2; normal day

19 1 0
                                    

Christel word wakker, ze kijkt op de klok. 02:00. Ze zucht en staat op. Ze hoort Sofia en Stefan huilen. Ze kijkt naar de slapende Corbyn naast haar. Ze glimlacht en loopt vermoeid naar de kinderkamer. Ze troost ze alle twee door ze de fles te geven. Als ze eindelijk weer slapen loopt Christel naar de slaapkamer terug. Ze gaat op bed zitten en kijkt nog eens op de klok. 02:35. Ze gaat liggen en slaapt verder.

Later word ze nog een keer wakker, dit keer door de wekker. Ze zet de wekker uit, het is 6:30. Om acht uur moet ze op bureau zijn. Ze staat op, en maakt Corbyn wakker door de gordijnen te openen en het grote licht aan te zetten. 'Luilak. Sta op.' Zegt Christel, en ze trekt de deken van hem af. Hij kreunt. 'Ook goedemorgen lieverd.' Zegt hij. Christel gaat op bed zitten en leunt naar voren. Ze geeft hem een kus en loopt naar de tweeling toe. Sofia en Stefan slapen allebei nog vredig, Christel loopt naar de badkamer, en zet de douche aan.

Ze stapt onder de douche, als Corbyn de badkamer in komt lopen. Hij gooit koud water over zijn gezicht, en dan begint de tweeling te huilen. Hij zucht. En loopt naar ze toe. Hij merkt dat Stefan de gene is die huilt hij tilt hem op.

'Goedemorgen.' zegt hij vrolijk. Stefan begint te lachen. Dan komt Christel aan lopen.

'Je ziet er weer prachtig uit, zoals altijd

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

'Je ziet er weer prachtig uit, zoals altijd.' zegt Corbyn. 'Thanks honey.' zegt Christel, en ze pakt Sofia op.

'Tot hoelaat geef je les vandaag?' Vraagt Christel aan Corbyn. 'Tot drie uur.' zegt Corbyn. 'Kan jij Stefan en Sofia dan van de crèche halen?' Vraagt Christel. Corbyn knikt. 'Ik ga even douchen en aan kleden.' zegt hij, en hij legt Stefan neer. Hij geeft Christel een kus. 'Kan je Stefan eerst naar beneden tillen, dan kan ik ze alvast eten geven' zegt Christel. Corbyn knikt, en samen lopen ze de trap af. Ze zetten de twee neer in de eet stoelen. Corbyn loopt weer naar boven. En Christel geeft de twee eten. Uiteindelijk zijn ze klaar, en Christel zet ze in de box. Met wat speeltjes.

Dan loopt ze terug naar de keuken, en zet wat koffie. Dan komt Corbyn aanlopen. Hij legt zijn hand op haar rug. En ruikt aan haar haar. Dan geeft Christel een kop koffie aan hem. Hij gaat aan tafel zitten, en wacht op zijn ontbijt. Ze kletsten en bespreken hoe ze de dag door gaan. Christel brengt de twee naar de crèche en Corbyn haalt ze, nadat hij boodschappen gedaan heeft. Christel is tot vijf uur op het werk. Dan gaat haar telefoon.

'Goedemorgen detective Martin. We hebben een nieuwe zaak. Er is een moord gepleegd in het bos, ik stuur u zo de gegevens kunt u daar dan zijn over een half uur?' Vraagt Jocelyn. De assistente van Christel en Yara. 'Ja is goed, dankjewel Jocelyn.' zegt Christel, dan hangen ze op. Christel neemt snel haar laatste hap van haar ontbijt en staat op. Ze ruimt de bordjes op. En pakt kauwgom. ze pakt haar handtas en Stefan. Corbyn tilt Sofia. Samen lopen ze naar Christels auto, en zetten de twee achterin in hun kinderstoel vast. 'Ik hou van je.' zegt Corbyn als ze klaar zijn. 'Ik ook van jou. Zie je vanmiddag weer.' zegt Christel. Ze geven elkaar een kus. En Christel stapt in de auto, en start de auto. Corbyn loopt terug naar binnen.

Als Christel Sofia en Stefan heeft afgezet bij de crèche rijdt ze door naar het bos. Als ze daar arriveert, is het al druk met paparazzi. Christel loopt met haar lichtroze hakjes, de modder in. Maar je hoort haar niet klagen. De paparazzi maakt foto's van Christel. Ze achtervolgen Christel overal, sinds ze de vrouw is van Corbyn Besson. Dan komt Jocelyn aanlopen, en Yara komt aanrijden. Ze loopt snel naar Christel en Jocelyn toe.

'Update.' zegt Christel. 'Weten jullie nog die zaak van de vorige keer?' Vraagt Jocelyn. 'Die ene van die serie moordenaar.' zegt Yara. 'Ja, die persoon schijnt weer actief te zijn.' zegt Jocelyn. 'Vermoedelijk weer in driehoek verband?' Vraagt Christel. Jocelyn haalt haar schouders op. Christel en Yara lopen naar het lichaam toe. Het is een vrouw, met blonde haren.Dan zien ze het teken van de serie moordenaar.

Christel zucht

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Christel zucht. 'Ik wil weten om wie dit gaat? Contact gegevens.' zegt Christel. Yara en Christel lopen terug naar hun auto's.

Op kantoor zijn ze achter verschillende dingen gekomen. De vrouw die vermoord is, is een moeder. Van een net paar maanden oude baby. De serie moordenaar staat bekent om zijn/of haar moorden die bestaan uit drie hoeks verbanden. Dat betekent dat de moordenaar altijd drie mensen vermoord die wat met elkaar te maken hebben. Bijvoorbeeld maagden. Of gelovige mensen. Veel meer dan het teken dat de moordenaar is er niet bekent. Zelfs het geslacht is niet duidelijk.

Na de hele dag gewerkt te hebben, en niet veel mogelijke oplossingen van deze moord te hebben. Gaan ze naar huis. Christel rijd naar huis. Als ze thuis aankomt, ziet ze Corbyn in de keuken staan. Ze glimlacht naar hem en loopt naar binnen. Ze doet haar hakken en jas uit. Ze loopt verder naar de huiskamer. Dan gaat ze op de bank zitten. 'Wijn?' Vraagt Corbyn. 'Graag.' zegt Christel. Dan komt Corbyn aan lopen met twee wijnglazen. 'Hoe was je dag?' Vraagt Corbyn dan. 'Die serie moordenaar is weer bezig.' Zucht Christel. 'Je bedoelt die moordenaar die moord in drie hoek verband.' zegt Corbyn. Christel knikt. 'En hoe was jou dag?' Vraagt Christel. 'Was wel leuk.' zegt Corbyn. Stefan en Sofia, staan in hun box. Christel lacht naar ze. En ze pakt Corbyn's hand. Dan ziet ze hun trouwringen.

Wow, dan ziet ze weer hoe gelukkig ze is. Ze glimlacht naar Corbyn. 'Waar denk je aan?' Vraagt Corbyn. 'Jou.' Glimlacht Christel.

Hi, were twins!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu