Iedereen loopt vrolijk naar het theater, ook Zach en Malia lopen de school binnen. Als ze in de zaal gaan zitten, komt er een vrouw.
'Hallo ik ben Mevrouw Brown, maar jullie mogen me hier gewoon Allison noemen. Ik zal bepalen welke stukjes geoefend moet worden en voor wanneer. We hebben al kostuums gekozen, en ze worden straks door een afdeling van het andere gebouw op maat gemaakt.' zegt de vrouw, Allison. 'We beginnen met Mel, en King Ben. Dus dat zijn Christel Martin en Corbyn Besson op het podium.' zegt Allison. Christel en Corbyn staan op en lopen naar het podium.
'Aan het begin van de film. heeft Mel, blonde haren met paarse puntjes, je krijgt een pruik voor beide.' zegt Allison. Ze pakt een boek, hij is versierd in een spreuken boek, die in de film word gebruikt als Mel's spreukenboek. Ze zet een tafel neer, met twee stoelen en een picknick zetje. 'Jullie mogen het stukje doen dat Mel en Ben aan het picknick hebben en een ruzie krijgen.' zegt Allison.
'Willen jullie het nog doorlezen voordat we beginnen. 'Nee.' zeggen ze in koor. Allison kijkt verbaasd.
Iedereen gaat aan de kant, en hun beginnen met het stukje.
Dan gaan ze weer naast elkaar staan en buigen. Ze geven elkaar een knuffel, ze krijgen boze blikken van het publiek, nou eigenlijk drie jaloerse blikken. Van Nina, Jack en van Harvey.
'Ik had niet verwacht dat jullie elk zinnetje goed zouden zeggen aangezien jullie het niet wouden lezen ervoor. Maar jullie hebben me positief verast.' zegt Allison. 'Ja, toen hij uitkwam heb ik hem soort obsessief vaak gekeken. En gisteren hebben hem nog een keer gekeken, en alle stukjes door gelezen.' zegt Christel. Corbyn lacht, 'Hou je mond, Besson. Ik weet dat jij er ook een obsessie voor had.' zegt Christel. 'Wacht, hoe weet je dat?' zegt hij verbaasd. 'Was een gokje, en zojuist heb je het bekend.' zegt Christel, ze gooit haar haar over haar schouder. Het publiek begint te lachen. 'Ouch that hurts!' Lacht Nina.
'Oke, genoeg gelachen. We gaan verder met de scene dat Ben ontvoerd word, ik weet dat ik veel stukjes oversla, en totaal niet op volgorde ga, maar dit zijn de stukjes dat het meest dramatisch zijn, de rest van de stukjes doen we later, en het zijn mijn favorieten stukjes.' zegt Allison glimlachend. Sabrina, Zach, Jonah, en Jack komen het podium op lopen.
'Christel, jij mag daar heen lopen, als het decor gemaakt is sta je op een verhoging. Maar we hebben natuurlijk niet veel tijd om tussen de musical door het decor te wisselen, dus de creatieve kant van het college gaat daar een passend stuk voor verzinnen. De rest jullie hebben vijf minuten en dan beginnen we.' zegt Allison, ze gaat alvast in het publiek zitten. Christel loopt naar de zijkant van het podium. Na vijf minuten beginnen ze met de scene.
Als ze klaar zijn krijgen ze een groot applaus van de zaal. Ze geven elkaar een knuffel, en gaan in het publiek zitten. 'We gaan nu beginnen met dansjes.' zegt Allison.
Iedereen krijgt een plek, en oefent de dansjes. Als ze klaar zijn met oefenen, lopen ze het podium af. En de school uit. 'Laten we wat gaan drinken.' zegt Corbyn. 'Ik ga naar huis, #Huiswerk, we moeten morgen ons eigen liedje gaan opnemen in de school studio.' zegt Nina. 'Hetzelfde dus!' Lacht Yara. 'No kidding, maar ik ook!' zegt Daniel. 'Ik heb het al af.' zegt Jack. 'Ik ga dus mee.' lacht hij. 'Jonah?' Vraagt Corbyn, Jonah knikt. 'Ik ga mee!' zegt Jonah. 'Zach? Malia?' Vraagt Christel. 'Sorry, we moeten voor een belangrijk PTA leren.' zegt Malia. Zach pakt haar hand vast, en ze lopen weg. Nina, Yara en Daniel lopen ook weg als ze afscheid hebben genomen. Jack, Jonah, Corbyn, Christel en Sabrina staan nog op het schoolplein. 'Ik was met Daniel mee!' Lacht Corbyn. 'Ik ook!' zegt Jack. 'Ik met mijn eigen auto.' zegt Sabrina, 'Ja, ik met de mijne.' zegt Christel. 'Jij Jonah?' Zegt Jack. 'Met Yara.' zegt Jonah. 'Wacht waarom reed de tweeling niet samen?' Vraagt Corbyn lachend. 'Nou. Ik ging Nina ophalen.' zegt Christel. 'En ik moest Malia naar school brengen omdat Zach zich had verslapen.' zegt Sabrina. 'Nou ik rij wel met Christel mee.' zegt Jack. 'Ik wil Jonah spreken, onder vier ogen. Even over de musical.' zegt Sabrina. Ze sleurt hem snel mee naar haar auto.
Dan stappen ze in, 'Over de musical?' Lacht Jonah. 'Nee, ik wou gewoon hun in een auto.' zegt Sabrina. 'Je vind Corbyn leuker bij Christel.' zegt Jonah. 'Wacht, nee hoor.' Je ziet duidelijk aan Sabrina's gezicht dat ze het wel vind. 'Ik vind Corbyn wel leuker bij Christel. Als hun met zijn tweeën dansen, acteren of zingen voel je de vonken overslaan.' zegt Jonah, 'Weetje wat ik denk?' Vraagt hij. 'Nou.' zegt Sabrina. 'Ik denk dat Christel maar zei dat ze Jack leuk vind en niet Corbyn, voor Nina. Ze was echt gebroken toen ze het hoorden.' zegt Jonah. Sabrina knikt. 'Dat zou best kunnen.' zegt Sabrina. 'En Nina en Jack passen bij elkaar.' zegt Sabrina. Jonah is stil, en houd zijn mond. Sabrina merkt dat hij wat achter houd. 'Vertel.' zegt Sabrina.
'Er is niks.' zegt Jonah. 'Sure, zou je willen. Ik ken je Jonah.' zegt Sabrina. 'We dansen samen, zingen en acteren samen, dat betekent dat we een connectie hebben, en laten we Yara niet vergeten. We hebben allebei een goede band met haar.' zegt Sabrina. Jonah begint te glimlachen, vooral als hij Yara's naam hoort.
'Oke, maar als je het iemand vertelt. Vermoord ik je.' zegt Jonah. 'Rustig, ben je een Nina geworden?' Lacht Sabrina, Jonah knikt. 'Jij word ook een Nina als je het hoort.' zegt Jonah. 'Nee, niemand kan een Nina zijn. Zij is zo leuk, maar tegelijk zo dodelijk.' Lacht Sabrina. 'Je houd van haar. Maar van wie hou je meer?' zegt Jonah. Sabrina kijkt hem aan. 'Jonah, je praat in raadsels.' zegt Sabrina. 'Oke, die avond na het intervieuw, Christel wou even alleen zijn. Dus Jack liet haar alleen, en toen troostte hij Nina, die hij tegen kwam.' zegt Jonah. 'Oh No, They Kissed.' zegt Sabrina. Jonah knikt. 'OMG! Wat een bitch.' zegt Sabrina. 'Je houd van haar.' zegt Jonah. 'Ja, en ik hou van Christel.' zegt Sabrina.
JE LEEST
Hi, were twins!
Teen FictionChristel & Sabrina, een tweeling. Met hun vrienden en vriendjes, tweeling zijn is leuk toch? De meiden zien er nog geen nadeel in. Totdat ze merken dat ze toch veel met elkaar te maken hebben, zelfde interesses? In jongens? Gaat dat wel goed? Of kom...