You Promised

3.9K 174 26
                                    

En yeni yazdığım hikayelerden birisi, ağlanacak kadar dram modunda olduğunu sanmıyorum fakat güzeldi. Yani ben o sıralar çok takmıştım bu konulara dkgjfkdg ya evet, biraz kafadan kontağımdır doğru 

Multi bana ilhamı veren fotoğraf.

İyi okumalar.

---

Yazım Tarihi: 09. 07. 14

- - - 

''Boğulmama izin vermeyeceğine söz vermiştin.''

Percabeth 

- - -

Dakikalardır havada bekliyorlardı. Romalılar ne inin demişlerdi, ne de gidin. Annabeth bunda bir iş olduğunun farkındaydı. Ama ellerinden hiçbir şey gelmiyordu. Öylece bekliyorlardı. 

Annabeth kendini bir tür mahkum gibi hissetti. Hakkında verilecek kararı bekleyen bir mahkum gibi.

''Neyi bekliyoruz?'' diye sordu Leo tedirgin bir sesle.''Karar vermeleri niye bu kadar uzun sürdü?'' 

''Bilmiyorum.'' dedi Annabeth.''Ama tek yaptıklarının karar vermek olduğunu da sanmıyorum. Daha çok bir şey planlıyor gibi.''

''Bir şeyler yapmamız gerekmez mi?'' diye sordu Piper.''Böylece ulu orta yerde durmak iyi bir karar mı?''

Annabeth omuz silkti. Ne yapabilirlerdi ki? Annabeth'in aklına başka bir fikir gelmiyordu. Beklemek dışında...

''Percy'yi gördün mü?'' diye sordu Piper fısıltıyla. Annabeth kalbine bir kazık saplanmış gibi hissederken Piper'a baktı ve başını iki yana salladı. Percy'yi hala görmemişti. 

Aklına kötü şeyler gelmeye başlamıştı. Ya başına kötü bir şey geldiyse? Ya yaralıysa, ya ölmüşse?

Annabeth bunları düşünmemeye çalıştı. Şu anda dikkatini Roma kampına vermeliydi. Herhangi bir şeye hazır olmalıydılar.

Annabeth gözlerini Roma kampında gezdirirdi. Gözleri o noktayı bulduğunda gözleri büyüdü. ''Gemiyi batıracaklar.''

Herkes Annabeth'in sözü üzerine afalladı. 

''Ne?'' diye sordu Jason.''Emin misin?''

''Görmüyor musunuz mancınıkları? Onları bir türlü eğitim için sanmıştım ama değiller. Şu anda eğitime devam ettiklerini sanmıyorum.'' Jason Annabeth'in  gösterdiği yere baktığında yüzündeki kan çekildi. Korkuyla Leo'ya döndüğünde Leo güldü.

''Öylece gemimizi batıramazlar, tamam mı? Bu bebeğe çok emek verdim ben!'' Ayağa kalkıp Festus'un yanına koşmuştu ki Annabeth'in haklı olduğu ortaya çıktı. Topları mancınıklara diziyorlardı.

''Herkes geminin kıç güvertesine gitsin!'' dedi Annabeth.''Topun oraya ulaşması zor olur.''

Leo'nun gemiyi harekete geçirmesine ramak kala mancınıktan fırlayan topun sesi duyuldu. Melezlerin tek yapabildikleri kendilerini geriye atmak olmuştu.

Geminin önünde açılan koca bir yarıkla beraber gemide bütün denge bozuldu. Henüz irtifa kaybetmeye başlamamışlardı ama Annabeth çok yakında bunun da olacağını biliyordu. 2. Argo ne kadar güçlü olursa olsun, suya düştüğünde ona ve arkadaşlarına mezar olacaktı.

Çaresizlikle gözlerini Roma topraklarında gezdirdi. Neredesin Percy? Nerede?

Ama Percy orada değildi. Yoktu. Annabeth başını iki yana sallarken Leo gemiden bir top ateşledi. Top mancınıklardan birini dağıttı. Fakat Annabeth orada en az dört tane daha mancınık olduğuna emindi. 

Tek Bölümlük Percy Jackson HikayeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin