Dip dip not: Bunu yazarken de çok saçmalamışım.
İyi okumalar dilerim ;)
- - -
Yazım Tarihi: 01.08.13
---
Annabeth ve Piper Doktor Wesell'in 'sakinleştirici'sinin gazabına uğrar. Eğlenmeye hazır olun!
-Tek Bölümlük-
---
''Ha ha ha.'' dedi Annabeth bana bakarken.''Çok korktum.'' Sırıttım.
''Tir tir titriyordun.'' dedim sırıtmamı arttırarak.''Benim için endişelenmiştin.'' Annabeth bana tekrar dönüp tek kaşını kaldırdı.
''Seni terk etmemi mi istiyorsun?!'' dedi Annabeth. Şaşkın bir ifadeyle Annabeth'e baktım.
''Eee, hayır?'' dedim. Bu sefer Annabeth bana bakmadan konuşuyordu.
''İyi o zaman, kapa çeneni Percy. Yoksa birazdan bir kız arkadaşın olmayacak.'' Saçlarımı karıştırarak yürümeye devam ettim. Sınırı zorlama Percy, aman ha. Zaten beş yıl alt yapıyla Annabeth'le çıkmaya başlamışlardı. Percy'nin bir beş yıl daha beklemeye hali var mı? Hayırr! İyi, sus o zaman. Başımı sallayarak yürümeye devam ettim.Sıradaki durağımız bir mucidi ziyaret etmekti. Aslında doktoru. Yani ilaç mucidi olan bir doktor. Oh be, ne zormuş bir cümleyi kurmak?
Doktorun evi basit üç katlı bir evdi. Öyle ihtişamlı felan değildi hani. Bembeyaz olan dışı, krem rengi panjurlarla renklendirilmişti. Evin bahçesi de pek bakımlı gözükmüyordu. Annabeth yavaşça geniş kapının ziline bastı. Kapıyı yaşlı bir adam açtı. Adamın ortası kel, yanlarındaki az saçı ve uzun sakalı uyumlu gözüküyordu. Yuvarlak gözlükleri ve önlüğüyle de tam olmuştu.
''Doktor Wesell?'' dedi Annabeth. Adam başını salladı.''Benim? Bir sorun mu vardı?'' dedi Doktor Wesell.
''Sizinle konuşmamız gerekiyor da. Melez Kampı'ndan geliyoruz.'' diye fısıldadı Annabeth. Adam başını salladı.
''Siz içeri geçin ben de size limonata getireyim.'' dedi doktor. Başımızı sallayıp içeri geçtik. İçerisi tam bir laboratuvardı. Her yer şişeler, formuller ve 'maddeler' le doluydu. Yavaşça ortadaki koltuğa geçtik. Doktor içerden elinde bir sürü bardak ve bir şişe limonatayla geldi. Şişeyi ve limonatayı masaya koydu.
''Önce bayanlar.'' dedi doktor. Yavaşça limonataları dökerken limonataları önce Piper ve Annabeth'e verdi. Annabeth bir kaç yudum aldı.
''Tadı... Değişikmiş.'' dedi Annabeth. Piper da bir kaç yudum aldı.
''Gerçekten, öyle.'' Annabeth ve Piper bardaklarını bitirince doktor duraksadı.
''Bir dakika, siz tadı değişik mi dediniz?'' dedi Doktor. Annabeth ve Piper birbirine bakarak başlarını salladılar.
''Veronica, sen bana ne getiriyorum demiştin?'' diye seslendi Doktor. adı Veronika olan doktorun yanına geldi . Normal bir hizmetçi üstü giymişti ve koyu renk saçlarını da topuz yaptırmıştı.
''Siz geçen gün hazırladığınız sakinleştiriciyi getir dememiş miydiniz?'' Oops. Annabeth ve Piper birbirlerine baktı.
''Kahretsin, Veronica! Sakinleştirici şişeye mi konur?'' dedi doktor. Annabeth bir anda yere çöktü. Son anda onu yakalayıp tuttum. Öbür taraftan Piper da bayılmıştı. Jasonla doktora sert gözlerle bakıyorduk.
''Ee, korkmayın.'' dedi doktor. Asıl kendi korksa çok iyi olacaktı.
Doktor bizi dinlenme odalarından birine götürdü. Piper ile Annabeth'i yataklara yatırdık. Yüzleri bembeyazdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek Bölümlük Percy Jackson Hikayeleri
FanfictionHer bölüm farklı kurgu, her bölüm farklı heyecan! Tek bölümlük Percy Jackson hikayelerine hazır mısınız?