19; Love and hate

49 1 1
                                    

Sabrina stapt haar bed uit. Ze loopt naar de inloopkast van Christel en Sabrina. Christel staat er ook al. (Links is Christel, rechts is Sabrina) Als ze een outfit hebben gekozen lopen ze samen naar beneden. 'Ontbijt is klaar.' zegt hun moeder, ze gaan aan tafel zitten. Sabrina checkt haar telefoon. Het is ondertussen al bijna een maand later, dat Daniel weg ging. ze legt haar telefoon weg en ze beginnen met het ontbijt. Als ze klaar zijn, brengt Sabrina Malia naar school. Christel die ondertussen weer meer mag en kan doen, rijd naar Corbyn.

Ze belt aan. 'Hoi Beauty.' zegt Corbyn, hij geeft een kus aan Christel. En gooit zijn tas op de achterbank. 'Hoi.' zegt Christel. Dan gaat Christel's telefoon over. 'Kan jij even opnemen.' zegt Christel. Corbyn knikt en pakt haar telefoon.

'Hallo, met de secretaresse van Christel Martin. Wat kan ik voor u betekenen?' Vraagt Corbyn serieus. Christel -die ondertussen rijd, krijgt de slappe lach. Ook Corbyn begint te lachen. 'Hoi, met Harvey.' zegt de stem, Corbyn zucht. 'Wat wil je, Harvey?' Vraagt Corbyn. Christel stopt met lachen. 'Ik wil wat vragen, Corbyn.' zegt Harvey met een zuchtende stem. 'Oke vraag maar.' zegt Corbyn. 'Nee, ik zoek of bel Christel wel een keer, als jij niet bij haar bent.' Zegt Harvey en hij hangt de telefoon op. 'Waarom belde hij?' vraagt Christel nieuwsgierig. 'Hij wou je spreken, en schijnbaar mag ik niet weten waarom.' zegt Corbyn, hij klinkt en is erg jaloers. 'Corbyn Besson, ben jij soms jaloers?' Vraagt Christel, hij schudt zijn hoofd. Christel rijd lachend door. Als ze op school aankomen, moet Corbyn mee met de jongens. Omdat ze met Daniel moesten bellen en overleggen. Christel staat alleen,bij haar kluisjes. Dan komt Harvey aanlopen.

'Hey.' zegt hij. 'Hoi.' zegt Christel, Dan ziet hij Sabrina langs lopen. Hij begint te glimlachen. 'Wat wil je met mijn zusje?' Vraagt Christel lachend. 'Is het zo duidelijk?' zucht Harvey. Christel knikt. 'Maar ik bedoel, hoe kan je haar niet leuk vinden.' zegt hij. 'Ik heb geen idee. Misschien moet je mij zijn.' Zegt Christel, en ze haalt haar schouders op. Harvey rolt met zijn ogen. 'Ik help je.' zegt Christel dan. Hij kijkt haar blij aan. Christel vertelt een heel plan. Harvey luistert aandachtig. Hij knuffelt Christel, en tilt haar een rondje. 'O my god. Dankje, ik zou niet weten wat ik zonder je zou moeten doen.' zegt Harvey. Hij zet haar weer neer. Dan gaat de bel. Ze lopen naar het lokaal. Corbyn kijkt jaloers. Hij gaat expres dicht naast Christel staan. Christel krijgt spontaan de slappe lach. Maar ze houd haar mond, tenminste tot vanmiddag. Na de lesuren is het dan eindelijk zover.

Christel sleurt Sabrina mee naar haar auto. 'Wat gaan we doen? En ik ben met mijn auto naar school.' zegt Sabrina. Christel rolt haar ogen. 'ik regel dat allemaal.' zegt Christel. Ze zet Sabrina in de auto, en rijd weg. het is een half uur rijden, maar dan bereiken ze het eindelijk. Ze stappen uit, Christel geeft Sabrina een knuffel. En rent snel naar haar auto, en rijd weg. Sabrina merkt dan pas dat Christel haar telefoon ook nog heeft. Ze zucht. 'Hoi Sabrina.' zegt Harvey dan. Sabrina schrikt en draait. 'Hi, Sabrina.' zegt hij. Sabrina glimlacht. 'Hoi.'

'Sorry dat het op deze manier ging.' zegt Harvey. 'Dat was Christel's idee right?' Vraagt Sabrina. Harvey knikt, en begint te lachen. Sabrina lacht mee. En dan pakt hij haar hand vast. En trekt haar mee. Ze lopen op een brug over een diep refrein. Sabrina's gezicht glinstert helemaal, ze vindt het helemaal geweldig. Harvey daar in tegen niet, hij kijkt bang over de reling. Sabrina merkt het, en stopt halverwege de brug. 'Vind je het eng?' Vraagt Sabrina. 'Nee.' zegt Harvey dapper. Sabrina lacht, 'Je vindt het dood eng, dus vertel op. Waarom zijn we hier heen gegaan Harvey?' Vraagt Sabrina. Hij begint te blozen. 'Ik vind je leuk.' zegt Harvey. Nu begint Sabrina te blozen. Hij zet een stap dichter naar Sabrina toe. 'En, daarom sta ik hier. Hoe eng ik het ook vindt, ik doe het voor jou. Hoe eng ik dat vind maakt niet uit, omdat jij weer straalt.' zegt Harvey. Sabrina glimlacht, en begint te blozen. 'En nu?' Vraagt Sabrina. 'Nu kussen we.' zegt Harvey, en hij drukt zijn lippen op die van Sabrina. Ze begint te blozen.

Sabrina wordt afgezet, en doet de deur van het huis open. Als de deur dicht gaat. Springt Sabrina in de lucht. 'CHRISTEL MARTIN.' Schreeuwt ze. Christel staat van de bank op, en loopt naar haar toe. 'Moet ik weg rennen.' zegt Christel. Sabrina glimlacht. 'Ja dus.' en ze rent naar boven. Ze staat boven aan de trap, en Sabrina beneden. 'Je wist dat hij me leuk vind.' zegt Sabrina, 'Ja, en?' Vraagt Christel. 'En we zoende.' zegt Sabrina. 'En ik rende net weg van jou, Omdat?' Vraagt Christel. 'Dat moet je niet aan mij vragen.' zegt Sabrina.

Een week daarna heeft Sabrina een paar dates gehad met Harvey. Ondertussen doet ze zich wel voor als Christel. Ze stijlt haar krullende blonde haren. Niemand ziet het verschil tussen de twee. ook de paparazzi niet. Het gerucht gaat dat Christel weer in relatie is met Harvey. Vele foto's gaan het internet rond. De rede dat Sabrina niet vertelt dat zij het is, omdat ze Daniel niet wil kwetsten.

 De rede dat Sabrina niet vertelt dat zij het is, omdat ze Daniel niet wil kwetsten

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ook Corbyn ziet de foto's rond gaan. Hij heeft Christel gevraagd wanneer de pers weer mag weten dat Christel met Corbyn date. En dat Sabrina de gene is die met Harvey gaat. Christel stelt het steeds uit, maar nadat Corbyn boos is geworden, is het maar eens tijd om met Sabrina te praten.

'Sabrina, we moeten praten.' zegt Christel, als ze de deur van Sabrina's kamer opent. Sabrina maakt zich op, en straalt helemaal van geluk. Christel heeft haar in tijden niet zo gelukkig gezien. 'Sabrina, ik stel dit al lang uit. Maar wanneer ga je het vertellen.' zegt Christel. 'Je bedoelt, de pers die denkt dat jij wat met Harvey hebt.' zegt Sabrina. 'Chris, ik wil het Daniel zelf vertellen. Niet via internet. Alsjeblieft geef me tijd.' zegt Sabrina. Christel knikt. Dan gaat de bel. Ze rent naar beneden, en opent de deur. 'Ben je klaar voor onze date.' Glimlacht Corbyn.

Christel knikt, en pakt haar tas. Dan staat Harvey in de deur opening. Sabrina loopt de trap af, en zegt Christel gedag, en bedankt haar nog voor de tijd. Corbyn kijkt Christel aan.

'Je hebt haar nog meer tijd gegeven?' Vraagt Corbyn. Christel knikt. Hij doet de voordeur weer dicht. 'Wat doe je? Straks komen we te laat bij het restaurant.' zegt Christel. 'Waarom gaf je haar nog meer tijd.' zegt Corbyn. 'Ze probeert Daniel's gevoelens niet te kwetsten.' Zegt Christel. 'En mijn gevoelens?' Vraagt Corbyn. 'Ik geef om jou gevoelens, het is gewoon dat Sabrina mijn zus is. En als zij mij iets vraagt, doe ik dat.' zegt Christel. Corbyn kijkt naar beneden. Christel pakt zijn hand vast. 'Wat maakt het uit, wat het internet denkt, wij weten wat we hebben.' zegt Christel. 'Weten we dat wel?' Vraagt Corbyn. 'Wat?' Vraagt Christel. Corbyn laat haar hand los.

'Corbyn, ben je hier serieus verdrietig over?' Vraagt Christel. 'Ja Christel, dat ben ik.' zegt Corbyn. Hij steekt zijn handen in zijn broekzakken. 'Je hebt beloofd het op te lossen, Christel.' zegt Corbyn. 'Ja, en dat ga ik ook, maar niet nu.' zegt Christel. 'Maar wanneer wel.'

Christel kijkt naar Corbyn. 'Het lijkt wel alsof ik altijd aan het wachten ben, op iets. Eerst waren het Jack en Nina, en nu zijn het Sabrina's gevoelens, en op een manier ook de gevoelens van Daniel. Er is altijd iets belangrijker dan onze relatie. En ik moet er maar gewoon bij staan, en het goed vinden?' zegt Corbyn. 'Corbyn, ik geef echt om je. maar ik geef om heel veel dingen in mijn leven.' zegt Christel. 'En dat is een van de redenen dat ik je leuk vind.' zegt Corbyn. Christel glimlacht even.

'Ik wil dat deze relatie mijn alles is, en jij wilt misschien dat deze relatie een van jou dingen is.' zegt Corbyn. 'Wat probeer je te zeggen?' Vraagt Christel. Haar glimlach vervaagt weer. 'Misschien is het gewoon niet onze tijd.' zegt Corbyn. Hij begint te knikken en zijn ogen worden waterig. Net zoals Christel's ogen. 'Corbyn' zegt Christel. Corbyn pakt Christel's hand. 'Christel. Ik kan dit niet. We moeten uit elkaar.' zegt Corbyn. Hij laat Christels hand weer los. Er rolt een traan over zijn wang. En hij loopt weg. Christel begint te huilen.

Hi, were twins!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu