Yara loopt het laboratorium in. 'Hebben jullie al uitslag?' Vraagt Yara. De vrouw knikt, Yara kijkt naar het lichaam, ze kijkt naar de hand van het lichaam. Ze ziet de trouwring van Christel en Corbyn. Ze probeert niet naar haar hoofd te kijken, omdat ze weet dat ze het niet aan kan. 'Het is Sarah Whitmoore, ze is geadopteerd door de familie Whitmoore. Er staat ook duidelijk in dat ze geadopteerd is van de familie Martin. Het is geen Christel Martin, Yara. Maar mogelijk hun drieling zus.' zegt De vrouw. Yara laat van schrik haar telefoon vallen. 'Maar... D-dat betekent dat Christel ergens daar is. En ze leeft.' zegt Yara stotterend. 'Mogelijk wel, maar de vraag is, leeft ze nog? en waarom is ze weg? Is ze ontvoerd, of is ze uit eigen wil weg.' zegt de vrouw.
'U kent haar niet, Christel zou dat never nooit doen. Ze is een geliefde moeder, detective, zus, vriendin en dat zou ze nooit zo opgeven.' zegt Yara. En ze loopt naar boven. Ze gaat achter haar bureau zitten, en belt na lang twijfelen, Corbyn. 'Corbyn, je moet nu hier heen komen!' En ze hangt op. Daarna belt ze Sabrina, Yara vraagt als Sabrina langs kan komen. EN uiteindelijk staan Sabrina en Corbyn in het kantoor.
'Corbyn is ergens achter gekomen, en ik heb het uitgezocht.' zegt Yara. 'Dus je werkt samen met hem? Terwijl hij mijn zus verraadde.' zegt Sabrina boos. 'Sabrina voor dat je iets zegt, Christina had dat verzonnen. Ze is echt een sukkel.' zegt Yara. 'En nu luisteren, we moeten dit snel doen, want ten eerste, Stefan noemde Christina al mama, dat mag zeker geen tweede keer gebeuren, en Sofia mag het ook niet gaan zeggen. Ten tweede, haar leven kan in gevaar zijn.' zegt Yara. 'Dus het is waar?' Vraagt Corbyn. Yara knikt. 'Jongens waar hebben jullie het over?' Vraagt Sabrina vlug. 'Jullie zijn geen tweeling, maar een drieling, jullie zus heet Sarah, ze is geadopteerd door de familie Whitmoore, en is helaas vermoord hier in het bos.' zegt Yara. 'Wacht, Christel leeft nog??' Vraagt Sabrina snel. 'ja, mogelijk.' zegt Yara. Snel gaan ze op onderzoek uit. Ze door zoeken alles van Christina. Maar ze kunnen geen mogelijk plek vinden waar Christel zou kunnen zijn. Dus ze besluiten een confrontatie aan te gaan met Christina, en natuurlijk is Corbyn daarvoor de juiste persoon. Hij zucht, en bereid zich voor. 'Ik ben er klaar voor.' zegt Corbyn. Hij is ondertussen al naar huis gereden, Yara en Sabrina luisteren alle gesprekken af.
Hij stapt zijn auto uit, en loopt het huis binnen. Hij zou eigenlijk de tweeling mee nemen, maar dat heeft hij natuurlijk niet gedaan. 'Hey liefje.' Zegt Christina gelijk, en ze loopt haar hem toe. 'Waar is de tweeling?' Vraagt Christina verbaasd, als ze ze niet ziet.
'Die zijn bij Sabrina, zij miste ze, en ik dacht dat wij wel een avondje vrij konden hebben samen.' Corbyn geeft een klein glimlachje.
'Dat heb je goed!' Zegt Christina.
Yara en Sabrina maken kleine kots bewegingen, en geleiden. Dan lachen ze allebei hard. Daarna kijken ze snel geconcentreerd verder.
'Lieverd, gaan we naar boven?' Vraagt Christina. 'Nee, ik wil eerst wat vragen, mijn liefste.' Zegt Corbyn. Hij kijkt serieus. Corbyn gaat zitten op de bank. Christina blijft voor hem staan. 'Wat wil je weten.' Zegt Christina.
'Wist jij dat Christel een drieling was?' Vraagt Corbyn. Christina kijkt verbaasd, maar niet omdat ze het nog niet wist, maar omdat hun er nooit achter hadden mogen komen. Christina gaat naast Corbyn zitten.
'Heeft ze dat?' Vraagt ze. 'Ja, ik dacht misschien dat jij het wist.' Zegt Corbyn. 'Waarom ik?' Vraagt ze. 'Omdat haar dood, goed uitkwam voor jou. En dan hebben we Harvey nog. Zijn dood kwam jou dus ook nog goed uit.' zegt Corbyn. 'Ik heb het onder zocht over wat jij zou krijgen van Harvey, en jij staat in zijn statement. Jij krijgt bijna alles Christina.' zegt Corbyn.
'Oke, je hebt me door. Maar alleen jij weet het, het is nou niet dat je het hebt opgenomen.' zegt Christina. 'Nou toevallig, heb ik dat.' zegt Corbyn en hij wijst naar alle camera's. Christina raakt in paniek, en ziet een mes liggen. Ze pakt hem, en snijdt haar ader open.
JE LEEST
Hi, were twins!
Teen FictionChristel & Sabrina, een tweeling. Met hun vrienden en vriendjes, tweeling zijn is leuk toch? De meiden zien er nog geen nadeel in. Totdat ze merken dat ze toch veel met elkaar te maken hebben, zelfde interesses? In jongens? Gaat dat wel goed? Of kom...