Yara zit achter haar bureau. Ze zucht, en laat haar hoofd vallen op alle papieren. Dan word er op de deur geklopt. 'Binnen.' zegt Yara. 'Koffie.' zegt Jonah. yara glimlacht, ze staat op. En loopt naar Jonah toe. Ze geeft hem een kus. En pakt de koffie aan. 'Ik heb er ook wat eten bij.' zegt Jonah. 'Thanks Honey.' zegt yara. 'kan ik je misschien helpen?' Vraagt Jonah. 'Ik loop vast Jonah.' zegt Yara. Er rolt een traan over haar wang. 'Mijn beste vriendin, ze is vermoord. Nu Harvey? Het voelt alsof ik het moet gaan ver komen, en ik faal.' zegt Yara. Jonah slaat een arm over haar heen.
'Ik ga je helpen.' zegt Jonah. Hij staat op en loopt naar het prikbord. Hij pakt Christel's foto, en plakt het aan de zijkant. Dan pakt hij een foto van de eerste vrouw die vermoord is. Die plakt hij naast Christel's foto. Dan plakt hij een foto van Harvey aan de andere kant van Christel's foto. Hij pakt een schrift. 'We weten dat die moordenaar in driehoeksverband moord. Dus wat hebben ze alle drie met elkaar gemeen?' Vraagt Jonah.
'Nou we dachten eerst dat het ging om moeders.' zegt Yara. 'Ja, maar Harvey is geen moeder.' zegt Jonah. 'Precies.' zegt Yara. 'Dan kan het nog blonde haren zijn, maar dat denk ik niet, het is iets verder gezocht. Maar wat?' Zegt Yara. 'Dat word duiken in het verleden.' zegt Jonah. 'Ik begin bij Christel, maar veel weet ik al.' zegt Yara, 'Er moet iets zijn.' zegt Jonah.
Christina belt aan bij Corbyn, met tranen in haar ogen, rode ogen en haar uitgelopen mascara. Corbyn opent de deur, en kijkt bezorgd naar Christina. Hij knuffelt haar,en loopt naar binnen.
'Christina, wat is er?' Vraagt Corbyn als ze op de bank zitten. 'H-harvey is ddood.' zegt Christina, ze stottert, en de tranen beginnen weer te stromen over haar gezicht. Corbyn omhelst haar. Na een tijdje valt Christina in slaap, Corbyn ook. Maar die word wakker gemaakt door een huilende tweeling. Hij staat voorzichtig op, en gooit een kleedje - die normaal gebruikt word voor de versiering, over Christina heen. Hij loopt zachtjes naar boven. En troost de tweeling, hij tilt ze op en neemt ze mee naar beneden. Hij zet ze in de box, en legt er wat speeltjes bij. Hij loopt naar de keuken, en begint te koken. Hij zucht, en denkt terug aan alle keren dat Christel hier gestaan heeft, en dat hij achter haar kwam staan, en afleidde van het koken. Dan voelt hij een warme hand op zijn rug. Hij draait zich om, en ziet Christina staan. Ze zoent hem, Corbyn duwt haar niet weg. Sterker nog, hij zoent haar op. Hij tilt haar op, en zet haar op het aanrecht neer.
Hij trekt zijn shirt uit, en dan gaat de bel. Ze stoppen. En Christina opent de deur, en Corbyn doet zijn shirt aan. En kookt rustig verder. Dan komen Jonah en Yara binnen lopen. Ze gaan zitten, en Christina maakt drinken voor hun.
Corbyn zet het vuur lager. En gaat bij Jonah en Yara zitten. 'Jij ziet er oke uit, na het nieuws dat je net gehoord hebt.' zegt Yara tegen Christina. 'Ja, ik heb mezelf even opgefrist.' zegt Christina. 'Ik vind het altijd leuk als jullie langskomen, maar wat doen jullie hier rond etenstijd zonder Indy?' Vraagt Corbyn. 'We zijn de moorden aan het onderzoeken.' zegt Yara. 'En we hebben een mogelijke verdachte.' zegt Yara. Christina's hartslag gaat omhoog.
'Maar we moeten meer bewijs hebben.' zegt Jonah. 'Wat doen jullie hier dan?' Vraagt Christina. 'Voor jou Corbyn.' zegt Yara, en ze kijkt naar Corbyn. 'De verdachte word nu opgepakt, en ik dacht dat jij er wel bij zou willen zijn als ik hem ondervraag. Aangezien het je vrouw was.' zegt Yara. 'Ja natuurlijk, ik wil die eikel in zijn gezicht slaan.' zegt Corbyn. 'Ik ook.' zegt Christina. 'Sorry Christina je mag er niet bij zijn. Ik heb het gevraagd, maar jij hebt niks officieels met Harvey, en Corbyn is getrouwd met Christel.' zegt Yara. Christina zucht. 'Maar je kan wel helpen.' zegt Jonah. Yara knikt. 'Ik moet Indy ophalen, en Corbyn moet met Yara mee, zonder de tweeling. Dus misschien kan jij oppassen?' Vraagt Jonah. 'Okay.' zegt Christina. Corbyn geeft Christina een knuffel, 'Dankjewel.' zegt hij.
Dan lopen Yara en Corbyn samen naar haar auto. 'Jullie moeten me wel even mee nemen, mijn auto staat op het bureau.' zegt Jonah. 'Maar je moet Indy binnen vijf minuten hebben opgehaald, ze gaan dicht.' zegt Yara. Corbyn gooit zijn sleutels, 'Ik rij vanavond met jou auto naar jou dan ruilen we.' zegt Corbyn. Jonah knikt, en gooit zijn sleutels naar Corbyn.
JE LEEST
Hi, were twins!
Teen FictionChristel & Sabrina, een tweeling. Met hun vrienden en vriendjes, tweeling zijn is leuk toch? De meiden zien er nog geen nadeel in. Totdat ze merken dat ze toch veel met elkaar te maken hebben, zelfde interesses? In jongens? Gaat dat wel goed? Of kom...