H15

2.6K 80 3
                                    

*Joran POV*

Wanneer het tot me door dringt wat ik aan het doen ben, laat ik Suus snel los. Tranen gaan heel snel over haar wangen.

Fuck wat doe ik met mijn leven. Ik verpest alles..

Ik grijp mijn kleren van de bank en loop snel de deur uit. Twee deuren verder loop ik de badkamer in. Mijn tranen kan ik opeens ook niet meer inhouden. 

Al zo'n 5 jaar houd ik al mijn gevoelens voor me. Ik vertel nooit aan mensen hoe ik me voel. Aan wie zou ik het moeten vertellen? Familie heb ik amper.. Mensen en vrienden zouden me uitlachen. Dan lijk ik opeens zo'n gevoelige jongen in plaats van de badboy.

Nu, na al die jaren komt het eruit. Ik heb zelfs bijna mijn hele verhaal verteld aan een meisje! Dat heb ik nog nooit gedaan. Alleen Justin en Luke wisten dat verhaal. Maar verder vertelde ik hen nooit hoe het met me ging of wat er in me om ging.

Ik zit tegen het bad aangeleund met mijn armen om mijn knieën heen geslagen. Nu voel ik me echt zo'n bang klein kind ofzo die zichzelf opsluit voor zijn eigen gevoelens en verleden.. Ik haal mijn handen door mijn haar en blijf een tijdje zo zitten. 

Justin vindt Suus leuk..

Vind ik Suus leuk? 

Wat als ik mijn reputatie moet opgeven voor haar?

Vind Suus mij leuk? 

Plots voel ik iemand tegen mij aan komen zitten. Blijkbaar is Suus binnen komen lopen toen ik in mijn gedachten bezig was. Ze kijkt me aan met haar mooie blauwe ogen. Waar je zo in kan verdrinken..

'Ik moet zo naar huis. Mensen vragen zich af waar ik ben en hoe het met mij gaat. Het enige wat ik nog wil weten is, waarom heb je me hier mee naartoe genomen?' Zegt ze met haar mooie zachte stem.

Ik blijf haar aanstaren met mijn betraande ogen en weet eigenlijk niet of ik haar nu al de hele waarheid kan vertellen. Achter Justin en mij schuilt nog veel meer. Ook met Luuk, Ryan en andere jongens.. Veel meer waardoor ik mijn leven nog meer heb verkloot. Ik besluit het toch nu nog maar niet te vertellen.

'I-Ik w-weet het eigenlijk niet..' 

Ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan wanneer het er zo stotterend uitkomt. Nu word het nog meer awkward.. 

Ze staat op en loopt terug naar de deur van de badkamer. 'Ik weet dat het misschien raar overkomt, maar ik wil er voor je zijn. Ook na alles wat er gebeurt is.' Ze werpt me nog een laatste blik en verlaat dan de badkamer. 

Waarschijnlijk gaat ze nu naar huis.. Wat heb ik haar aangedaan.. Elke keer verpest ik het weer. Ik verdien geen vriendin of mensen om me heen die er voor me willen zijn. Alles heb ik verkloot.. Ik verdien geen medelijden dus waarom zou ik haar nog meer vertellen dan ze al weet.. 

Ik blijf nog een tijd zitten. Geen idee hoelang. Mijn tranen blijven nog lang stromen maar na een tijdje vallen mijn doorweekte ogen dicht. 

*Suus POV*

Ik loop de badkamer uit. Weg van Joran. Hij zat daar echt als een wrak. Nu heb ik denk ik pas echt de 'echte' Joran gezien. 

Niet die klootzak op school die elk meisje wil hebben. Die iedereen in zijn macht wil hebben en kan doen en laten wat hij wil. 

Heb ik er verkeerd aangedaan te zeggen dat hij alles bij mij kwijt kan? Misschien kwam dat wel heel stom over. Ik bedoel.. Hij is en blijft de badboy en ik bij wijze van maar een klein ontschuldig meisje die hulp aanbied.. Gaat er door mijn hoofd. 

Ik zoek de weg naar de voordeur. Weet ik veel waar ik heen moet.. en het grote huis helpt ook niet veel mee. Joran heeft me op het bed gelegd toen ik al half sliep dus ik heb geen idee van de weg terug naar de deur. 

Ik dwaal een beetje door zijn huis. Stil open ik een deur aan het einde van een gang en loop voorzichtig naar binnen. Het lijkt op een soort oude studeerkamer. Er staan veel boekenkasten met boeken en een groot bureau in het midden met een pc erop.

De boeken zitten een beetje onder het stof. Ik loop langs een boekenkast en zie dat er ook een paar foto-albums bij staan. 

Zal ik een kijkje nemen?

Langzaam trek ik een van de foto-albums eruit. Voordat ik het album er helemaal uit heb, valt er een foto uit. Ik raap de foto snel op en wil hem weer terug doen als plots de deur open zwaait. Het foto-album duw ik snel terug op de plank en stop de foto in mijn zak. 

Het is Ryan..

'Wat moet jij hier?' Zegt hij dreigend naar mij terwijl hij langzaam verder naar me toe komt lopen. 

'I-ik zocht de voordeur' Stotter ik.

'En dan denk je niet eerst even laat ik me normaal aankleden in plaats van trolĺololollol ik loop een random kamer in en denk dat het een voordeur is.' Antwoord hij met een doe-normaal-zo-kan-je-niet-zijn blik 

Ik kijk naar mezelf. Ik ben helemaal vergeten dat ik nog steeds een lang en groot shirt van waarschijnlijk Joran aan heb in plaats van mijn eigen kleren! In gedachten sla ik mezelf heel hard voor mijn hoofd. 

'Ik zal je wel even begeleiden naar je kamer. Kuch, ik bedoel MIJN kamer.' Hij trekt mij ruw mee aan mijn arm, die nog steeds pijn doet. De hele gang door tot we bij de kamer komen waar ik heb geslapen. 

In de hoek van de kamer naast het bed staat een stoel waar mijn kleren op liggen. Ryan duwt me naar binnen en kijkt me geïriteerd aan. 

'Schiet een beetje op wil je! Als je over 2 minuten nog niet klaar bent kom ik binnen. Maakt me niet uit of je klaar bent of niet.' Hij geeft me een knipoog en smijt dan de deur achter zich dicht.

Uhh heeft die last van maandelijkse problemen ofzo. Die Stemmingswisselingen, Jemig. 

Ik pak snel mijn kleren van de stoel en trek Joran zijn shirt uit. Ik trek mijn kleren aan en controleer of ik al mijn spullen heb. Wanneer ik net mijn mobiel oppak en klaar ben zwaait de deur weer open. 

'Tijd is om. Daar is het gat van de deur.' Hij wijst naar de andere deur waar ik probeerde te vluchten voor Ryan de vorige avond. 

Hij loopt nog even naar me toe en pakt me even vast bij mijn armen. 'Ik krijg je heus nog wel een keer.. mijn tijd komt nog wel' fluistert hij bij mijn oor. 


Heyy allemaal. Schrik niet want heb mijn titel en cover aangepast naar 'The badboy's secret'. (kan zijn dat je nog de oude titel/cover ziet omdat het soms even terug veranderd ofzo dan kan je vgmij gewoon even refreshen) 

Weer een nieuw hoofdstukje erbij

Laat zeker weten wat je er tot nu toe van vindt en vergeet niet te voten ;)

Blijf gezellig lezen xx mij


The Badboy's Secret  [ ✔ ]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu