'Wat heeft zij?' Vraagt Nina verbaasd. 'We gaan dansen, ze is waarschijnlijk zenuwachtig!' Zegt Sabrina. 'Zie jullie vanmiddag!' En Sabrina rent achter Christel aan. Dan botst ze heel hard tegen iemand aan, haar telefoon valt op de grond. 'Shit.' zegt ze iets te hard. 'Hey, jij zat net bij ons toch?' Vraagt de jongen. Sabrina kijkt op. Als ze de jongen ziet herkent ze hem, hij was de jongen die naast Jonah heeft gezeten. 'Ja dat was ik.' zegt ze lachend. 'Ik heb me helemaal niet voorgesteld, Ik ben Daniel.' Terwijl hij dat zegt steekt hij zijn hand uit. Sabrina pakt hem vast, en schudt zijn hand. 'Ik ben Sabrina.' zegt Sabrina. 'Ik moet gaan, heb instrumenten les ofzo iets.' Lacht hij. 'Ik dans lessen!' Lacht Sabrina. 'Veel plezier, en good luck!' Glimlacht hij. 'Thanks, jij ook he Daniel!' Zegt ze. Dan rent hij verder. Sabrina grinnikt even, en raapt haar telefoon op.
Dan begint ze snel te rennen. Als ze bij het dans studio in het college komt, ziet ze Christel staan.
'Ik bent te laat Sabrina.' zegt Christel. 'Ach, vind iemand anders Christel.' zegt Sabrina.'Die Jack lijkt je leuk te vinden.' zegt Sabrina schouder ophalend. 'Ik weet niet, ik weet dat ik Corbyn nog maar kort ken, oftewel een dag. Maar het voelde gewoon zo goed.' zegt Christel. 'Jullie hadden een klik, maar die klik ga je ook wel hebben met Jack!' Zegt Sabrina. Dan komt Corbyn aanlopen, met Jonah.
'Wat is er met Jack?' Vraagt Corbyn nieuwsgierig. 'Christel vind hem wel leuk.' zegt Sabrina. Christel werpt een "Are-you-kidding-me" blik naar Sabrina. Sabrina gaat snel in gesprek met Jonah.
'Dus, Jack?' Vraagt Corbyn door. 'Dus, Nina?' Vraagt Christel. Dan begint hij te lachen. 'Ik vroeg het eerst.' zegt hij. 'Ik ben je geen verklaring verschuldigd, sterker nog het is mijn privé leven.' zegt Christel en ze loopt snel de studio in als de deur open gaat.
De vrouw begint te praten en zegt dan dat we mogen omkleden. iedereen loopt naar de kleedkamers. Als ze klaar zijn lopen ze terug. Ze moeten in tweetallen, ze moeten een partner kiezen voor een lagere tijd. Christel loopt naar Sabrina, maar die gaat al met Jonah. Ze kijkt in het rond. Dan komt Corbyn aan. 'Gaan wij samen?' Vraagt hij. Christel knikt. Ze krijgen de opdracht om op "Girls like you" Te dansen. De dans lerares doet hem voor en met zijn alle dansen ze het na. Na een tijdje kiest de docent een tweetal uit. Het derde tweetal dat moet optreden voor de klas, zijn Corbyn en Christel.
Ze gaan staan en iedereen gaat met een rondje om hun heen staan. Dat begint te muziek te spelen, en ze beginnen te dansen.
Iedereen begint te klappen. 'Jullie hebben er een eigen draai aangegeven. Dat vind ik echt goed gedaan. En jullie hebben veel talent, zowel individueel als een stelletje.' Zegt de docent. Christel gaat naast Sabrina staan, 'Jullie lijken echt een stelletje.' fluistert Sabrina. 'Houd erover op Sabrina. Hij gaat op date met Nina. En ik ga Jack uitvragen.' Fluistert Christel terug. De rest van de dans les was niet zo bijzonder, ze keken nog een paar keer naar dansen van andere stellen.
Daarna lopen Sabrina en Christel terug naar de kleedkamer. Ze kleden zich niet om, maar pakken hun spullen in, en lopen naar hun kluisjes. Ze zijn uit, en gaan dus naar huis. Als ze bij de kluisjes staan, komen Yara en Nina aanlopen.
'Hoe was dansen?' Vraagt Nina. 'Goed, je had Christel en Corbyn moeten zien. Ze leken echt een stelletje, zo goed dansen ze samen, met goede emoties. Net zoals vanochtend bij de acteerlessen met dat stukje in the notebook!' Zegt Sabrina. Christel rolt haar ogen. 'Gelukkig zijn ze geen stel, en ga ik op een date met Corbyn. En dat betekent dat hij van MIJ is.' zegt Nina met een glimlach, als ze naar Christel kijkt, heeft ze een klein beetje een dreigende blik. Maar die gaat weg als Corbyn aan komt lopen. Hij gaat naast Christel staan.
'Je was echt vet goed in de danslessen. Die vrouw was niet de enige die zei, dat we een goed stel zijn samen. We presteren goed samen!' zegt Corbyn. Christel knikt. Ze opent gefrustreerd haar kluisje, maar het lukt haar niet. Dan komt Jack aanlopen, hij pakt het sleuteltje van Christel en doet haar kluisje open. Corbyn kijkt jaloers naar Jack.
'Wat is mijn beloning?' Vraagt Jack. 'Misschien dat we vrijdag samen naar dat feest kunnen gaan?' Vraagt Christel. 'Okay, deal!' Zegt Jack. Christel pakt haar jasje uit haar kluisje. En daarna doet ze haar kluisje dicht, ze geeft een kusje op Jack zijn wang. Corbyn rolt met zijn ogen, en loopt snel naar Nina. En slaat zijn arm om haar heen. Christel rolt met haar ogen. Ze wilt weg lopen, maar ziet dat Daniel en Sabrina aan het kletsen zijn, en Sabrina heeft een brede glimlach. Christel grinnikt.
'Jack?' Vraagt ze. Hij draait zich om van zijn kluisje. 'Ja.' zegt hij. 'Wil je me misschien thuis brengen, mij laten opfrissen en dan met mij samen een wandeling maken en starbucks drinken?' Vraagt Christel. Jack zijn ogen worden groot, en zijn glimlach word breder. 'Heel graag.' zegt hij. Christel zegt dat ze met Jack weg gaat, en geeft de meiden een knuffel. Dan kijkt ze een beetje bitchy naar Corbyn, die ondertussen heel jaloers kijkt. Hij gaat dichter bij Nina staan en fluistert wat in haar oor. Nina kijkt heel blij.
'Nu? Een date? Ja nauurlijk.' Glimlacht Nina. 'Zullen we gaan, Jack?' Vraagt Christel. Hij knikt. Hij slaat zijn arm om Christels middel en samen lopen ze de school uit. 'Dat zou pas een leuk stel zijn!' Zegt Sabrina expres harder zodat Corbyn het kan horen. Corbyn zucht, en kijkt naar Nina.
'Zullen we dan maar gaan, Nina?' Vraagt hij. Nina knikt. Samen lopen ze naar zijn auto. Als ze het parkeerterrein op lopen, zien ze de auto van Jack wegrijden. Corbyn kijkt nogmaals jaloers naar de auto.
JE LEEST
Hi, were twins!
Teen FictionChristel & Sabrina, een tweeling. Met hun vrienden en vriendjes, tweeling zijn is leuk toch? De meiden zien er nog geen nadeel in. Totdat ze merken dat ze toch veel met elkaar te maken hebben, zelfde interesses? In jongens? Gaat dat wel goed? Of kom...