3; date

107 5 5
                                    

(Christel's outfit)

Jack zit op de bank in Christels huis. Hij is aan het praten met haar moeder. Ze heeft er allemaal oude baby boeken bij gepakt. Christel had voorgesteld dat hij buiten kon wachten in zijn auto, maar hij vond het niet erg om binnen te wachten. Christel heeft gewaarschuwd voor haar moeder. En het feit dat ze best wel lang boven zou zijn, omdat ze ging afspoelen onder de douche en haar make up ging doen. Maar alsnog wou hij mee naar binnen.

Na een klein half uurtje komt Christel de trap aflopen. 'Je ziet er mooi uit, Christel.' Zegt Jack. Christel glimlacht en draait een rondje. 'Ik bedoel eigenlijk op deze foto, maar je ziet er nu ook mooi uit.' zegt Jack. Christel loopt snel naar Jack toe, en kijkt wat hij in zijn handen heeft. Een foto boek van mij en Sabrina. 'Mam, nee!' Zucht Christel.

'Rustig maar, je was een leuk meisje.' Lacht Jack. 'Zullen we maar gaan?' Vraagt Christel senl. Jack knikt en staat op, hij geeft Mevrouw Martin een hand.

'Dankuwel Mevrouw Martin voor de leuke foto's van u dochter.' zegt hij vriendelijk. Ze glimlacht, 'Het was gezellig, Jack.' Zegt ze. Christel en Jack lopen naar de deur.

'Doei mam.' zegt Christel en ze doet de deur dicht achter zich. Samen lopen ze naar Jack zijn auto. Ze zingen mee met de muziek, en daarna parkeert Jack zijn auto bij het parkje. Ze stappen uit, en lopen het park in. Ze lopen dicht bij elkaar, en steeds raken hun handen elkaar aan. Daarna pakt Jack haar hand vast, en laat hem niet meer los. Ze kletsten over van alles en nog wat. Over de families, vrienden. En dan vertelt Jack wat over zijn muziek carrière.

'Ik ben een lid van Why Dont We.' Zegt Jack, 'Why Don't We, nog nooit van gehoord!' Lacht Christel. 'Ja, we zijn nog niet heel bekend.' Zegt hij. 'Wie horen er nog meer bij?' Vraagt Christel nieuwsgierig. 'Je kent ze bijna allemaal. Corbyn, Jonah, Daniel en iemand die nog op Highschool zit, Zach.' zegt hij. 'Hey, ik zit bij Corbyn en Jonah in de klas!' Zegt Christel. Hij knikt, en pakt zijn telefoon. Hij zet een stukje van een liedje op. Genaamd "8 Letters, Acoustic." Hij spoelt door tot zijn stukje.

'Omg! Het is zo mooi! Jullie hebben zoveel talent!' Zegt Christel, dan hoort ze Corbyn's stem. Ze kijkt even naar beneden, en pakt snel Jack's telefoon, en zoekt een ander liedje van ze. Ze lopen ondertussen verder, en Christel luistert alle liedjes, maar zodra ze Jack gehoord heeft, en de stem van Corbyn hoort spoelt ze door naar een ander liedje.

Hij opent Jack zijn foto's, 'Wie zijn dat?' Vraagt ze,

'Mijn moeder Kristin, en mijn zus Sydnie, en mijn twee kleine zusjes Ava en Isla

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

'Mijn moeder Kristin, en mijn zus Sydnie, en mijn twee kleine zusjes Ava en Isla.' zegt hij. Ze scrolt verder door zijn foto's. Dan komt ze een foto tegen van Jack en Corbyn, en later van de hele band. Ze probeert niet naar Corbyn te kijken. Maar toch gaan haar ogen telkens weer naar Corbyn. Dan geeft ze zijn telefoon weer terug. Ze kletsen en lopen verder, ze zijn op het helft van het park als het opeens heel hard begint te regenen.

Christel begint te lachen, en begint te rennen. Ze sleurt Jack mee, samen rennen ze een stukje. Totdat Christel struikelt, en met een knal valt ze op de grond. Jack stopt snel en raapt haar overeind. Haar knieën zijn vies, en haar hak is gebroken. 'Serieus haken?' Vraagt Jack. Christel knikt. Jack begint te lachen. Ze staat vlak voor hem, en ze leunt in. Jack kijkt verbaasd, maar zoent haar. Het lijkt wel een sprookje, "A kiss in the rain"

'Sorry..' zegt Christel dan. 'Geen sorry.' zegt Jack. Dan begint Christel te trillen van de kou. Jack doet zijn jasje uit en doet hem om Christel heen. 'Spring op mijn rug.' zegt Jack. Christel heeft geen zin om er tegen in te gaan, en klimt op zijn rug. Als ze bij de auto komen gaat Christel zitten, en Jack rijdt naar de Starbucks. Als ze daar zijn rent hij de starbucks in, en komt terug rennen met twee starbucks.

'Dankjewel Jack.' Zegt Christel met een glimlach. Jack gaat goed zitten, en kijkt naar Christel. 'Je bent echt heel mooi, Christel.' Zegt hij, Christel bloost en doet een plukje haar achter haar oor. Ze neemt een slok, en kijkt naar Jack. 'Het zijn je krullen die de meisjes verleiden!' Lacht ze. Jack kijkt haar verbaast naar Christel. 'Wat bedoel je ermee te zeggen?' Vraagt Jack.

'Je haar trekt de meisjes!' Lacht ze. 'Jou ook?' Vraagt Jack. Dan gaat haar telefoon, 'Dat is een goede vraag, Jack.' Zegt Christel, en ze neemt op.

'Besson.' Zegt Christel.

'Martin.' zegt Corbyn.

'Wat is er?' Vraagt ze.

'Wat vind Nina leuk?' Vraagt hij.

'Vraag je nu serieus wat ze leuk vind, Besson?' Vraagt ze.

'Ja, ik heb misschien voorgesteld op date te gaan nu, maar ik heb geen idee.' Zegt hij. 'En ja Martin, jij kwam het eerst in me op.'

'Ga naar de bios, met veel eten. Chocolade, zoute popcorn, cola, ga eventueel der voor of er na naar een fast food restaurant, maar zorg er voor dat ze kan lachen tijdens de film. Geen romantische of horror maar een comedy. Veel succes Besson.' zegt ze, en ze hangt op voordat hij wat kan zeggen.

'Corbyn?' Vraagt Jack als ze haar telefoon neer legt. Christel knikt. 'Hij vroeg om ideeën voor zijn date met Nina.' zegt ze. 'Leuk leuk.' zegt Jack. 'Veel eten?' Vraagt Jack. 'Ja, Nina is echt een vreetzak. Niet dat je het aan haar ziet, ze is echt skinny.' zegt Christel, 'Ik ben ook een vreetzak. Iedereen van de band zegt dat ik soms ook wel eens groente en fruit moet eten. Net zoals Corbyn. Hij houd erg van eten, zowel ongezond als gezond.' zegt Jack. 'Ik zeg het ook wel eens tegen Nina, maar het enige fruit dat ik er in krijg bij haar zijn appels!' Lacht Christel. 'OMG Appels?' Vraagt hij. Christel knikt.

'Daar is ze verslaafd aan!' Zegt Christel lachend.

'Same!' lacht Jack.

Hi, were twins!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu