Sabrina loopt vrolijk het huis in. Dan treft ze een huilende Christel aan. Ze zit op de bank. In elkaar gekrompen. 'Chris?' Vraagt Sabrina, en ze loopt naar haar toe, ze wilt naast haar zitten. Maar dan gaat de bel. Ze loopt naar de deur, en kijkt dan terug naar Christel, ze heeft zich nog niet vervoerd. Sabrina opent de deur. Dan ziet ze Daniel staan. 'Hoi Sabrina.' zegt hij. Sabrina kijkt verbaasd naar Daniel. 'Wat, wat doe jij hier? Je hoort in Australië te zijn.' zegt Sabrina. Daniel glimlacht. 'Ja, dat was ik. Maar toen zag ik een foto van jou en die Harvey.' zegt Daniel. 'Dat was Christel.' zegt Sabrina. 'Nee, dat was jij, Sabrina.' zegt Daniel. Sabrina kijkt hem verbaasd aan. 'Sabrina. ik zag je met iemand anders en- Ik ben terug voor jou.' zegt Daniel. 'WoW.' zegt Sabrina. Daniel begint te glimlachen. Dan komen Malia, Zach en Harvey aanlopen. Ze kletsten veel. Dan zien ze Sabrina en Daniel. Zach loopt snel naar Daniel toe, en Harvey kijkt even jaloers naar de twee. Dan loopt hij weg. Daniel en Zach kletsen en lopen weg. Malia lacht, en loopt naar binnen. Sabrina wilt achter Harvey aan, maar herinnert zich Christel dan. Ze rent naar binnen. Malia kijkt verbaasd, maar rent achter haar aan.
Ze gaan bij Christel zitten, en zij vertelt het hele verhaal. Ze huilt, waardoor Sabrina mee huilt. Na een tijdje liggen ze samen een film te kijken.
'Ik durf het bijna niet te vragen, maar jullie hebben bijna prom, ga je nog wel?' Vraagt Malia. Christel haalt haar schouders op. 'Natuurlijk gaat ze, ze heeft al een jurk.' zegt Sabrina.
De dag van prom was al enkele dagen erna, vanavond. Ze maken zich klaar, en lopen naar de auto. Christel rijdt met Harvey en Sabrina mee. Christel wou eigenlijk niet gaan. Maar ze moest van Nina, Yara en Sabrina. Malia heeft haar eigen prom, op highschool. Als ze op school komen, lopen ze naar de zaal. Christel ziet Corbyn dan staan. Ze draait zich snel op, en botst tegen Daniel op. Hij vraagt wat, en Christel helpt hem. Dan is het tijd voor Christel om op te treden.
Ze staat op het podium, maar de muziek start niet.
'Ik zing vandaag niet voor jullie iemand anders zingt voor jullie.' zegt Christel en ze loopt van het podium af. Daniel loopt het podium op. 'Ik heb dit liedje geschreven voor iemand die heel veel voor mij betekent. En ik weet dat ik het verpest heb, maar alsnog. Dit is voor jou Sabrina.' zegt Daniel, hij pakt zijn gitaar. Iedereen kijkt naar Sabrina. Ook Harvey.
'I tried, on my own I thought I'd get there
Around and round
But I was only getting nowhere
Then you came along and gave me something
Something that I could believe in, trust in
And I won't go back againAs long as I have you
I can live like there's nothing left to lose
Unbreak every fracture in my heart
Nothing in this world could ever tear this love apart
They say you gotta take the good with the bad
I'll take it on as long as I have you
(As long as I have)
YouI've been spinning circles in this ocean
Stuck in my ways, but you put everything in motion
This time, I want you to see the real me
I wanna open up completely, deeply
I'll never be alone againAs long as I have you
I can live like there's nothing left to lose
Unbreak every fracture in my heart
Nothing in this world could ever tear this love apart
They say you gotta take the good with the bad
I'll take it on as long as I have you
(As long as I have)
YouAnd I realize now
I'm better with you
You got here right on time
Yeah, you were my breakthrough
You are my breakthroughAs long as I have you
I can live like there's nothing left to lose
Unbreak every fracture in my heart
Nothing in this world could ever tear this love apart
They say you gotta take the good with the bad
I'll take it on as long as I have you
(As long as I have)
You' zingt Daniel. Dan begint iedereen te klappen. Hij bedankt iedereen, en dan is het tijd om te dansen.Sabrina staat naast Harvey als Daniel aan komt lopen, 'Harvey.' zegt Sabrina. 'Ga, ik heb altijd al geweten dat je meer van hem houd dan van mij.' zegt Harvey, en hij loopt weg.
'Hey...' zegt Sabrina.
'hey..' Glimlacht Daniel.
Dan zoenen ze, en op dat moment gaat het vuurwerk af. Christel glimlacht, en loopt weg. Onderweg komt ze Harvey tegen.
'Hey Christel.' zegt Harvey. Hij wilt haar zoenen. Maar Christel duwt hem weg. Dan komt de paparazzi. 'Even voor de duidelijkheid, en ik zal het maar filmen als ik jullie was.' zegt Christel. De paparazzi pakken hun camera's erbij en starten het filmen.
'Ik Christel Martin heb al heel lang geen relatie meer met Harvey Cantwell. Dat was mijn zus, Sabrina Martin. Ik had een relatie met Corbyn Besson. Ja jullie horen het goed, had. Ik heb deze relatie verpest. omdat ik teveel wou. Nu zie ik in dat hij alles is wat ik nodig heb. maar goed, dat is te laat.' zegt Christel, en ze loopt weg. Corbyn kijkt toe, en loopt achter haar aan.
JE LEEST
Hi, were twins!
Teen FictionChristel & Sabrina, een tweeling. Met hun vrienden en vriendjes, tweeling zijn is leuk toch? De meiden zien er nog geen nadeel in. Totdat ze merken dat ze toch veel met elkaar te maken hebben, zelfde interesses? In jongens? Gaat dat wel goed? Of kom...