Corbyn loopt achter Christel aan. En stopt haar van lopen.
'Christel wacht.' zegt Corbyn, en hij pakt haar hand vast. 'Corbyn..' zegt Christel. 'Je hebt vijf minuten om te vertellen wat je net tegen de paparazzi zei.' zegt Corbyn. 'Simpel, ik mis je. Ik heb het verpest Corbyn. Jij hebt gelijk, onze relatie was een van mijn dingen, maar nu ben ik erachter. Helaas ben ik te laat. Ik hou van je Corbyn. En ik zou er alles aan doen, maar dan ook echt alles, om het goed te maken. en er voor te zorgen dat onze relatie het belangrijkste is in mijn leven.' zegt Christel. 'zoen me.' zegt Corbyn. Dat doet Christel, ze leunt in. En dan zoenen ze. 'Ik hou ook van jou Christel.' Zegt Corbyn.
'Het spijt me, het was niet mijn bedoeling om jou op de tweede plek te zetten. Jij bent een van de belangrijkste dingen in mijn leven, en dat had ik je duidelijk moeten maken.' Zegt Christel. 'Het geeft niet.' Zegt Corbyn. 'Jawel. En nu zijn we uit elkaar.' Zegt Christel. 'Christel Martin, wil jij mijn vriendin weer zijn?' Vraagt Corbyn. Christel's ogen worden groot. 'Meen je dit?' Vraagt Christel. Corbyn knikt. 'Ja, ik had het nooit moeten uitmaken.' Zegt Corbyn. 'Ja natuurlijk wil ik je vriendin zijn.' Zegt Christel.
'Ik jou van je Jonah.' Zegt Yara tegen Jonah, dan zoenen ze.
'Ik hou van je Jack.' Zegt Nina, tegen jack.
'Ik hou van je Zach.' Zegt Malia tegen Zach.
'Lieve Daniel, ik hou echt van je.' Zegt Sabrina tegen Daniel. 'Wil je mijn vriendin weer zijn?' Vraagt Daniel. Sabrina knikt.
Dan loopt Christel het café in. Het is een week geleden sinds Christel en Corbyn het weer goed hebben gemaakt. En nu is het zover, de ruzie met Nina oplossen.
'Hey Nien!' Zegt Christel en ze gaat naast Nina zitten. 'Het spijt me Chris.' Zegt Nina gelijk. 'Mij ook.' Zegt Christel. 'Voor wat?' Vraagt Nina. 'Voor alles. Je had een goede reden om boos te zijn.' Zegt Christel. 'Het spijt mij.' Zegt Nina. 'Ik reed je het water in, van een brug af. We hadden wel dood kunnen zijn.' Zegt Nina.
'Wij hadden wel dood kunnen zijn. Je riskeerde je eigen leven toen je de mijne riskeerde.' Zegt Christel. Ze praten de hele ruzie uit.
'Ik hou van je Nina.'
'En ik van jou Christel.'
Dan komt de rest erbij. 'Jongens, ik ben zo blij dat iedereen compleet is.' Zegt Daniel. 'Ik heb jullie zo erg gemist.' Zegt hij, hij omhelst Sabrina. 'En wij jou.' Zegt Sabrina.
JE LEEST
Hi, were twins!
TienerfictieChristel & Sabrina, een tweeling. Met hun vrienden en vriendjes, tweeling zijn is leuk toch? De meiden zien er nog geen nadeel in. Totdat ze merken dat ze toch veel met elkaar te maken hebben, zelfde interesses? In jongens? Gaat dat wel goed? Of kom...