Corbyn loopt naar beneden, hij was laat nog naar de kamer van de tweeling gegaan, en had snel de deur opslot gedaan. Zodat Christina er niet in kon. Hij had de tweeling in bed gelegd, en was op het bankje gaan liggen. Hij hoorde Christina al vertrekken. Hij loopt gelijk naar beneden, rijdt de tweeling naar de crèche, en rijdt door naar het politie bureau. Hij ziet Yara, en loopt gelijk achter haar aan. Haar kantoor in. Ze zucht als hij Corbyn ziet staan. 'Corbyn, ik heb je vertelt-' maar Corbyn onderbreekt haar. 'Voor dat je me beoordeeld, over iets dat ik trouwens niet gedaan heb. Maar dit moet je weten.' zegt hij. Hij geeft de papieren aan Yara. Ze laat van schrik het blaadje vallen. 'Echt, heb je Sabrina dit al vertelt??' Vraagt Yara. 'Nee, want ze wilt me niet meer spreken.' zegt Corbyn. 'Het is niet waar, Christina vertelde maar wat, niet waar?' Vraagt Yara. Corbyn knikt. 'Ik denk dat zij de moordenaar is.' zegt Yara. Dan bedenken ze een plan. Corbyn heeft afgesproken dat hij Christina der in gaat luisteren. Hij heeft camera's overal in huis geplaatst, in zijn auto, Microfoons in de baby wagens. Overal. En Christina is druk aan het werk, daar zorgt Sabrina voor. Ze zijn nog steeds verbaasd over hun ontdekking.En daarom laat Yara, Christel opnieuw opgraven. Ze laat de DNA test doen, maar dat gaat een tijd duren, aangezien het lichaam niet meer in volle staat is, door alles. En voornamelijk door de tijd. Ze hebben Sabrina nog niet vertelt over hun ontdekking. Want ze willen haar geen valse hoop geven, dat kan ze niet aan. Ze gaat er aan kapot. Ze heeft het gevoel dat er iets niet klopt. Want Sabrina voelt altijd als er wat is met Christel. En ze voelt dat nog steeds.
Christina komt thuis, ze loopt door en ziet de tweeling op de grond spelen. Ze ziet Corbyn in de keuken koken. Het ruikt heerlijk, de tafel is netjes gedekt voor twee. Hij geeft gelijk een glas martini en een kus aan Christina. 'Het spijt me, ik had gisteren niet zo moeten doen..' zegt Corbyn. 'Je bent vergeven.' zegt Christina.
________________________________________________________________________________
Yara die de bewaking camera's controleert en mee kijkt/ luistert met Jonah, Yara zucht. 'Waarom is het hem vergeven. Hij heeft niks gedaan. Wat een stom wijf is dat.' zegt Yara boos. Jonah begint te lachen. 'Wat lach jij nou? Dit is niet grappig.' zegt Yara. 'Weet ik, maar jij bent wel grappig.' zegt Jonah. Hij neemt een slok van zijn milkshake. Hij had eten en drinken van de snackbar meegenomen voor Yara. Omdat hij wist dat ze dag en nacht achter deze zaak zou gaan.
————————————————————————————————————————------------------------
Corbyn zucht, Christina is even naar de wc. 'Hoi liefjes.' Zegt hij tegen Stefan en Sofia. 'Het komt goed, ik beloof het.' zegt Corbyn. Dan komt Christina an lopen. 'Mama.' zegt Stefan moeilijk. Corbyn schrikt, zijn ogen gaan wijd open. 'Mama-' zegt Corbyn, maar Christina onderbreekt hem. 'Mama is hier, Stefan.' zegt Christina en ze tilt Stefan op. Ze loopt naar de bank en gaat zitten spelen. Corbyn kijkt naar ze, hij krijgt tranen in zijn ogen. Maar dat weet hij te onderdrukken.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
'We moeten deze zaak snel oplossen. Christel haar lichaam opgraven en DNA laten doen word een prioriteit. We moeten weten als het Christel wel echt is, en niet hun zus.' zegt Yara.
JE LEEST
Hi, were twins!
Dla nastolatkówChristel & Sabrina, een tweeling. Met hun vrienden en vriendjes, tweeling zijn is leuk toch? De meiden zien er nog geen nadeel in. Totdat ze merken dat ze toch veel met elkaar te maken hebben, zelfde interesses? In jongens? Gaat dat wel goed? Of kom...