'Nee Jonah ik kan vanavond niet afspreken.' zegt Yara tegen Jonah. Hij zucht, 'Oke, ik vraag de jongens wel.'
'Nee Daniel, ik kan vanavond niet.' zegt Sabrina tegen Daniel. 'Bel de jongens wel.' zucht hij.
'Zach ik kan toch niet afspreken vanavond heb meiden avond.' zegt Malia tegen Zach, 'Leuk, veel plezier, ik bel de jongens wel.' zegt Zach.
'Corbyn wat gaan we vanavond doen?' Vraagt Christel aan Corbyn. 'Ik kan niet afspreken, heb afgesproken met de jongens.' zegt Corbyn. 'Ik vraag wel mijn lieve zusjes.' zegt Christel.
'Nina, ik ga vanavond naar de jongens.' zegt Jack, 'Oke, ik ga met Yara afspreken.' zegt Nina.
Christel pakt een tas in. Ze gaat logeren met Yara, Sabrina en Malia konden niet. Dus belde ze Yara. Ze gaan naar haar huis.
Nina pakt haar tas in, ze gaat logeren met Yara. Yara stelde voor om Christel, Sabrina en Malia ook uit te nodigen maar dat wou ze niet. Omdat Christel en zij nog ruzie hebben.
Yara, Malia en Sabrina glimlachen. 'Goed plan girls.' zegt Sabrina grinnikend. Ze zet de popcorn bakken op tafel. en de flessen frisdrank. En natuurlijk de shotjes. Dan word er aangebeld. Yara opent de deur, het is Christel-die zoals gewoonlijk weer eens te vroeg is. Ze laat haar binnen en laat haar haar spullen op haar kamer neer zetten. Dan gaat de deurbel nog eens. Yara beveelt Christel op haar kamer te blijven, en zelf rent ze naar beneden. Ze opent de deur nogmaals, en dit keer staat Nina er. Ze laat haar binnen. Ze beveelt Nina beneden te blijven, en zelf rent ze terug naar boven. Ze haalt Christel en daarna Malia en Sabrina. Ze kijken elkaar verbaasd aan en glimlachen. Dan lopen ze naar beneden. Nina en Christel zien elkaar. Ze kijken elkaar boos aan.
'Jij.' zegt Nina. 'Zij.' zegt Christel arrogant. 'Meiden, moest dit?' Vraagt Nina. De meiden knikken alle drie tegelijk. 'We zijn beste vriendinnen. Wij vijven. En jullie twee mogen dat niet verpesten, niet voor ons maar ook niet voor jullie zelf.' zegt Sabrina. 'Beste vriendinnen gaan niet met je ex.' zegt Nina. 'Oh, dus beste vriendinnen gaan wel met elkaars vriendjes ervan door?' Vraagt Christel. Sabrina wilt er wat van zeggen, net zoals Yara. Maar ze worden tegen gehouden door Malia. 'Laat ze maar gaan.' zegt Malia.
'Dat was inderdaad dom. Maar ik hou van Jack.' zegt Nina. 'Ja, en ik hou van Corbyn.' zegt Christel. 'Maar je hebt er geen spijt van.' zegt Nina. 'Natuurlijk heb ik er spijt van dat ik jou kwetste. Maar inderdaad, ik zou opnieuw voor Corbyn gaan.' zegt Christel. 'Maar dat komt, omdat hij van me houd, en me geen pijn doet.' zegt Christel. 'Ik hou ook van je.' zegt Nina. 'Waarom brak je mijn hart dan?' Vraagt Christel. 'Ach hou toch op. Je was nooit verliefd op Jack.' Zegt Nina. 'Jij niet op Corbyn.' zegt Christel. 'Ik ben boos op je omdat ik niet weet als ik je nog wel kan vertrouwen.' zegt Nina. 'Jij mij? Jij denkt ook altijd aan jezelf. Het gaat altijd om jou. Volgens mij was ik niet de gene die met je vriendje vreemd ging. Corbyn was ervoor mij toen jij en Jack mij gebroken hadden. Mij vertrouwen verbraken. En nu zeg jij dat je niet meer weet als je mij kan vertrouwen?' Vraagt Christel. Christel draait zich om en wit weg lopen.
Maar Nina sleurt haar terug, de meiden kijken blij. Ze denken dat het eindelijk goed komt en dat Nina sorry zegt, en haar in een knuffel trekt. 'Ik haat je. Jij bent de gene die altijd alles verpest.' zegt Nina dan. Christel kijkt verbaasd. Ze is niet de enige, Malia, Sabrina en Yara kijken net zo verbaasd. 'Ik verpest alles?' Vraagt Christel. 'Ja, jij hebt deze vriendschap verpest.' zegt Nina. 'Ik dacht dat we het samen hadden verpest.' Zegt Christel. 'nee, jij nam met mijn ex.' zegt Nina. 'ja, nadat jij met mijn vriendje ervandoor ging.' zegt Christel. 'Je bent niks waard Christel.' zegt Nina. 'Jack zag dat in, en ging naar mij. geloof me, Corbyn vlucht nog wel van je.' zegt Nina. Christel krijgt tranen in haar ogen. 'Net nu ik alles weer op gang kreeg, net nadat ik dacht dat ik jou wel kon vergeven, en gaan vertrouwen doe je dit.' zegt Christel. 'Ja, ik moet het eerlijk vertellen.' zegt Nina. 'Ik haat je, en je verpest mijn leven. Je steelt mijn vriendinnen. Mijn kans op dansen, jij bent altijd perfect, en ik? Ik niet.' zegt Nina. 'Jij bent perfect.' zegt Christel. 'Jij niet.' zegt Nina. Christel draait zich om en rent de deur uit. Het regent buiten, maar dat stopt Christel niet van het rennen. Ze rent richting Zach's zijn huis. Want de jongens zijn daar. Vlak voor zijn huis bedenkt ze zich.
Ze wilt niet iemand zijn die alles door vertelt en ruzie creëert russen Nina en de rest, ze rent een steegje in. de meiden die haar gelooft zijn, dachten dat Christel wel naar Zach's huis was gerend, dus die bellen daar aan. 'Malia.' zegt Zach vrolijk als hij de deur opent. Hij ziet de drie meiden uitgeput, en doorweekt staan. Hij laat ze binnen. Jonah sprint gelijk bezorgd op, en rent naar Yara, hij doet zijn jasje uit, en doet het om Yara heen. Daniel doet hetzelfde bij Sabrina. Zach -die een shirt onder zijn trui heeft-trekt zijn trui uit, en doet hem bij Malia aan.
'Waar is Christel?' Vraagt Corbyn bezorgd. 'Waar is Nina?' Vraagt Jack bezorgd. Jack en Corbyn hebben het wel bijgelegd. 'We dachten het wel goed te maken, maar-' zegt Sabrina, en ze word onderbroken door Corbyn. 'Maar wat?' Vraagt hij snel. 'En waar is Christel?'
'Nina werd helemaal boos, en zei tegen Christel dat ze alles verpest, en dat ze niks waard is. Christel rende overstuur weg, wij renden er een minuut later achter aan. Maar Christel rent redelijk snel, dus wij dachten dat ze hier heen voor jou Corbyn.' zegt Malia. Corbyn rent naar buiten. En rent een paar rondjes in de buurt. De meiden proberen haar te bellen, en splitsen op in twee tallen en gaan met de auto's zoeken. Jack rijd met zijn auto richting Yara's huis, om Nina te vinden.
Gaan de meiden het nog bij leggen? Gaat Nina sorry zeggen tegen Christel, en vergeeft Christel haar dan wel?
JE LEEST
Hi, were twins!
Teen FictionChristel & Sabrina, een tweeling. Met hun vrienden en vriendjes, tweeling zijn is leuk toch? De meiden zien er nog geen nadeel in. Totdat ze merken dat ze toch veel met elkaar te maken hebben, zelfde interesses? In jongens? Gaat dat wel goed? Of kom...