Καπου στην Ελλάδα
"Δημήτρη οι εξετάσεις βγήκαν καλές. Τελικά δεν ήταν αυτό που φοβόσουν."
Η συνάδελφός και φίλη του από τα χρόνια που σπούδαζε,η Μαίρη,τον έβγαλε από τις σκέψεις στις οποίες είχε βυθιστεί.
Ανακούφιση τον κατέκλυσε,καθώς ο πατέρας του τελευταία είχε κάποιες ενοχλήσεις στη καρδιά και ο Δημήτρης τον ανάγκασε να κάνει μια σειρά εξετάσεων.
Ήταν το διάστημα που θα τελείωνε με το αγροτικό ιατρείο,σε ένα χωριό λίγο πιο δίπλα από την κωμόπολη που γεννήθηκε και μεγάλωσε."Τέλεια Μαίρη. Μάλλον κουράστηκε πολύ και φοβήθηκα άδικα." Της απάντησε σκεπτικός και έξυσε το μούσι του.
"Είσαι λίγο σκεπτικός ή είναι ιδέα μου; Περδίκι είναι ο κυρ Πρόδρομος βρε." Του έλεγε η Μαίρη περιπαικτικά και εκείνος δεν έσκαγε ούτε ένα χαμόγελο.
"Δεν είναι αυτό που με απασχολεί. Ξέρω πως είναι καλά,απλά ήθελα να είμαι σίγουρος." Της είπε και γύρισε προς το μέρος της με προβληματισμένο ύφος.
"Ε θα μου πεις ή θα με σκάσεις;" Τον ρώτησε απηυδισμένη εκείνη.
"Θα σου πω,αλλά τσιμουδιά σε κανένα." Σηκώθηκε και πήγε δίπλα της για να μπορεί να μιλάει πιο σιγά.
"Σκέφτομαι να κάνω πρόταση γάμου στην Άννα." Της ξεφουρνησε και εκείνη τον κοίταξε με γουρλωμενα μάτια."Είσαι σίγουρος βρε αγόρι μου; Στα είκοσι επτά σου να ανοίξεις σπιτικό;" Τον ρώτησε έκπληκτη.
"Είκοσι επτά σε συμφέρει να λες; Σε δύο μήνες κλείνω τα είκοσι οκτώ.
Της είπε τονίζοντας τα νούμερα.
"Όπως και εσύ άλλωστε!""Αυτό τώρα έπρεπε να το πεις;" Του απάντησε εκείνη και σηκώθηκε να πιάσει το πιεσόμετρο.
"Άστο κάτω και έλα να σου δείξω κάτι." Έβαλε το χέρι στη τσέπη της ιατρικής του ρόμπας και έβγαλε από μέσα ένα κουτάκι.
"Ε όχι." Αναφώνησε η Μαίρη. "Εσύ είσαι έτοιμος για τη πρόταση γάμου,δεν καταλαβαίνω προς τι ο προβληματισμός,έχεις πάρει ήδη και το δαχτυλίδι."
"Δεν το αγόρασα βρε χαζό,της γιαγιάς μου είναι. Μου το έδωσε και μου είπε να το χαρίσω στην εκλεκτή της καρδιάς μου."
"Ωχ,αν δεν είσαι σίγουρος μην το κάνεις! Θα το μετανιώσεις πίκρα μετά φίλε μου." Του απάντησε η Μαίρη και φόρεσε την ιατρική της ρόμπα να ξεκινήσει τη βάρδια της.
Η αλήθεια ήταν πως και ο ίδιος το σκεφτόταν καιρό. Η Άννα ήταν η πρώτη του μεγάλη σχέση. Πριν από εκείνη,όχι ότι έκανε και τη τρελή ζωή,που να προλάβει άλλωστε με τόσο διάβασμα,όμως είχε περιστασιακές σχέσεις αυτό το διάστημα.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Μη με ξεχάσεις
RomantizmΟλοκληρωμένη! Οι φίλοι έρχονται στη ζωή μας γιατί εμείς τους επιλέγουμε. Μένουν όμως από επιλογή. Υπάρχει φιλία ανάμεσα σε έναν άντρα και μια γυναίκα; Η Έλενα και ο Δημήτρης γνωρίζονται όλη τους της ζωή, αχώριστοι έως το τελευταίο έτος των σχολικών...