8; ruzie

56 2 0
                                    

Christel probeert haar armbandje los te krijgen, ze wilt hem niet kapot maken. Het is het enige wat ze van Harvey nog heeft. Maar het lukt haar niet, net zoals ademhalen. Het word steeds moeilijker.

Nina en Jack die zich druk maken over hun telefoons in hun jaszak, merken niet dat Christel nog onder het bootje ligt. Corbyn wel. Hij duikt snel onder het bootje. Hij gaat water trappelt om zich niet te laten verdrinken, het zelfde doet Christel. Corbyn helpt haar met het armbandje, maar het lukt niet, want het bandje breekt. en het zinkt, Christel wilt erachter aan. Maar Corbyn houd haar tegen. En neemt haar mee onderwater, en zwemt onder het bootje vandaan. Ze komen bij Nina en jack, die allebei chagrijnig aan het doen zijn. 'Waarom deed je dat nou Corbyn, nu is mijn telefoon kapot.' zegt ze. ze hebben allebei niet door dat Christel aan het verdrinken was bijna. 'Waarom heb je dat stomme ding nou mee? Ik bedoel wie neemt er nou een telefoon mee op een boot?' Vraagt Corbyn, hij is geiriteerd omdat Jack en Nina meer met hun telefoon bezig waren, dan met Christel. 'Nou ik dus, en waarom doe jij nou zo boos?' Vraagt Nina. 'Ik had hem ook mee, dat is gewoon normaal.' zegt Jack. Ze gaan met zijn drieën in discussie. Christel is er helemaal klaar mee.

'Allemaal jullie koppen dicht, nu!' zegt Christel. 'En jullie moeten niet zo zeuren over een stomme telefoon, en het was jou schuld dat we überhaupt vielen!' Zegt Christel boos. 'Oja, ga hem maar weer steunen.' zegt Jack. 'Gaan we hier nu weer over beginnen?' Vraagt Christel. 'Dit is niet echt de beste timing.' zegt Christel. 'Jawel Christel, we gaan dat nu en hier bespreken.' zegt Jack. 'Waarom zou ik? Oke, ik neem het op voor Corbyn maar dat komt omdat hij tenminste merkte dat ik vast zat onder die stomme boot. En jij? Jij was te druk met je telefoon. Dus we gaan het hier nu niet over hebben.' zegt Christel. Corbyn en Christel proberen het bootje weer te kantelen, en Nina en Jack kijken toe, 'Een beetje hulp kan geen kwaad!' zegt Corbyn. Nina en Jack zuchten maar zwemmen toch naar het bootje en helpen met het kantelen van het bootje. Na veel moeite lukt het eindelijk. Corbyn klimt erin, en pakt Christels hand. Jack en Nina kijken jaloers toe hoe Corbyn Christel in het bootje tilt. Met veel moeite komt Jack in de boot, en die trekt Nina erin. Maar Corbyn en Christel kijken niet eens naar ze. Na een kwartier komen ze weer bij de kant.

'Ik ga naar de telefoon winkel.' zegt Nina. 'Ik ga mee.' zegt Jack. 'Mijn telefoon moet ook, en mijn auto staat toch voor de deur.' zegt hij. Christel loopt naar haar kamer. Ze pakt een schoon setje kleding.

'Christel?' vraagt Jack. Ze kijkt naar Jack, 'Ja.' zegt ze. 'Misschien moeten we het hebben over het feit dat hij er weer tussen in kwam' zegt Jack. 'Nee, Jack. Niet nu!' zegt Christel. 'Wanneer dan?' Vraagt hij. 'Nooit?' zegt Jack erachter aan. 'Jawel, maar niet nu. Ik ben niet in de stemming.' zegt Christel, en ze loopt met het stapeltje kleding naar boven. Ze kleed zich om in Sabrina's en Daniels kamer. Als ze beneden komt en haar kleding uithangt, ziet ze Jack en Nina weg rijden. Corbyn is nog op zijn kamer denkt ze. Christel besluit naar haar kamer te gaan. Ze gaat liggen op haar bed, ze pakt haar telefoon en bekijkt de foto van Harvey en haar. Dan ziet ze haar armbandje om haar pols op de foto. Ze haalt haar hand over haar pols -waar het armbandje niet meer omheen zit, omdat het brak.

Ze weet niet waarom, maar de manier hoe Harvey het had uitgemaakt deed haar pijn. Ze is allang niet meer verliefd op hem, maar het raakt haar nog steeds. 'Christel?' er word op de deur geklopt. Ze haalt snel haar deken over haar gezicht. 'ja.' zegt ze dan. de deur gaat open, en Corbyn staat in de deur opening.

Hij komt naast haar zitten. 'We moeten praten.' zegt Corbyn. Christel knikt. 'Jack heeft gelijk, ik wist dat jullie het over ons hadden.' zegt Corbyn. 'Er is geen ons, Besson.' zegt Christel.

'Dat is het probleem, ik vind Nina niet leuk. Ik vind jou leuk Martin.' zegt hij. 'Ik jou ook, maar we kunnen het Nina en Jack niet aan doen.' zegt ze. 'Ik weet het, het was zo dom van me om Nina te vragen alleen maar om jou jaloers te maken.' zegt hij. Christel gaat rechter op zitten. 'Wacht wat?' Vraagt ze. 'Ik zag die avond op dat feest jou en Jack zoenen, en toen ben ik Nina gaan zoeken en heb haar gevraagd, alleen maar omdat ik jaloers was.' zegt hij. 'We kunnen dit niet maken, Besson.' zegt Christel, en ze staat op, en loopt naar het raam. Corbyn staat op en gaat naast haar staan. Hij draait haar om naar zichzelf toe. 'Maar ik wil Nina niet, ik wil jou, Martin.' zegt Corbyn. Hij leunt in, maar wacht niet op toestemming van haar. En hij zoent haar, ook al zegt alles in Christels hoofd, dat ze hem moet weg duwen, maar het lukt haar niet. De kus is zo magisch. Dan schrikken ze van een flitst. Ze kijken naar buiten, er staat een klein ploegje met camera's.

'Nee.' zegt Christel. 'de paparazzi is ons gevolgd.' zegt hij zuchtend. 'Het is beter als je gaat.' zegt Christel. 'Ik kan geen sorry zeggen voor die zoen, dat weten we allebei.' zegt Corbyn en hij loopt weg.

Als Nina en Jack terug zijn biedt Jack gelijk zijn excuus aan bij Christel. EN Nina bij Corbyn.

Die avond vertelt Christel alles aan Malia en Sabrina. 'Je moet voor Corbyn gaan!' zegt Sabrina. '

De rest van de week was niet zo bijzonder. Het is de laatste avond, en ze doen een drank spel.

Je moet de fles rond draaien en bij de gene bij die uitkomt moet je zoenen, en als je dat niet doet moet je een shotje drinken.

Yara draait de fles, en hij komt uit bij Jonah. Omdat ze al veel shotjes heeft gedronken, en ze verspilt heeft moet ze hem zoenen. ze leunt in en Jonah wacht niet, en zoent haar gelijk. iedereen begint te fluiten. Later moeten ook Corbyn en Christel zoenen, Christel had haar keer al een shotje gedronken maar Corbyn zoende haar gelijk. Dat was niet hun eerste zoen, en waarschijnlijk ook niet de laatste.

Hi, were twins!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu