De volgende dag staat Christel op. Ze loopt naar beneden, in haar pyjama. Ze ziet er niet uit, rode ogen, wallen onder haar ogen. Haar lange blonde haren zitten in een messy knot. Ze heeft een oversized hoodie aan, met een kort stoffen broekje eronder. Met witte sokjes. Ze heeft geen moeite gedaan om haar lenzen in te doen, en heeft dus haar bril op. Een paar secondes later komt Sabrina de trap aflopen. Zij heeft een boyfriend jeans aan, met een wit shirtje, met een spijkerjasje aan. Ze heeft haar blonden haren gekruld en heeft het in een staart. Ze zet haar schooltas op de grond, en kijkt naar Christel.
'Wow, wat heb jij gezien?' Vraagt Sabrina lachend aan haar. 'Jack en Nina zoenend.' zegt Christel, en ze begint te huilen. 'Ik dacht echt dat je verliefd was op Corbyn.' zegt Sabrina dan. Christel gaat zitten, met haar knieen opgetrokken. 'Tja.' zegt Christel. 'Dat is geen nee.' zegt Sabrina. 'Weet ik, het is ook geen nee, ik weet het niet. Maar ik voel me gewoon verraden door hun.' zegt Christel. 'Door Nina en Jack.' zegt Sabrina. Christel knikt. 'maar goed, dat verklaart niet waarom je er zo uit ziet. We hebben school.' zegt Sabrina. 'Ik blijf thuis, ik ben niet in staat naar school te gaan en hun te spreken, en het is toch vrijdag.' zegt Christel. 'Oke, ik ga wel.' zegt Sabrina, ze lopen naar de keuken. Christel gaat zitten, en Sabrina zet thee. Dan komt hun moeder binnen. 'Hey mam.' zeggen ze. 'Christel, wat zie je er uit?' Vraagt ze. 'Ben ziek mam.' zegt Christel. 'Je bedoelt dat je hart gebroken is, door die Jack, en door Nina.' zegt hun moeder. Christel knikt, en de tranen komen weer uit haar ogen. Ze loopt naar Christel toe, en geeft haar een knuffel. 'Voor vandaag mag je thuis blijven.' zegt ze, en ze kust Christel op haar haar. 'Ik hou van jullie meiden, veel succes vandaag op school. En jij Christel, als je iets nodig hebt, kan je mij en je vader bellen.' Zegt ze. 'Ja, waar is pap eigenlijk?' Vraagt Sabrina. 'Die moest eerder weg, en de tijd gezien ik nu ook. Kan een van jullie Malia wakker maken, ze had eerste uur vrij.' zegt haar moeder. Sabrina knikt. En ze schenkt thee in voor Christel en zichzelf. 'Chris, kan jij Malia wakker maken, ik maak ontbijt voor ons drie, en moet daarna weg.' zegt Sabrina. Christel knikt en loopt naar boven.
ze gooit de deur van Malia's kamer open, en trekt haar deken van haar bed, opent het gordijn en gaat zitten naast Malia. Malia kreunt, en kijkt Christel chagrijnig aan. Christel lacht, en staat op. 'Ontbijten in vijf minuten.' zegt ze.
Na het ontbijt gaat Sabrina gelijk weg. Malia loopt naar boven om om te kleden, en word dan opgehaald door Zach. Christel zucht, en loopt naar boven. Ze pakt haar dekbed, en sleurt hem mee naar beneden. Ze gaat op de bank zitten en wikkelt zich om haar deken, en zet de tv aan. Ze zet een romantische drama film aan. Uiteindelijk zit ze met tranen in haar ogen op de bank. Ze heeft opnieuw thee gezet. Ze houd de kop stevig vast, 'Nee, jij gaat niet met haar. Je mag haar niet kwetsten. Nee niet vreemdgaan.' zegt Christel, mee met de tv. Dan gaat de bel. Ze zet haar thee kop op de tafel, en klimt uit haar deken. Ze zet de tv op pauze, en loopt naar de deur.
Dan opent ze de deur, 'hoi, ik kwam even bij je checken.' zegt Corbyn. Hij heeft een bosje bloemen vast, en een grote teddy beer. Christel lacht. Ze zet een stap op zij, en laat hem binnen. 'Thee?' vraagt Christel. Hij knikt, en ze lopen naar de keuken. Ze schenkt thee in, en loopt terug naar de woonkamer. Ze gaat snel in haar dekens zitten, als ze beseft wat ze aan heeft. Haar gezicht word net zo rood als haar ogen. 'Je ziet er mooi uit, Martin.' Hij glimlacht. 'k heb dit voor je mee.' Hij geeft de grote teddy beer, en het bosje rode rozen aan Christel. 'Dankjewel Corbyn.' zegt Christel. 'Christel, ik ben verliefd op je.' zegt Corbyn dan. Christel's ogen worden rood.
'Ik ben nooit verliefd geweest op Nina.' zegt Corbyn. 'Ik was jaloers op Jack.'
'Corbyn.' zegt Christel, maar Corbyn onderbreekt haar. 'Nee, laat mijn praten.' zegt hij.
'Ik weet dat je al een tijdje weet dat ik je leuk vind. maar ik weet ook dat wat wij ook hebben, niet alleen van mij kant komt. Ik weet dat jij het ook voelt, ik weet dat je voor Jack koos, maar ik denk dat je dat deed voor Nina. EN niet omdat jij hem leuk vind.' zegt Corbyn. Christel is even stil. 'Ik vind jou ook leuk Corbyn. En nee, het is niet van een kant, ik voel het ook. Maar ik kan Nina niet kwetsten, en Jack niet. Ik ben misschien niet verliefd op hem, maar ik geef wel om hem.' zegt Christel. 'Dus wij kunnen niet samen zijn door Jack en Nina, terwijl hun de gene zijn die jouw hart breken. Hun zijn samen. Toen ze wisten dat jij thuis was, liepen ze gelijk naar elkaar toe, ze leken echt een stel.' zegt Corbyn. 'Ik geef om Nina, en om Jack. En ik ga geen kwaad met kwaad vergelijken.' zegt Christel.
'Dus wij kunnen niet samen zijn?' Vraagt Corbyn, Christel schudt haar hoofd. Hij gaat dichter naar Christel toe. 'Ik weet dat je het wilt.' zegt Corbyn. 'Wat wil je van me Corbyn?' Vraagt Christel.
'Ik kan het niet Corbyn. Het enige wat ik kan, en ga doen zijn mijn gevoelens onderdrukken en vergeten.' zegt Christel. Corbyn leunt in, en zoent haar.
'Dat gaan we niet.' zegt Corbyn dan. 'Ik ben verliefd op je.' zegt Corbyn. 'Ja, Corbyn ik heb je gehoord, zo'n tien keer. Maar heb jij mij niet gehoord.' zegt Christel. 'Ik heb je gehoord, maar je houdt je hoofd voor de gek. Ik weet dat je het wilt, diep van binnen.' zegt Corbyn. 'Dus alsjeblieft, wees eerlijk vanuit je hart, en denk alleen aan jezelf. En als je nu nee zegt, laat ik je met rust.'
'Christel, wil je mijn vriendin zijn?'
'Corbyn...' zegt Christel.
'Wees eerlijk.' zegt Corbyn.
'Ja.'
'Wat Ja?' Vraagt Corbyn. Christel slaat hem.
'ja Corbyn. Ik wil je vriendin zijn.' zegt Christel. Corbyn staat op en tilt Christel op.
JE LEEST
Hi, were twins!
Teen FictionChristel & Sabrina, een tweeling. Met hun vrienden en vriendjes, tweeling zijn is leuk toch? De meiden zien er nog geen nadeel in. Totdat ze merken dat ze toch veel met elkaar te maken hebben, zelfde interesses? In jongens? Gaat dat wel goed? Of kom...