H29

1.8K 64 1
                                    

*Joran POV*

Suus en ik heb nu al een paar dagen verkering. Ik ben zo blij met haar! Ze is heel lief voor me en ik voor haar natuurlijk. 

De geheime relatie gaat nog wat worden.. Als haar ouders erachter komen dat ik nog met haar heb, ben ik de klos. Niet alleen ik, maar vooral Suus zit dan in de problemen. 

Dat moeten we hoe dan ook voorkomen..  maar zonder haar te laten gaan. Dat kan ik niet.

Helaas is vandaag de dag. De dag dat we weer naar school moeten. Ik had al aan Suus gevraagd of ze niet nog een dag wilde wachten. Maar ze wilde nu het weekend weer voorbij was gewoon naar school gaan. Het zou ook wel opvallen als we allebei zolang wegbleven of 'ziek' waren. Dus het is misschien ook maar beter. 

Ik zit alleen nog met een probleempje.. Justin.. Als hij erachter komt dat ik met Suus heb.. Dan wordt hij waarschijnlijk woedend. 

Ohja en niet te vergeten Luke. Hij spamt me al dagen vol met berichten. Hij heeft me waarschijnlijk allang door. Dat was ook niet zo moeilijk. Suus en ik zijn allebei al een paar dagen weg geweest. Maarja we gaan het meemaken.. 

#

'Heyy Joran. Gaat het wel goed met je? Je lijkt zo.. zo verward maar blij tegelijk ofzo' hoor ik Ryan naast mij zeggen. We zitten in ons huis in de woonkamer wat te eten. Zometeen moet ik naar school..

'Ja.. met mij gaat het prima' antwoord ik afwezig. 

'Zal ik je even naar school rijden met de auto? En bel me dan maar als je uit bent. Dan kom ik je ook weer halen.' Hij pakt de autosleutels uit mijn handen en loopt naar de gang. 

Ik sta langzaam op en ga hem achterna. Mijn jas en schoenen doe ik aan en loop daarna door naar de voordeur. Ryan staat al buiten bij mijn auto. Ik loop naar hem toe.

'Slome slak, kom je nog of hoe zit dat!' roept hij.

Ik lach even klein en stap daarna snel in. Ryan start de auto en scheurt harder dan nodig is van de oprit weg. School here we come..

#

Op school aangekomen zeg ik Ryan gedag. Ik kijk over het schoolplein en zie veel mensen naar me kijken. Heb ik wat van ze aan ofzo? denk ik bij mezelf. 

Na even verder zoeken, krijg ik Suus in de gaten. Ze staat bij Lynn, Luna, Sarah, Roos, Louis en de vriend. Ik loop erop af en join het groepje. 

Sommige die nog niet weten dat ik met Suus heb, kijken ons raar aan als we elkaar kort zoenen. Mensen op het plein zien het ook en beginnen dingen naar mijn hoofd te roepen zoals 'Aah wat zielig voor Suus.' 'Dat ze hem überhaupt een kans geeft..' 'Na een week wordt ze toch wel gedumpt' en 'PLAYER! Waarom doe je haar dit aan!' 

Ik heb Suus er al op voorbereid dat dit ging gebeuren. We hebben elkaar goed gesproken. We zouden ons er niks van aan trekken en het laten gaan. Hopelijk wordt het vanzelf wel minder. 

'Laten we maar vast naar Nederlands gaan' fluister ik naar Suus en trek haar met me mee. 

We lopen snel door de hoofdingang naar binnen om verdere confrontaties te vermijden. Zodra we binnen zijn begint Suus opeens een beetje te lachen. Ik kijk verward en vraag wat er is.

'Het is best grappig zo zo'n relatie. Mijn ouders mogen van niks weten en iedereen hier op school loopt te schreeuwen tegen ons.' Ze vertelt het zo grappig dat ik spontaan mee begin te lachen. 

'Nou zo grappig is het eigenlijk niet.' Begin ik daarna wat serieuzer. 'Maar beter dat je er zo tegenaan kijkt dan het tegenovergestelde. Ik wil je echt niet kwijt en ik wil je echt niet maar voor één week. Dat weet je toch?' vertel ik haar.  

Ze knikt naar mij en pakt dan mijn hand vast.

'Ik hou van je. Niet voor één week maar voor altijd.' Zegt ze. 

Daarna brengt haar lippen naar die van mij en zoent ze me. Het voelt zo hemels. Zo zacht. Ik wou dat ik voor altijd en eeuwig bij haar kon blijven.

'JORAN WTF DOE JIJ NOU' Hoor ik een maar al te bekende stem roepen. 

Al snel voel ik een harde duw tegen mijn schouder en verlies ik mijn evenwicht. Gelukkig kan ik mezelf opvangen met mijn handen zodat mijn hoofd net niet de grond raakt. 

Ik herpak mezelf en probeer zo snel mogelijk weer rechtop te gaan staan. Suus zie ik vanuit mijn ooghoeken op een afstandje staan kijken. Ze staat als een standbeeld verlamd te kijken, niet wetend wat te doen.

'Justin, ik kan het uitleggen! Alsjeblieft wordt niet boos op mij! Wacht even!' roep ik voordat hij me nog meer klappen wil gaan geven.

'Ik wil geen uitleg, ik wil Suus. Dat weet jij maar al te goed!' Schreeuwt hij boos naar me terwijl hij naar Suus wijst. 

Gelukkig zijn er nog geen mensen te bekennen in de gang die dit kunnen horen. 

'Suus houdt van mij! Wij kunnen er niks aan doen! Dit is het lot. Wij horen bij elkaar en hebben voor elkaar gekozen!' roep ik hem toe. Het komt misschien harder over dan ik bedoel, maar het is wel gewoon zo. 

'Het is niet eerlijk! Ik heb het eerder verdiend dan jij! Jij.. fucking player!' Hij komt onverwachts op me af stormen en geeft een harde stomp op mijn kaak. 

Even voel ik me duizelig. Voordat ik iets terug kan doen geeft hij me nog een harde trap en ik zak in elkaar. 

'Kijk de o zo grote badboy van de school hier op de grond liggen! Zelfs ik kan hem verslaan wat een loser!' Spuugt hij in mijn gezicht. 

Ik heb de kracht even niet om op te staan, maar ik verzamel mijn kracht om nog wat woorden terug te spuwen naar Justin.

'Weetje Justin. Jij verdient Suus helemaal niet. Na Myla heb je het gewoon verpest. Niemand.. niemand verdient jouw!' 

Nu heb ik hem echt razend gemaakt. Het maakt me niet uit. Suus is van mij en dat moet hij weten. Nu zal ik de consequenties maar moeten aanvaarden.

Ik voel nog meer trappen in mijn maag. Ik laat het toe. Nu kan ik toch niks meer terug doen. En misschien heeft hij gelijk. Misschien ben ik een loser. Maar wel een loser mét een vriendin. En dat kan hij niet zeggen..


Hey allemaal. Weer een nieuw hoofdstuk. Ik ben ziek dus dacht nu kan ik wel even een hoofdstukje schrijven. Vergeet niet te voten! Hebben bijna de 100 votes xx (Ohja nog bedankt voor de 3k reads als ik dat nog niet gezegd had!) Lots of love  x



The Badboy's Secret  [ ✔ ]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu