Er is veel paparazzi. Veel nieuwsbedrijven.
'Vandaag, is Christel Martin vermoord.'
'Christel Martin is dood.'
'Christel Martin is in koele handen vermoord.'
Dat zijn de nieuws koppen van de dag. Iedereen is er gesloopt van. Mensen onderzoeken haar lichaam. Maar DNA testen worden er niet gedaan. Omdat ze het is de trouwring bevestigde het. Iedereen weet ondertussen dat Christel Martin is overleden. En na een paar dagen moet ze worden begraven. Vandaag dus. Sabrina staat in haar zwarte jurk, ze heeft Sydney vast. Daniel staan is zijn pak, met Scott in zijn armen. Hij troost Sabrina ondertussen.
Iedereen zit in de kleine zaal. Ze wouden de begrafenis bij familie en vrienden houden. Als eerst mag Corbyn wat vertellen, over zijn vrouw.
'Zonder jou.... Dat pijn zo veel pijn kan doen is mij nog nooit verteld. De leegte voelt nog leger, dan ik me kon voorstellen. Het verdriet is zo veel zwaarder dan ik kan uitleggen. Ik mis je zoveel meer dan dat ik nu kan zeggen.' zegt Corbyn, er rolt een traan over zijn wang.
'Christel Martin was een geweldige moeder, zus, echtgenote, vriendin, detective. Ze was zoveel meer dan een doorsnee vrouw. Als alles tegen zat, was zij daar. Ze bleef door gaan. Als alles tegen zat was zij de gene die er wat positiefs in zag. Het is onmogelijk haar te vergeten. Ze gaf iedereen zoveel om te herinneren. Mijn lieve Christel, waar je nu ook bent, ik hou van je. En ik zal voor altijd van je houden.' zegt Corbyn. Iedereen klapt, en hij loopt terug naar de bank waar hij zat. Hij aait Stefan over zijn bol.
Dan staat Sabrina op, ze zucht diep,en haar ogen beginnen zich weer te vullen met tranen. Ze geeft Sydney een kus, en geeft haar aan Daniel. Die knikt. 'ik geloof in je.' zegt Daniel. Ze staat op en loopt naar haar kist. Ze legt haar hand op de kist. Ze gaat voor staan, en pakt de microfoon.
'Als ik in de spiegel kijk, zie ik jou gezicht. Als ik praat hoor ik jou stem. Overal waar ik kijk, zie ik jou. Als ik terug kijk naar het verleden zie ik jou, als een beschermende tweelingzus. Al ons hele leven staan wij elkaar bij, en sta jij achter elke keuze die ik zet. Je troost me, en geeft me de beste adviezen. Vanaf nu zal ik dat alleen moeten doen. Als ik aan haar terug denk, denk ik aan rode rozen. Ze was prikkelbaar, maar als je haar goed kent, was ze zo mooi.' zegt Sabrina. ze begint te huilen. 'Christel, ik hou van je.' zegt Sabrina. Dan loopt ze terug naar Daniel. Ze tilt Sydney op. En zij gaat met haar hand over haar wang. Over haar tranen. Ze knuffelt Sydney.
Daarna zijn Yara en Nina nog. Nog een paar andere familie leden. Dan lopen ze allemaal mee naar het graf. Ze kijken hoe de kist de grond in gaat. Als eerst mag Corbyn een schep aarde er op gooien. Hij krijgt tranen in zijn ogen. Sabrina gooit het tweede schepje erover heen. Ze legt een hand op Corbyn zijn schouder. Dan geven ze elkaar een knuffel.
'Ik kom je zo vaak mogelijk helpen met Sofia en Stefan.' zegt Sabrina. 'Dankjewel Sabrina.' zegt Corbyn. 'En neem de komende dagen vrij.' zegt Daniel. Corbyn knikt. Hij duwt de buggy, voort.
Als hij bij de auto komt, zet hij Stefan en Sofia in de kinderstoelen, klapt de buggy in. En zet hem in de achterbak neer.
'We gaan lekker naar huis.' zegt Corbyn dan. Als ze thuis aankomen, loopt hij naar boven. Hij kleed Sofia en Stefan om naar hun pyjama. Hij legt ze in bed, voor hun middag dutje. Dan loopt hij naar zijn slaapkamer, en de inkoopkast in. Om voor zich zelf iets anders te pakken. Als hij erin loopt ruikt hij gelijk de parfum van Christel. Hij kijkt voor zich en ziet al haar kleding
Hij gaat zitten, en pakt een vestje dat aan het haakje hangt. Hij ruikt eraan. Zijn ogen worden waterig. Dan ziet hij een jurkje en denkt terug aan toen ze nog 20 waren.
//Flashback//
Christel loopt de trap af. Ze wonen net een week in hun huis. En vandaag hebben ze 2 jaar een relatie. Christel pakt Corbyn zijn hand. En samen lopen ze naar Zijn auto.
'Je ziet er weer prachtig uit schat.' Zegt Corbyn. 'Dankjewel. Jij ziet er ook handsome.' Zegt Christel. Hij glimlacht. Dan rijd hij naar het restaurant. Het is een chique restaurant, ze gaan zitten aan de gereserveerde tafel. Als de bestelling is opgenomen, komt er een bandje naast hun staan. Als ze hun diner hebben gegeten, en het toetje net bestelt is. Gaat Corbyn staan. Hij gaat door zijn knieën naast Christel.
'Lieve Christel. Jij bent mijn alles. Ik wil je nooit meer kwijt. En de hele wereld mag dat weten. Lieve Christel wil je met mijn trouwen?' Vraagt Corbyn. Christel knikt. Corbyn schuift de trouwring om haar vinger en tilt haar op.
//end flashback//
JE LEEST
Hi, were twins!
Teen FictionChristel & Sabrina, een tweeling. Met hun vrienden en vriendjes, tweeling zijn is leuk toch? De meiden zien er nog geen nadeel in. Totdat ze merken dat ze toch veel met elkaar te maken hebben, zelfde interesses? In jongens? Gaat dat wel goed? Of kom...