Tek başına.

1K 133 78
                                    

~

18. Bölüm

"Orospu çocuğu!"

Yoongi sırtına yediği darbeyle bir kez daha acı bir inleme bıraktı. "Piç kurusu," Adam onun ettiği küfürlerle iyice köpürdü.

Sinirlenerek elindeki jopu tekrar sırtına vurduğunda, Yoongi tüm karakolu inletecek bir bağırtı kopardı.

Öyle ki Agus bile duymuştu. Yan odalardalardı. Deminden beri sesler geliyordu ama Agus onun Yoongi olacağını düşünmemişti. Sesini algıladığı an ayağa fırladı.

"Yoongi!" Karşısındaki kadını orada bırakarak kilitsiz kapıyı açıp çıktı. Kapıda bekleyen polisler koluna yapışınca onları zorla itekledi ve yan odanın kapısına yapıştı. "Yoongi!" Kilitli olması onu delirtiyordu.

Kapı kulpunu zorlarken bir yandan eliyle yumrukluyordu. "Aç dedim lan kapıyı!"

Kızın sesini duyunca acısına rağmen gülümsedi Yoongi. Birilerinin var olduğunu bilmek, güvenip yaslanmak çok güzeldi, çok çok güzeldi.

"Bırak dedim ya tutma beni! Bırak! Yoongi! Ne yapıyorsun lan ona orada?!" Adam sinirle nefes verip kapının kilidini açtı. Kız resmen tüm karakolu sarsıyordu,.

Kilit çevrilir çevrilmez kapı gürültüyle açılıp Agus ve onun arkasındaki polisler içeri girdi. "Yoongi,!"

Duvarın bir köşesine sinmiş, omzunu tutuyordu sarı saçlı olan. Yüzü kan içindeydi ama gülümsüyordu. "Allah belânızı versin!"

Agus ileri atılıp Yoongi'yi kucakladı. Bu hareketi onun canını yakmıştı. "Özür dilerim," ayrılarak yüzünü ellerinin arasına aldı. Yüzündeki yaraları incelerken konuşmaya devam ediyordu. "Allah belânızı versin,"

"Siz zaten hiç cani değilsiniz! Ne lan bu?! Güya adalet yapıyorsun! Şu hâline bak! Tanrım,"

Yan odadaki kadın da içeri girmiş sinirli bakışlarla görevli adamı süzüyordu. "Ne bu?"

"Hakaret etti,-" Kadın sinirle sözünü kesti.

"Kes sesini. Kore'ye gönderilecek birazdan bu adam. Anlaşmayı zar zor yaptık, ne bok yiyorsun sen?!"

Sakinleşmeye çalıştı. "Odama geç." Adam başını eğerek özür diledi kadından.

Odadan çıkacağı sırada kıyafetine yapışan Agus ile durakladı. Kız resmen delirmişti. "Sen kime vuruyorsun acaba?!"

Kendi gücüyle(!), saldırdığında, ki 2-3 tane sağlam tokat vurmuştu.. Adam bu sefer ona karşı el kaldırdı. Neyse ki araya giren polisler Agus'u ondan uzaklaştırmıştı. Adam da fazla orada durmamış, gitmişti.

"Sakin olsana. İyiyim ben," Doğrulmaya çalışan Yoongi duyduğu acıyla yine yapışmıştı duvara.

"Tamam.. 1 saate kadar gidecek zaten. Biraz durmanıza izin veriyorum." Kadın konuştuğunda Agus ona minnetle baktı.

Tekrar Yoongi'ye döndüğünde onu gülümserken buldu. Hızlı adımlarla yanına ulaşıp beton yere oturdu.

"Gideceksin,"

Killers | Min YoongiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin