Olimpos Tarzı Düğün Şöleni

6K 284 170
                                    

İyi okumalar dilerim, bölüm şarkısı yok, yorum ve vote'yi unutmayın lütfen :)

-

Yazım Tarihi: 05. 01. 2015

-

PJO'da hiç Olimpos tarzı düğün görmemiştik. O zaman biz bir tane yapalım dedik.
Bir Percabeth klasiği. 

-

Percy gülümseyerek gelinlik içindeki Annabeth'e baktı. Annabeth onun için her zaman güzeldi fakat bugün bir ayrıydı. Bembeyaz kabarık gelinliği, dağınık topuz saçları, çiçeği, duvağı ve makyajı.. Gelinliği straplezdi, eteği kat kattı. Birkaç buklesi yanlarda bırakılmıştı. Saçının üstüne beyaz simler dökülmüştü. Çiçeği de bembeyazdı. Duvağı upuzun ve dümdüzdü. Makyajı inanılmazdı. Mavi göz kalemi gri gözlerine değişik bir hava katmıştı. Dudaklarına sadece parlatıcı sürülmüştü. Yanaklarına kırmızı tonlarda allık sürülmüştü. Percy'nin anladığı makyaj ayrıntıları bunlardı. Onun dışında yapılanlar hakkında pek bir fikri yoktu. 

Percy'nin ifadesi çok saçma olacak ki Annabeth'in yüzü düştü. Ama Percy ne diyebilirdi ki? Annabeth çok güzel olmuştu. Hayır, muhteşem. muazzam. harika ötesi. dehşet?

''A-annabeth.'' dedi Percy kekeleyerek. Sonunda birazcık kendine gelmiş olacak ki gülümseyerek Annabeth'e doğru koştu. Fakat önüne kızıl saçlı, yeşil gözlü birisi geçti. Bu Rachel Elizabeth Dare'dan başkası değildi. Rachel ellerini göğsünde kavuşturup ciddi bir ifade takınmaya çalıştı fakat pek becerdiği söylenemezdi.

''Onun gelinliğini, makyajını veya saçını bozacak en ufak bir hareketten bile uzak duracaksın Percy. Yoksa seni parçalarım bilmiş ol. Kaç saattir uğraştığımızı biliyor musun sen?!'' dedi Rachel, bir yandan da gülmemek için kendini zor tutuyordu.

''Aslında Afrodit melezleri uğraştı, Rachel.'' dedi Annabeth, o da gülmeye başlamıştı.

''Fark etmez!'' dedi Rachel.''Yine de düğünden önce ona ellemene izin vermiyorum Percy. Kızı öpüp makyajını bozarsan Annabeth öcüye döner. Mustakbel karının öcü olmasını istemezsin, değil mi Percy?'' 

''Hadi, sizi bekliyorlar.'' dedi Jason merdivenleri çıkarken. Rachel ofladı.

''O kadar uğraşmıştım.'' Annabeth buna gülerek karşılık verdi. Annabeth'in nedimeleri ve Percy dışında kimse kalmayana kadar beklediler. Sonra Percy Annabeth'e kolunu uzattı. Annabeth de gülümseyerek kolunu Percy'nin kolundan geçirdi. Giriş müziği çaldı ve merdivenlerden aşağı inmeye başladılar. Heyecanları yüzlerinden okunuyordu. Onlar geçerken melezler havaya gül yaprakları attılar. Müzik onlar nikahın gerçekleşeceği yere gelince kesildi. Sadece nikahı kıyacak kişi konuşacaktı. Bu kişi, Artemis'in kardeşi Apollon'dan başkası değildi.

''Bugün, iki melezin en mutlu günlerine şahitlik etmek için buradayız-Tabi bazılarınız eşlerinizin zoruyla gelmiş olsa da. Ah, sana söylemedim tabi ki babacığım. Lütfen.'' dedi Apollon, o da üstüne takım elbise üstü giymişti. ''Hepiniz hoşgeldiniz, Olimpos ve insanlık dünyası!

Büyük bir alkış koptu. Apollon sözüne devam etti.''Bildiğiniz üzere melezler için yirmi yaşından sonrası görmek kolay olmuyor. Çoğu çok feci şekilde(Apollon yüzünü ekşitti) hayatını kaybediyor. Ama bakın! Percy ve Annabeth bunu başardılar.'' Yine bir alkış koptu, Apollon onları susturabilmek için uzun süre uğraşmak zorunda kaldı.

''Bugün, Percy ve Annabeth'in düğün törenini gerçekleştireceğiz. Bunun için Percy'nin babası Poseidon'u, annesi Sally Jackson'ı, Annabeth'in annesi Athena'yı ve Annabeth'in babası Frederic Chase'i buraya davet ediyoruz!'' Yine kocaman bir alkış koptu. Poseidon Sally'e kolunu uzattı. Sally gülümseyeren onun koluna girdi. Athena ve Frederik de aynısını yaptı.  Hepsi geldiklerinde Apollon tekrardan konuşmaya başladı.

Tek Bölümlük Percy Jackson HikayeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin