Bir buçuk senecik sonra tekrardan merhaba arkadaşlar.
En son 2017 Ocak'ta görüşmüştük sanırım?
Özlemişim buraları :)
Muhtemelen bunu beklemiyordunuz -hala okuyan birileri olduğunu varsayıyorum, umarım vardır- çünkü ben de beklemiyordum skflslfa.
Buradan bana tekrardan PJO fanfictionı yazdıran, Kate/Travis gibi bir çift olduğunu hatırlatan doğum günü kızı blogerbeste ye selamlar. Doğum günün kutlu olsun Bestem, çok bir şey beceremedim ama sen bunları shiplersin feels geçirirsin de ben ff yazmaz mıyım ;)
Asırlardır yazı bile yazmadığımı ve fandomla haşır neşir olmadığımı belirterek hatalarım için kusura bakmayın.
İyi okumalar dilerim. Kimyaları tuttu sanki bu kerataların, siz ne dersiniz?
Not: Kutsal çiçekleri ben uydurdum.
—-
Stollvari Bir Gün [Katie Gardner/Travis (Tratie)]Katie Gardner her zaman o kadar da sinirli birisi sayılmazdı. Onun bu kadar öfkeli biri olarak anılmasının iki temel nedeni vardı: Birincisi Bahar tanrıçasının çocuklarının dünyadaki en iyi kalpli ve nazik insanlar olarak bilinmesiydi. (Dediği gibi, öyle hemen köpüren tiplerden değillerdi.) Ama onların da birer insan –sadece yarıları da olsa- olduklarını unutmayıp bir günde tam üç kez donlarına kadar ıslatılıp iki kez bahçelerindeki bitkileri bitki yiyen böcekler tarafından harap edildikten sonra birazcık öfkelenmeye hakları olduğunu anlamaları gerekiyordu.
Onların peri tozundan yapıldığını düşünen o kalabalık grup aynı zamanda Demeter melezlerinin bütün günlerini çiçek büyütüp kibarlıkla geçirdiklerini düşünürlerdi. Oysa gerçekten tepesinin tası atan bir Demeter melezinin ne kadar tehlikeli olabileceğine dair en ufak bir fikirleri bile yoktu.
Travis Stoll bunu öğrenmek üzereydi.
Colossus Nerosis'in saldırısından sonra kulübelerini yeniden tamir etmeleri epey uzun sürmüştü ama Katie verilen emeğe değdiğini düşünüyordu. Yeni kabinleri eskisinden biraz daha büyüktü ve dışı kahverengi yerine kremdi. Üstüne domates saçakları yerine dikenli bitkiler koymuşlardı, böylece Stoll kardeşler domateslerini çalıp başka kabinlerin duvarlarına fırlatamayacaklardı.
Üstelik Kheiron'la konuşup bahçelerini büyütmek için izin almışlar ve kabinlerinin etrafını sıra sıra çiçeklerle donatmışlardı. Bu sadece kabinlerine güzel bir görüntü sunmuyordu, aynı zamanda çiçeklerden yayılan aura melezlerinin gücünü de arttırıyordu.
Katie yeni kabinlerini gerçekten çok sevmişti. Yıllardır bu kabinin başındaydı ve her ne kadar kardeşleriyle yeni etkinlikler düzenlemeyi ve onlarla ilgilenmeyi sevse de artık biraz daha kendine zaman ayırmak istiyordu. Bu yüzden kabinin artık onsuz da işlerini yürütebildiğine emin olduğunda görevini birine devredecekti. Yeni kabin çalışmalarından sonra Katie artık zamanın geldiğini düşünüyordu.Ocak ayının başlarıydı ve bu zamanlar melezlerin çoğu evlerine dönüyordu. Dördüncü kabin hiç olmadığı kadar boştu. Normalde Katie de New York'a babasının yanına döner ve seneyi orada geçirirdi ama kabin çalışmalarından sonra iflah olmaz Stoll kardeşlerin kabinlerine kötü bir şey –bu konuda epey yaratıcı olabiliyorlardı-
yapmadıklarından emin olmak istediği için bir süre daha burada kalmaya karar vermişti. Bu süreyi de Miranda Gardiner'e yapılması gerekenleri öğretmekle geçiriyordu. Bugün onun ilk deneme günüydü. Bitkilerin günlük bakımından, yeni gelen melezlerin etrafı gezmesine, kabinin temizliğine hatta melezlerin talimine kadar her şeyle o ilgilenecekti. Katie de bu arada geçen gün keşfettiği rizottoyu pişirip günü sadece ve sadece dinlenerek geçirecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek Bölümlük Percy Jackson Hikayeleri
FanficHer bölüm farklı kurgu, her bölüm farklı heyecan! Tek bölümlük Percy Jackson hikayelerine hazır mısınız?