6; optreden

87 3 1
                                    

Het is een maand verder. Sabrina is gelukkig met Daniel, en Christel en Jack daten maar hebben geen relatie omdat Christel gezegd heeft dat ze er nog niet klaar voor was, omdat haar break in de zomervakantie met Harvey haar nog dwars zit. Ze had deze vakantie een relatie met een zanger, Harvey Cantwell, ookwel bekent als HRVY. Hij was voor de zomer hier bij zijn oom en tante, maar officieel woont hij in Engeland, en daarom is hij terug gegaan nadat hij het uitmaakte met Christel. Sabrina gelooft niet dat het aan de break met Harvey ligt dat ze nog geen relatie wilt met Jack, sterker nog Sabrina denkt dat Christel noot in relatie gaat met Jack omdat ze verliefd is op Corbyn. Maar Christel vertelt haar dat ze onzin praat en dat ze Jack wel leuk vind en Corbyn niet. Tussen Corbyn en Nina lijkt het oke te gaan. Vooral Nina is gelukkig, Corbyn heeft zo zijn twijfels aan de relatie en stiekem vind hij Nina niet leuk. Hij deed het alleen maar om Christel jaloers te maken toen hij dacht dat ze wat met Jack kreeg. Maar toen hij erachter kwam dat Christel nee had gezegd, had hij spijt. Maar hij wist toch wel dat hij geen kans meer zou maken bij Christel. Aangezien Nina en Christel beste vriendinnen zijn, en een van de beste vriendinnen regels is, dat je nooit met een ex van je beste vriendin mag gaan.

Malia had het heft in eigen handen genomen en heeft Zach mee uitgevraagd een week later maakte ze bekent dat Zalia real is. Ook alle fans weten dat Dina real is. Maar er bloeit nog een liefde op. al geven ze het zelf niet toe. Yara en Jonah zijn een paar keer samen uit gegaan, ze noemen het niet date maar samen uitgaan als vrienden. natuurlijk gelooft niemand dat.

Why Don't We heeft besloten om een optreden te geven in La, met de meiden erbij betrokken. Daniel, yara, Jack en Nina hebben een duet met zijn vieren geschreven, en Jonah, Sabrina, Corbyn en Christel hebben een dans met zijn vieren bedacht. ze wouden het eigenlijk op een liedje van Why Don't We doen, maar omdat ze er niet over eens kwamen welke, hebben ze ervoor gekozen het eerste liedje dat op de radio kwam toen ze met zijn vieren in de auto zaten. Het liedje was "Freaky Friday" Aan het begin zaten Jonah en Corbyn er tegen op om op dit liedje te gaan dansen, de meiden daar in tegen niet, die hadden al gelijk een stuk choreografie verzonnen. En vandaag is het zover, het optreden. Alle meiden kleden zich om terwijl de jongens al op het podium bezig zijn. Als ze klaar zijn lopen ze met zijn vieren naar backstage, en wachten daar tot ze het podium op mogen. Als eerst komt het duet tussen Jack, Daniel, Nina en Yara. De fans weten dat er een duet komt, maar het lied komt morgen ochtend pas uit. Maar alsnog gaan ze het live optreden. Als ze het podium op moeten geven ze Sabrina en Christel een knuffel, en ze lopen zenuwachtig het podium op. Ondertussen komen Corbyn en Jonah langs rennen om zich te gaan omkleden, net als het duet is afgelopen, komen ze terug lopen. Daniel die het podium snel komt afrennen geeft Sabrina een succes zoen, Jack doet het bij Christel. Corbyn heeft geen tijd om jaloers te kijken want Nina geeft hem een zoen. Dan is het tijd om het podium op te gaan. Het is de laatste nummer voor de korte break van 10 minuten.

(Van 0;00 tot 1;22)

Dan rennen ze het podium weer af. Jack staat klaar met een flesje water, Christel rent naar hem toe, en hij tilt haar op. En knuffelt haar. Corbyn die jaloers achter haar rent, rent naar Nina, tilt haar op, en zoent haar. Sabrina moet hard lachen, maar is moe. Ze geeft Daniel een knuffel, en springt op zijn rug. Hij lacht en tilt haar naar de kleedkamers, Jonah geeft Yara een knuffel en iedereen begint te fluiten, dan loopt hij naar de kleedkamers, Corbyn rent achter hem aan. De rest blijft in de andere kleedkamer, en gaan op een bank zitten. Jack slaat zijn arm over Christel.

'Je hebt het goed gedaan, prinses.' zegt Jack, 'Dankjewel, jij deed het ook goed.' zegt ze met een glimlach. Zach zit zielig op zijn telefoon.

'Hey, Zach!' zegt Jack dan tegen hem. 'Na de break heb jij jou solo.' Zegt Christel dan. Hij kijkt verbaasd. 'Wacht, jij dacht dat we jou niks zouden laten doen?' Vraagt Daniel. Hij knikt. 'Nou eigenlijk wel.' zegt hij. 'Ik heb mijn kleine zusje- die by the way kan zingen een liedje aan geleerd die jij kent.' zegt Sabrina. 'Wij hebben dat gedaan!' Verbeterd Christel haar. 'Welk liedje?' Vraagt Zach verbaasd.

'I know what you did last summer.' zegt Malia dan als ze de kleed kamer in komt lopen. Zach staat vrolijk op, en rent naar haar toe. Hij knuffelt haar, 'Hey beauty!' zegt hij. Iedereen fluit, 'Zalia, Zalia.' herhalen Sabrina en Christel in koor. 'Jullie moeten het podium op' zegt Daniel dan. Zach pakt malia's hand en samen lopen ze naar het podium.

'Zalia is echt cute.' zegt Christel. 'En waaneer kunnen we zeggen Jackel is real?' vraagt Yara. 'En wanneer kunnen we zeggen Jora is real?' Vraagt Christel uitdagend. Yara houd haar mond. En zakt achterover. 'Zou ik ook doen!' Lacht Christel. En ze laat zich achterover vallen. Iedereen begint te lachen behalve Yara, Christel, Jack en Jonah. Maar later beginnen Yara en Christel ook te lachen. Daarna is het weer show time voor de jongens. Na het optreden rijden de meiden met zijn vijven naar Christels, Sabrina's en Malia's huis. De jongens rijden naar Zach's huis.

Ze bespreken hun vakantie plannen en dan komen ze op een goed idee. Tijd om het met de meiden te bespreken.

Hi, were twins!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu