5; Dina

90 2 4
                                    

Sabrina stapt in de auto van Daniel. Als ze in de auto komt, komt er een wal van pepermunt in combinatie van Daniels luchtje op haar af. Stiekem vind ze het lekker ruiken. Daniel begint te rijden, na een tijdje merkt Sabrina pas dat Daniel een hele andere kant op rijd.

'Daniel, je rijdt verkeert!' zegt Sabrina. 'Nee, helemaal niet.' zegt hij. 'Daniel, mijn huis is de andere kant op.' Zucht Sabrina. Daniel begint te grinniken. 'Ik heb nog een verassing voor je.' Zegt hij dan. Sabrina kijkt verbaasd.

'Wat voor een verassing?' Vraagt ze. 'Dat ga ik natuurlijk niet zeggen, Sabrina.' Lacht Daniel. 'Waarom nou niet?' Vraagt Sabrina, 'omdat het dan geen verassing is slimmie.' Zegt Daniel. Daniel rijd door, en Sabrina zucht. 'Serieus, ik hou niet van verassingen.' Zegt Sabrina dan. 'Ik weet zeker dat je wel van deze verassing houd.' Lacht Daniel. 'Ik hoop het maar voor je, ik heb genoeg series gekeken dus ik weet hoe ik iemand moet vermoorden!' zegt Sabrina serieus. Daniel grinnikt. Daardoor begint Sabrina te lachen. 'Jij zou mij nooit vermoorden!' Lacht hij. Sabrina knikt. 'Het moorden laat ik wel aan Nina over.' zegt Sabrina. 'Hoezo Nina?' Vraagt hij.

'Nou Nina doet misschien dat ze een lief onschuldig meisje is maar stiekem is ze serie moordenaar!' zegt Sabrina. Daniel begint te lachen. 'Weetje, laten we voor nu maar niemand vermoorden' lacht Daniel. 'Ja dat is waarschijijk een goed idee.' zegt Sabrina. Ze lachen allebei nog eens, en Daniel parkeert de auto dan. Hij pakt een theedoek en bindt hem om Sabrina haar hoofd heen. 'Hey, nu kan ik niks meer zien.' Zegt ze. 'Dat is ook de bedoeling, Honey!' Lacht hij. Dan is hij even stil, zijn hoofd word rood, maar Sabrina -die een blinddoek om heeft- merkt het niet. Hij pakt haar hand vast, -nu word Sabrina rood- maar Daniel is te druk bezig en merkt het niet.

Ze lopen een klein trapje op, en dan haalt hij de blinddoek van haar hoofd. Ze kijkt van Daniel naar de verassing. Haar ogen worden groot, en ze geeft Daniel een knuffel. 'Heb jij dit geregeld voor mij?' Vraagt ze verbaasd. Daniel knikt, en hij begint te blozen-Nu Sabrina geen blinddoek meer om heeft- ziet ze wel dat Daniel bloost. Ze begint te lachen. 'Dankjewel, Daniel.' zegt ze.

'Ben ik geslaagd, en mag ik blijven leven?' Vraagt hij lachend

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

'Ben ik geslaagd, en mag ik blijven leven?' Vraagt hij lachend. 'Nou- Nee grapje. Je mag blijven leven, en ik hou van deze verassing, het was het wachten waard.' zegt Sabrina, haar wangen worden nu ook rood. Ze kijken elkaar aan, en het is even stil. Na een paar minuten totale stilte, en totale akwardness, stelt Daniel voor te gaan zitten, Sabrina kijkt nog even goed om haar heen.

Daniel schenkt wat drinken in, 'ik wist niet wat je lekker vond, kwa eten en drinken. Dus ik heb versterking gehad, van Christel.' lacht hij. 'goede keuze met de jilzz 5 procent.' Zegt ze glimlachend. 'Christel zei al dat je dit lekker vond, daarbij misschien geen goede combinatie heb ik olijven.' Zegt Daniel. 'Geen goede combinatie, ben je gek? Dat is een moord combinatie.' zegt ze. Daniel begint hard te lachen. 'je bent echt geweldig, Daniel.' zegt Sabrina. Ze beginnen beide -alweer- te blozen. Ze drinken wat, eten wat, - en lachen voornamelijk wat. Daarna staan ze op, ze lopen langs een vijver.

Daniel pakt haar hand vast en ze stoppen met lopen.

'Lieve Sabrina, ik heb echt een geweldige eerste week gehad. Toen ik die dag tegen je op botste voelde het gewoon voorbestemd, alsof ze ons vertelde dat wij bij elkaar hoorde, het klinkt heel raar, aangezien ik je nog maar een week ken. Maar Sabrina ik ben zo verliefd op je, al vanaf de eerste keer dat ik je zag. Dus lieve Sabrina wil jij mijn vriendin zijn?' Vraagt hij. Sabrina begint te blozen, en er verschijnt een kleine glimlach op haar gezicht.

'Daniel, ik ben ook verliefd op jou. Dus ja, ik wil heel graag jou vriendin zijn.' zegt Sabrina, ze geven elkaar een knuffel. Daarna leunt Daniel in, en Sabrina geeft toestemming voor de zoen.

Als Sabrina haar huis deur open doet, en afscheid neemt, en daarna de deur dicht doet. Springt ze in de lucht. Daniel aan de andere kant van de deur, maakt ook een klein sprongentje van blijdschap Christel zit op de bank met Malia. Ze hebben allebei hun pyjama aan, en praten druk over Jack.

'Sabrina, ik heb gezoend met Jack.' zegt Christel. 'Ik heb een relatie met Daniel Seavey!' zegt Sabrina. Dat herhaalt ze zo'n 10 keer. Malia en Christel staan op, en rennen naar de deur. Ze springen met zijn drieën van blijdschap in de lucht.

'Meiden' zegt Malia als ze op de bank zijn gaan zitten. 'jullie moeten mij een ding,- en elkaar een ding beloven. En ik zeg dit niet omdat ik als enige single voor altijd ben, maar omdat wij zusjes zijn. We mogen die jongens nooit boven elkaar zetten, en we moeten elkaar genoeg aandacht geven, lijkt mij een goed idee om een keer in de week wat leuks te doen met zijn drieën.' Zegt malia.

'Lieveschat, ik vind het een geweldig idee en we gaan zeker een keer per week wat doen, maar je bent niet single voor altijd. Je bent heel mooi, en je hebt vast wel iemand op het oog!' zegt Christel. 'ja neem het heft in eigen handen- anders wat bij Christel dus gebeurde, gaat een ander meisje met hem ervan door.' zegt Sabrina. 'Wacht ik dacht dat jack gek van jou is, hij zoende je toch?' Vraagt Malia. 'ja, maar Christel zelf heeft een conectie met een andere jongen sinds hij met Nina heeft.' zegt Sabrina. 'Ander verhaal, wie heb je op het oog Malia?' Vraagt Christel. 'Niet van onderwerp veranderen!' zegt Malia, en ze word rood. 'Normaal gesproken zou ik het eens zijn met Malia, maar voor nu helaas niet. Ik wil weten wie het is.' zegt Sabrina.

Omdat Malia het niet wilt zeggen, beginnen Sabrina en Christel haar te kietelen, en met kussens te gooien. Uiteindelijk smeekt ze om genade, maar de twee gaan door. Dan schreeuwt ze vet hard:

''Het is Zach Herron!'

de meiden herkennen de naam gelijk, de Zach Herron uit de band 'Why don't we' waar Daniel, Jack, Corbyn en Jonah ook in zitten.

Hi, were twins!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu