*Suus POV*
'Hey kleintje! Ben je daar nou eindelijk?' Jason staat al bij zijn auto als ik uit de school kom lopen. Zonder te reageren stap ik in. Jason doet hetzelfde aan de andere kant en start de auto.
'Hoe was het vandaag?' vraagt hij.
'uhm.. tja' reageer ik vaag.
Moet ik hem over Joran vertellen?
'Suus, ik zie dat er iets is. Vertel het me alsjeblieft. Is je klas niet leuk?' 'Oke dan. Maar je moet je niet meteen zorgen gaan maken oke. Is nergens voor nodig.' antwoord ik.
Hij geeft me een snelle blik onder het rijden en knikt.
'De eerste les werd ik naast een jongen gezet. Hij heet Joran.' Ik aarzel even maar vervolg. 'Ik ben de eerste les er meteen uitgestuurd. Maar het kwam niet eens door mij!'
Ik vertel hem over de hele schooldag, wat ze in de les over me zeiden en dat ik tegen hem opbotste in de aula. Dat hij me vastpakte laat ik maar even achterwegen..
'Als ze je aanraken of dingen doen die jij niet wilt, dan krijgen ze met mij te maken.' Hij is zo lief voor me.
'Dankje Jason. Het komt wel goed. Vertel het alsjeblieft niet tegen pap en mam. Ik wil niet dat ze zich meteen zorgen gaan maken.' zeg ik en leun met mijn hoofd tegen zijn schouder.
#
Ik doe de voordeur open en loop naar binnen gevolgd door Jason. In de woonkamer zie ik mijn moeder op de bank zitten. Gelukkig liggen alle spullen al aardig op hun plek en is de inrichting van onze meubels ook bijna af.
Nog steed kan ik niet geloven dat we in dít huis wonen. Ik pleur mijn spullen ergens neer en ga naast mijn moeder op de bank zitten.
'Wil je ook thee?' Vraagt mijn moeder. Ik knik en ze loopt naar de keuken. Mijn telefoon maakt een zoem geluidje en ik kijk. 4 ongelezen berichten in 3 chats op Whatsapp. Ik klik een nieuwe groepsapp aan. Vast Lynn en Luna.
+31 0645******* heeft de groep 'Triplets' aangemaakt
+31 0645******* heeft u toegevoegd
+31 0645******: Heyy Suus ik ben het! Luna.
+31 0698******: Ik ben Lynnnn!
Ik voeg ze aan mijn contacten toe en reageer even terug. Mijn moeder zat blijkbaar al een poosje op de bank en zie de thee al op de tafel staan. Ik had het niet eens door. De volgende chat is van nog een onbekend nummer.
+31 0611******: Hey Babe! Ik kom je morgen ophalen bij je huis oké? Je mag met de grote boys mee naar school. Zorg maar dat je om 08:30 klaarstaat!
Ik: Wie is dit? Joran?
Ik krijg nog geen antwoord. Dan open ik maar de laatste chat. Die van Emma.
Emma❤💍: Heeyy kan je me nu vertellen over je dag? xx
Ik: Jaa isgoedd. Zullen we ff videobellen?
'Inkomende oproep van Emma ❤💍'
'Ik ben even boven' zeg ik terwijl ik snel naar de trap loop en ondertussen opneem. Op de trap kom ik Jason nog tegen die me vrolijk aankijkt. Ik loop de gang door naar mijn kamer en vertel dan mijn hele dag aan Emma.
#
~Dinsdagnacht
Ik word wakker met barstende hoofdpijn. Ik kon al moeilijk in slaap komen. Steeds gingen er gedachten door mijn hoofd over het appje van waarschijnlijk Joran. Moet ik met hem in zijn auto mee naar school? Wat als ik dat niet doe?
JE LEEST
The Badboy's Secret [ ✔ ]
Teen Fiction'Ik dacht dat dit het damestoilet was?' Zeg ik rustig. Hij komt naar me toe lopen en pakt meteen mijn hand vast. 'Als je vervelend gaat lopen doen op MIJN school, dan zwaait er wat he!' Voordat ik het weet krijg ik een harde klap in mijn gezicht...