7; vakantie week

78 2 4
                                    

De jongens rijden de volgende ochtend allemaal naar huis, en pakken een koffer in. Ze hadden de meiden de avond nog gebeld en gevraagd als ze mee gingen naar het vakantie huisje van Corbyn. Het huis heeft vier slaapkamers, en in iedere kamer staan tweepersoons bedden, ook hebben ze buiten nog een soort huisje voor twee personen, het is aan een meer. En ze hebben ook eigen kano's, een bootje en surfplanken, het dropje is zo'n kwartier verder op. Ze hebben besloten dat ze met twee auto's gaan. Dat past net aan. Ze gaan met zijn tienen. De meiden zijn al weer onderweg naar Christel, Sabrina en Malia's huis omdat ze met Christels, en Jacks auto gaan. De meiden gaan met Christels auto en de jongens met Jacks auto. het is twee uurtjes rijden. Onderweg hadden ze een vaste stop ingelicht. Christel had geen zin meer om te rijden omdat ze al een uur aan het rijden was. Jack had ook geen zin meer, Sabrina die Daniel miste ging naar Jacks auto, en Jack laat zijn auto alleen, en gaat naar die van Christel. Conclusie iedereen wou ergens anders zitten.

Want Jack wou bij Christel, Christel wou stiekem bij Corbyn en Corbyn stiekem bij Christel, Nina wou bij Corbyn, en Zach wou bij Malia. Daniel wou natuulijk naar Sabrina en andersom ook. En Jonah en Yara gaven het niet toe omdat ze nog doen aan het "We-zijn-alleen-vrienden" fase zitten.

In Christels auto zitten nu achterin, Christel in het midden, Corbyn rechts achterin, Jack links achterin. Yara rijdt en Nina zit voorin naast Yara. In Jacks auto zitten de rest, Sabrina, Daniel, Zach, Malia en Jonah. Na nog een uurtje rijden komen ze eindelijk aan. Iedereen kiest een kamer uit, Sabrina en Daniel op een van de twee kamers op zolder, Malia en Zach op de andere kamer opo zolder, ze delen met zijn vieren een badkamer. Op de eerste verdieping zijn ook twee slaapkamers, Christel en Jack nemen er een, en de andere nemen Nina en Corbyn. Hun delen met zijn vieren een badkamer. Jonah en Yara hadden geen keuze maar ze gaan in het schuurtje waar ze een slaapkamer (Met een tweepersoonsbed) hebben en een badkamer.

Iedereen is hun koffer uitpakken, Christel en Jack zijn als eerst klaar, maar Jack ging zijn haar goed doen en zijn lenzen uit doen want hij kreeg last van zijn ogen. Dus Christel liep alvast naar beneden en gaat op de bank zitten. Even later komt Corbyn de woonkamer in, 'Wil je ook wat drinken?' Vraagt Corbyn, Christel knikt. 'We hebben nog niet heel veel, maar ik heb wel citroen, limoen en munt mee, dus ik kan dat in het water doen, ik weet niet als je dat lust maar dat doe ik altijd.' zegt Corbyn. Christel kijkt hem verbaasd aan. 'Lust jij dat?' vraagt ze. Hij knikt. Christel staat op en loopt naar Corbyn en geeft hem een knuffel. 'OMG! Ik hou ervan! Maar Jack lust het niet..' zegt ze. 'Nina ook niet.' zegt hij. 'Kom, dan maken we het samen!' zegt hij. Samen lopen ze naar de keuken.

Christel snijd wat citroen, en Corbyn wat limoen. 'Was Nina nog niet klaar?' Vraagt Christel. 'Nee, ze wou nog wat anders aan doen, haar haar doen. Make up verfrissen dat soort dingen.' zegt hij zuchtend. Christel begint te lachen. 'jack ook niet klaar?' Vraagt hij. Christel schudt haar hoofd. 'Nee, hij moest zijn lenzen uit doen, en zijn haar!' zucht Christel. 'Ik vind jullie niet bij elkaar passen, jij en Jack zijn zo anders.' zegt Corbyn. Christel begint te blozen, Sabrina komt de keuken in.

'Hey, tortelduifjes.' zegt ze lachend, - als ze ziet dat ze allebei elkaar aankijken en blozen. Ze zwijgen allebei. Om de stilte te verbreken vraagt Christel aan Sabrina als ze ook wat wou drinken. Daarna kwam Nina aan lopen, ze gaat achter Corbyn staan. 'Wil je ook wat ?' Vraagt hij. 'Corbyn, je weet dat ik dat niet lust.' zegt ze. Hij rolt zijn ogen, maar alleen Christel ziet het, ze begint te grinniken. Even later zitten ze allemaal in de woonkamer.

'Jongens, wie gaat wat doen?' Vraagt Sabrina. 'Ik ga wel koken!' zegt Christel. 'Ik ook!' zegt Corbyn. Nina kijkt jaloers. 'Corbyn, misschien kunnen wij wat samen doen' Vraagt Nina. 'Nou kijk, aangezien jij en de keuken niet goed gaat samen, word dat hem niet.' Lacht hij. Nina geeft hem een klap in zijn zij. 'Ouch that hurts!' Lacht Daniel. 'Wat eten we? Want ik doe wel boodschappen.' zegt Sabrina. 'Met mij doet ze dat!' Zegt Daniel snel. 'Sla!' Roept Christel gelijk.

'Nee. Jij maakt vieze sla!' zegt Nina. 'Waarom dat nou weer? Ze maakt juist lekkere sla!' zegt Sabrina. 'Nee, want ze doet er teveel door heen. Alleen komkommer en sla is voldoende!' zegt Nina. 'Ja vind ik nou ook!' zegt Jack. 'Nee, er moet veel meer door heen!' zegt Corbyn. 'Prima, twee soorten maken Christel en Corbyn.' zegt Sabrina. 'Met patat, en wat zalm!' zegt Sabrina. Iedereen stemt in behalve met de zalm. Dus het word vlees en vis.

Na veel moeite word het boodschappen lijstje gevuld. Daarna gaan Sabrina en Daniel naar de stad, Jonah en Yara gaan met ze mee.

Zach en Malia hebben ervoor gekozen een lange wandeling te maken. Nina, Corbyn, Christel en Jack gaan met zijn vieren in een bootje het meer op. Als ze halverwege zijn, is Nina geiriteerd door Corbyn. Want hij maakte der telkens een beetje nat. Ze wilt niet meer naast hem zitten, en wilt ruilen met Christel. Ze gaan staan, waardoor het bootje begint te kantelen. 'Ga zitten, idioot!' Lacht Christel. 'nee, we gaan ruilen. NU!' zegt Nina. 'rustig rustig mevrouwtje. Ik wil niet dat jullie straks buiten het bootje liggen!' Lacht Corbyn. 'Niet zo lollig doen, jij bent degene die me irriteert.' zegt Nina. 'Oke, we ruilen!' zucht Christel om ruzie te voorkomen- staat ze op, Nina zet een stap naar de zijkant, en laat het bootje kantelen. Iedereen zwemt snel onder het bootje vandaan, behalve Christel. Die bleef hangen met haar armbandje en ligt vast onder het bootje waar mijn een centimeter ruimte is om lucht te halen.

Hi, were twins!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu