De rest van de week ging snel, Christel probeerde zowel Corbyn als Jack te ontwijken. Maar het is haar niet gelukt. En vanavond lukt het al helemaal niet. Want ze gaat met Jack naar het feest. En Nina met Corbyn. Sabrina heeft afgesproken met Daniel, en daarom gaat Yara maar met Jonah. De meiden hebben afgesproken samen klaar te maken, en samen heen te gaan.
'Lieverds, Yara en Nina zijn er!' Zegt Mevrouw Martin. 'Stuur ze maar naar boven, mam!' Zegt Sabrina. Even later staan de meiden allemaal in een kamer. 'Make-up tijd!' Zegt Sabrina tevreden. Christel gaat zitten en doet haar make up. Sabrina staat boven haar en maakt zich daar op. Yara en Nina gaan bij de andere spiegel in de badkamer. Even later zijn ze klaar, 'Haar tijd!' Zegt Christel. Yara en Christel pakken de stijltang en stijlen elkaars haren. Nina en Sabrina pakken de krultang en krullen elkaars haar. Daarna kleden ze zich om, en lopen naar beneden.
'We zijn 12 uur tijd!' zegt Sabrina.
En ze lopen de deur uit. Ze stappen in de auto van Christel. En rijden richting het feest. Het word gegeven door iemand, bij iemand thuis. Als ze der zijn parkeert Christel de auto, en de meiden stappen uit. Ze lopen het versierde huis in. Het eerste wat ze zien, zijn heel veel mensen. Mensen die dansen, drinken en kletsten. Ze zoeken de jongens, als eerste vinden Yara en Sabrina de jongens. Yara gaat kletsten met Jonah, en Sabrina leert Daniel een paar dans moves.
Jack en Corbyn staan met elkaar te praten, en Christel en Nina gaan erbij staan. 'We gaan dansen, Jack!' Zegt Christel. 'ja, wij ook Nina!' zegt Corbyn.
Corbyn probeert Nina wat te leren, maar zelfs de makkelijkste pasjes lukken haar niet. Christel heeft ook niet veel succes, Jack pakt er niks van.
'Besson.'
'Martin.'
Christel loopt naar Corbyn, en Corbyn loopt naar Christel. Dan komt het liedje, "Say you won't let go"
Ze lopen naar het midden en iedereen gaat om ze heen staan. Mensen pakken hun mobieltjes en filmen het.
(0:00 tot 1:25)
Nina kijkt jaloers naar Christel, en Jack kijkt jaloers naar Corbyn. Sabrina klapt en schreeuwt heel hard "COUPLE GOALS"
Yara klapt ook, maar praat druk verder met Jonah. Een meisje rent naar Corbyn en Christel toe. 'Corbyn Besson, omg!' zegt ze. 'Ik ben een hele erge fan van Why Don't we!' zegt ze. 'Mag ik en foto met jullie twee.'
Christel kijkt verbaasd. Maar knikt. Christel vraagt aan Jack als hij een foto wilt maken. Het meisje gaat tussen Corbyn en Christel staan. Als de foto gemaakt is pakt het meisje haar telefoon weer en loopt weg. Christel en Corbyn beginnen hard te lachen. 'Chris, ik neem Corbyn even mee!' Zegt Nina. Christel knikt, en zoekt Jack op. Ze kan hem nergens vinden. Dan loopt ze naar buiten.
'hey Jack!' zegt ze vrolijk. 'hoi.' zegt Jack zacht en kortaf. 'Is er iets?' Vraagt Christel, ze gaat naast hem staan. Ze zijn buiten de drukte.
'Vind je Corbyn leuk?' vraagt hij. 'wacht nee, doe normaal Jack!' Lacht Christel. Ze begint te grinniken. 'Ik ben serieus, Christel.' zegt Jack. 'Iedere keer als wij een momentje hebben, komt hij er tussen door.' zegt hij.
'Dus je bent jaloers, Jack!' zegt Christel. 'Nee!' zegt Jack. 'Geef nou maar toe.' zegt Christel. 'Okay, ja ik ben jaloers Christel. Hij is altijd de gene waar de meiden op vallen. Altijd. En dat maakt me nooit uit, maar nu wil ik de gene zijn. Ik wil de gene zijn die gelukkig word met jou. Ik wil dat.' zegt hij.
'Je krullen krijgen altijd de meisjes, je krullen verleiden ieder meisje.' zegt Christel. 'Ik weet nog steeds niet als jij bij die meisjes hoort. Want dat verstoorde Corbyn.' zegt Jack.
'Wat verstoorde ik?' Vraagt Corbyn. Corbyn staat alleen, zonder een Nina aan zijn arm.
'En nu weer!' Zegt Jack boos. Hij staat op en loopt terug naar de drukte. Christel wilt achter hem aan lopen maar ze word tegen gehouden door Corbyn.
'Laat me erdoor, Besson.' zegt Christel. 'Nee.' zegt hij. 'Moet je geen Nina vermaken?' Vraagt Christel. Corbyn schudt zijn hoofd. 'Nee, ik word gek van der.' zegt hij. 'Nu al?' Lacht Christel. Hij knikt. 'Ze praat zoveel over zich zelf.' Zegt Corbyn. 'En dat is jouw vriendinnetje wen der maar aan.' zegt Christel. 'Ja, misschien moet ik dat wel.' zegt Corbyn. Christel zucht, ze had eigenlijk gehoopt dat hij had gezegd dat het zijn vriendin niet was. Christel loopt door, maar ze word opnieuw tegen gehouden door Corbyn.
'Wat moet je, Besson?' Vraagt Christel geiriteerd. 'Heb je wat beters te doen? Ik bedoel je vriendje liep boos weg.' zegt Corbyn. 'Ja, eigenlijk wel. Ik moet maar eens achter hem aan. Want ik ben hem nog niet zat. Misschien moet je daar een voorbeeld aan nemen?' Zegt Christel en ze loopt weg. 'Martin wacht!' zegt Corbyn nog. Maar Christel loopt door.
Corbyn zucht, hij had eigenlijk gehoopt dat ze had gezegd dat het haar vriendje niet was, en dat ze niet weg liep van hem, maar bij hem had gebleven. Maar helaas ze rent achter Jack aan.
'Jack! Wacht!' zegt ze snel als hij zijn auto start, Maar hij start zijn auto alsnog en wilt gas geven. Maar Christel springt voor de auto.
'Het antwoord op je vraag is Ja. Ik ben een van die meiden.' zegt Christel. Jack stapt uit zijn auto en loopt nar Christel toe. Hij zoent haar, en zij zoent terug.
Corbyn staat in de deuropening, omdat hij Christel had gevolgd. Hij ziet dat Jack en Christel zoenen. Hij rent naar binnen en zoekt Nina. Als hij haar heeft gevonden zoent hij haar gelijk. Nina kijkt verbaasd maar zoent hem terug.
'Ik vind je leuk, Nina!' zegt hij. 'Corbyn,ik jou ook!' zegt Nina. 'Wil je mijn meisje zijn?' Vraagt Corbyn, Nina knikt. 'Ja heel graag!' zegt Nina. Sabrina zucht. Daniel merkt dat.
'Wat is er?' fluistert hij in haar oor. 'Ik had gewoon gehoopt dat Corbyn voor Christel ging!' Fluistert ze terug. Daniel knikt.
'Sabrina, wil je dat ik je thuis breng? Want volgens mij reden Jack en Christel net weg in haar auto.' zegt Daniel. Sabrina knik. 'Ja, heel graag zelfs.' zegt Sabrina.
JE LEEST
Hi, were twins!
Teen FictionChristel & Sabrina, een tweeling. Met hun vrienden en vriendjes, tweeling zijn is leuk toch? De meiden zien er nog geen nadeel in. Totdat ze merken dat ze toch veel met elkaar te maken hebben, zelfde interesses? In jongens? Gaat dat wel goed? Of kom...