H33

1.4K 56 2
                                    

*Suus POV*

Natuurlijk had ik er weer niet aan gedacht dat Joran op bed ligt. Ryan is dan de enige die de deur open zou kunnen doen. Ik had beter achterom kunnen gaan..

'Zo kom binnen schoonheid' Ryan geeft me een knipoog terwijl hij de deur verder ophoudt zodat ik erlangs kan. Ik besluit hem te negeren, om ergere dingen te voorkomen.

Ik loop rechtstreeks door naar Joran's kamer. Langzaam komt Ryan achter me aan lopen. Voor de deur van zijn slaapkamer blijf ik even stil staan, haal diep adem en doe de deur open. Ryan wil me volgen, maar ik ben hem te snel af.

'Jij gaat je er niet mee bemoeien klootzak!' sis ik en trek snel de deur dicht voordat hij iets terug kan zeggen. De deur draai ik dan ook snel op het slot. 

Joran ligt op zijn bed en bekijkt me met een moeilijk gezicht. Daarna begint hij te glimlachen. 'Wat lach je' lach ik zacht terug. 

'Je bent zo schattig als je boos bent' zegt hij zo zacht dat ik het net kan horen. Ik begin automatisch weer te lachen. 

Dit is mijn vriendje en niemand verkloot onze relatie. 

Ik ga naast Joran op zijn bed zitten. 'Waar zullen we beginnen?' vraag ik. 'Bij het begin' 

Ik zucht even en bedenk waar ik zal beginnen. 'Ryan ging je naar school brengen, jullie gingen met zijn auto' helpt Joran me. Ik knik en vertel het verhaal zoals het ging. 

Als ik alles heb verteld, zie ik Joran nadenken. 'Dus je zegt dat Ryan jouw heeft gezoend en daarna tegen mij heeft gezegd dat jij hem zoende? Dat Ryan onze relatie kapot wil maken? Waarom zou hij dat doen!?' eindigd hij een beetje geprikkeld. 

'Waarom zou ik dat weten? Vraag het hem zelf!' antwoord ik harder dan ik bedoelde. Meteen verander ik mijn stemming. 'Sorry ik bedoelde het niet zo..' Joran staat voorzichtig op uit bed en loopt een beetje strompelend naar de deur van zijn slaapkamer. 

Hij trekt de deur weer open en daar staat Ryan. Heeft hij alles staan afluisteren? Wat een klootzak. 

'Ik wilde toevallig net gaan kijken hoe het met je ging' antwoord hij. Alsof dat smoesje gaat werken..

'Komt goed uit. Ik had je net even nodig.' zegt Joran geïrriteerd. Ryan loopt verder en geeft me een vuile glimlach. 

Dit ga ik nooit winnen.. 

'Waarom wil jij onze relatie kapot maken' vraagt Joran droog aan hem. Meteen springt Ryan in de verdediging, iets te heftig waardoor het juist nep lijkt naar mijn mening, en regeageert erop. 

'Waarom zou ik jullie relatie kapot maken! Suus is degene die vreemdgaat en niet ik. Je kent mij toch langer dan vandaag! Gast!' 

Joran knikt even en kijkt dan mij weer aan. 

Waarom ben ik eigenlijk hier. Als Joran mij nu al niet vertrouwt, wat doe ik dan nog bij hem. Gaat er door mij heen.

Plotseling rollen er wat tranen over mijn wangen. Ik had het zelf eerst niet eens door. Ryan kijkt me glimlachend aan en loopt de deur weer uit. 

'Ik heb mijn woord gedaan. Het is gegaan zoals ik zei. Ze liegt' Dan valt de deur weer in het slot.

Ik sta op van zijn bed en loop naar de deur. Ik draai me nog een keer om. 'Als je me echt niet vertrouwd, zoek je maar een ander. Ik snap niet dat je niet ziet hoe hij ons zit te bespelen!' Ik loop snel door en duw de deur achter me dicht. 

Zeg dat je me nog wil, zeg dat je me nog wil.. Please kom me achterna. Ik schud die gedachtes uit mijn hoofd en ren naar de voordeur. Buiten pak ik mijn fiets en stap op. Nog één keer kijk ik om naar het mooie huis. Dan stap ik maar op en fiets zo hard ik kan naar huis. 

Is het nu al klaar tussen ons. Waarom? 

#

Ik lig op mijn bed naar muziek te luisteren. Ik word er altijd even rustig van. Om de minuut kijk ik op mijn mobiel. Ik weet zelf niet eens waarom. 

Verwacht ik nou echt dat Joran me plots een appje stuurt met 'Ik mis je ik wil je terug'

Zuchtend druk ik mijn mobiel weer uit en laat mijn hoofd hard op mijn kussen vallen. Waarom is liefde zo ingewikkeld..

Dan hoor ik mijn mobiel afgaan. Zal het dan toch..?  Ik kijk snel en voel me weer teleurgesteld. Ik zie Lynn haar naam staan. Snel neem ik op. 

'Heeey hoe is het met de liefde meid!' 

'Slecht. Ik denk dat het uit is'

'Huh? Wat is er gebeurd? Hoezo dénk je dat het uit is'

'Ryan heeft gezegd tegen Joran dat ik hem zoende maar dat is niet waar..' 

'Wtf, wat een klootzak! En Joran gelooft hem?'

'Ja.. blijkbaar..' 

'Als hij echt van je houdt dan komt hij er wel achter dat het niet waar is. Jullie hebben nog niet eens zo heel lang. Je moet elkaar leren vertrouwen.'

'Ja. Maar als het zo doorgaat hoeft het niet van mij.'

'Hey het komt goed. Ik moet nu gaan. Doegg'

'Bye'

Ik gooi mijn mobiel naar de andere kant van mijn bed. Bel me dan nu als je me nog wil.. show me your love.. 


Heyy. Een iets korter hoofdstukje dit keer. Vergeet niet te voten en reageren xx lots of love. (BTW WE HEBBEN NU OOK BIJNA DE 5K READS! OMG!)





The Badboy's Secret  [ ✔ ]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu