse ben seni meşgul etmeyeyim seni! Böyle uzaktan izle sen onları!"
Kız son lafında bas bas bağırarak konuştuğunda Yoongi ve Yeom dahil herkes Agus'a döndü.
Yumruklarını sıkmış ağlıyordu.
Ama kimse onun ağladığını görmedi bile.
Yumruk yaptığı elini biri tutarak, kendini arkaya doğru çevirmiş, göğsünde saklayarak ağladığını gizlemişti.
Agus kim olduğunu bilmese de ona ömrünün sonuna kadar minnet duyacaktı. Yoongi'nin kendini öyle görmesi istediği son şeydi. Hâlâ gururluydu, ve olan hiçbir şey o gururunu kıramamıştı.
Başından beri gelmesi hataydı zaten. Hangi kafayla gelmişti ki?
"Parfümün ne? Paradise değil mi? Doğru yani. Sonuçta cennetten düşen biri-" Agus kim olduğunu fark edince susması için göğsüne vurdu.
Eskimiş lafları kullanarak etkilemeye çalışması ona komik gelmişti. Ve bunu ısrarla yapıyordu.
Kim Taehyung çok egzantrik biriydi.
Yoongi kollarını Yeom'dan ayırarak sarılan ikisine tekrardan baktı.
Kim sikik Taehyung'un onunla ne alâkası vardı?!
"O kim Yoongi?" Gözlerini onlardan çekmeden cevapladı. "Agus."
Yeom şaşırarak arkası dönük kızı inceledi. Adını Yoongi'den çok dinlemişti. Yüzünü merak ediyordu ama kız başkasına sarılmakla meşguldü.
"Gel buraya. Siktir et onu. Buraya geldiği hâlde sana bakmayıp başkalarıyla işi pişirdiğine göre yollunun tekiymiş. Onu âleminde çok büyütmüşsün. Bana da eşsiz biriymiş gibi anlattın.. Tanrım, çok salaksın Yoongi."