*Suus POV*
Het is weer een week later. Op school ben ik niet heel erg veel meer lastig gevallen door Justin, Joran en Luke. In tegenstelling tot andere meisjes..
Ik heb ze geprobeerd zoveel mogelijk te ontwijken en dat lukte aardig.
Waar zijn ze mee bezig?
*TRINNGG* 'Ik doe wel open!' roep ik naar de woonkamer.
Het is de dag van mijn slaapfeestje. Ik heb er heel erg veel zin in en trek de deur met een lach op mijn gezicht open.
Lynn en Luna staan er half nat geregend, met een hele overdreve poker face. Ik begin te lachen. Typisch Lynn en Luna.
'Wat houden we toch weer van de herfst en winterachtige dagen!' zegt Lynn. 'Hoor het sarcasme' lacht Luna erachteraan terwijl ze naar binnen lopen.
Ze hebben net hun jassen en schoenen uit gedaan als de bel weer gaat. Ik sta nog in de hal dus kan meteen de deur weer open doen.
Daar staat Sarah. Ook helemaal nat. 'Kom snel binnen' Zeg ik en wijs haar de kapstok aan. Roos kon helaas niet komen omdat ze een etentje had met haar familie.
We gaan met z'n allen de trap op naar mijn kamer. De luchtbedden had ik al klaargelegd en we maken onze bedden allemaal vast verder klaar.
Het past precies in mijn kamer. In mijn vorige huis paste er net één luchtbed denk ik.
'Zullen we onesies aandoen?' Vraagt Luna en iedereen knikt. Ik had gevraagd of ze een onesie hadden en iedereen heeft er een meegenomen. Ik hou echt van die dingen!
Sarah heeft een panda, Lynn en Luna hebben een tijger en leeuw onesie aan en ik een unicorn met een gouden hoorn op het hoofd.
We liggen allemaal op ons bed en we kletsen wat met elkaar. We eten chips en drinken wat cola.
Dan komt Sarah met een geweldig leuk idee. 'Laten we truth or dare doen!'
Iedereen stemt er mee in en we beginnen. 'Truth or dare aan Luna.' Begint Sarah. 'Ik begin met.. truth.' antwoord ze.
'Oke we beginnen met normale vragen. Wat zou je aan jezelf willen veranderen?'
We hebben al wat aantal rondes gedaan. De vragen en opdrachten worden steeds erger. 'Truth or dare aan Suus' Ik ben weer aan de beurt. 'Uhhmm truth.' zeg ik maar.
Bij dare krijg ik nu vast een kut opdracht..
'Alweer? Ik weet nu echt geen vragen meer' zeurt Sarah met een nepzielige stem. 'Oke doe maar dare..'
Hier ga ik spijt van krijgen.
Sarah denkt even na en zegt dan mijn opdracht. 'Bel Joran uit onze klas en zeg dat je hem leuk vindt'
Ik kijk haar aan en geloof eerst niet wat ze zegt.
'Waarom geef je me meteen zo'n opdracht.' antwoord ik met een geschokte blik. 'Je moet het nu wel doen he. Je kan nu niet meer terug.' Helpt Luna mij herinneren.
zucht..
'Oké oké ik doe het al' Zeg ik en zoek Joran's nummer in mijn contacten lijst.
Na wat zoeken heb ik hem gevonden en druk op de bel knop. Sarah drukt hem op luidspreker en na een paar keer overgaan wordt er opgenomen.
'Suus ben jij dat?' Hoor ik de stem van Joran zeggen. 'Uh ja hey' begin ik een beetje ongemakkelijk.
'Waarvoor bel je. Je weet dat je je niet meer met mij moet bemoeien.' begint hij.
JE LEEST
The Badboy's Secret [ ✔ ]
Teen Fiction'Ik dacht dat dit het damestoilet was?' Zeg ik rustig. Hij komt naar me toe lopen en pakt meteen mijn hand vast. 'Als je vervelend gaat lopen doen op MIJN school, dan zwaait er wat he!' Voordat ik het weet krijg ik een harde klap in mijn gezicht...