Proloog// Part two Fake Love

19 1 0
                                    

Zeven jaar later. En er is een hoop gebeurd in hun levens. Bijvoorbeeld dat Christel haar eerste kindjes heeft, met Corbyn. Een tweeling, van een half jaar. Stefan en Sofia.

Sabrina heeft ook een tweeling, Scott en Sydney. Die zijn ook een half jaar. Scott lijkt heel erg op stefan, en Sofia lijkt heel erg op Sydney.

Nina en Jack hebben een zoontje van een jaar. Jackson, genoemd naar de familie van Jack.

Jonah en Yara hebben hun eerste dochtertje Indy. Van een half jaar.

Malia en Zach zijn ik verwachting van hun eerste kindje. Ze weten nog niet wat het word.

En Harvey? Die is heel goed bevriend geraakt met iedereen. En hij heeft zelfs een vriendin gevonden. Christina Marie. Hun hebben geen kinderen omdat Christina die niet kan krijgen.

ze hebben allemaal een droom beroep gevonden. Christel is verder gegaan als Detective. Yara werkt met Christel samen, ze zijn partners. Dus ook Yara is een detective.

Sabrina is een assistent van een uitgeefster. Christina is die uitgeefster. Nina is een schrijver, en geeft haar goed verkopende boeken uit bij hun. De uitgeverij heeft ook een krant. Malia schrijft de artikelen met een groepje journalisten.

Corbyn, Jonah, Daniel, Zach, Jack en Harvey hebben een eigen dans/zing/instrumenten school.

Corbyn en Jonah geven vooral de dans lessen. Daniel en Harvey instrument lessen, Jack en Zach vertellen hun en leren ze hoe ze het beste liedjes kunnen schrijven. Het is een goed gekozen school, omdat het van allemaal zangers komen.

Hi, were twins!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu