Bayan Jeon.

871 114 66
                                    


--

27. Bölüm

~1 yıl sonra~

Güzel bir film oynayan pahalı televizyon.

Hemen yanında portakal suyu. Elinde telefon.

"Hanımım? Bunları nereye bırakayım?"

Göz devirdi. "Odama bırak."

Hizmetçinin odadan çıkmasının hemen ardından Jungkook içeri girdi. "Bakıyorum fazla alıştın? Havaya girmişsin."

"Senin paran olduğu için sıçmakta bir sakınca bulmuyorum Jungkook. Bedavadan evlilik değil öyle."

Onun bilmiş laflarına alayla gülüp kendini kırmızı deri koltuğa attı. "Evlenme konusu.. Seni oradan çıkarmak için olduğunu biliyorsun. Herhangi bir yakınlık yok sevgilim."

Agus boğazına takılan çerezi zorla yuttu. "İğrenç herifin tekisin. Senden nefret ediyorum."

Jungkook ceketini çıkararak fırlattı. "Ama bu nefret ettiğin iğrenç adamla geldin ve evlendin. Yoongi'yi sevmene rağmen."

Yoongi'nin adını bile duymak içindeki sıkıntıyı tekrar büyümüştü. "Adını anıp durma. Kötü oluyorum."

"Sen zaten kötüsün." Sinirle ona baktı Agus. "Adını anıp duruyorum ve duracağım. Ne çabuk unuttun Yoongi'yi?"

"Beyinsiz mal Yoongi'yi unutsam odamı onunla doldururum? Yoongi bana sadece mutluluk veriyor. Senin onun adını ağzına alman beni sinirlendiriyor sadece. Sevgilim o kadar basit değil."

"İyi ya işte. Ben onun adını andıkça sinirlen sen ve acı çek. Ben sana burada cenneti verdim çünkü. Bu olmaz."

"Ben zaten çekiyorum acı tamam mı? Sen benden de kötüsün. Yoongi'nin bunları yaşamasına sebep olan sensin. Ben ona iyilik ettim. Senin gibi bir manyağın elinden aldım." Histerik bir kahkaha attı Jungkook.

"Doğru.. Evet. Ben de berbatım. Sence de iki kötü, birbirimizi tam olarak bulmadık mı?"

"Siktir git Jeon." Elindeki çerezi ağzına attı. "Yanlız kalıp paranla keyif yapacağım. Ve ayrıldığımızda da tüm paranı elinden alacağım. Sonra da o paraları Yoongi'mle yiyeceğim."

Jungkook tekrar güldü. "Woah. Şuna bak. Biricik karım beni boynuzlayıp paramı başka adamlarla yiyeceğini söylüyor. Üzüldüm sevgilim." Burnunu çekti yalandan.

"Gerizekalı geber."

Jungkook kıkırdayarak kravatını çözdü. İki düğmesini açarak iş yorgunluğunu üzerinden atmaya çalıştı.

Agus onun boynunda gözüken damarları görünce alayla sırıttı.

"O babanın adını lekeleyeceğim. Hisselerinizi düşüreceğim. Yoongi ve beni böyle şerefsizce ayırmanın hesabını bana vereceksin Jungkook... Odamdayım. Mümkünse bara falan git birileriyle takıl, uzun bir süre de eve gelme."

Yerinden kalkarak kapıya ilerledi ve çarparak ardından kapattı.

Merdivenlerden hızlı hızlı çıkmasının ardından odaya girdiğinde kapıyı arkasından kilitledi.

Killers | Min YoongiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin