Άνοιξε τα μάτια της και συνειδητοποίησε πως είχε ξημερώσει.
Ένιωθε το κορμί της κουρασμένο για άλλη μια μέρα.
Τον τελευταίο καιρό τεμπέλιαζε και να σηκωθεί από το κρεβάτι.Κοίταξε τη φωτογραφία δίπλα της στο κομοδίνο,εκείνη με τον Δημήτρη στο ταξίδι που είχαν μετά τον γάμο τους στο Άμπου Ντάμπι.
Έπειτα το βλέμμα της έπεσε στο ρολόι δίπλα της.
Η ώρα ήταν επτά ακριβώς.
Τρία, δύο,ένα. Μέτρησε αργά από μέσα της και η πόρτα άνοιξε.
Η Μαρίζα έκανε την είσοδο της στο δωμάτιο αγκαλιά με το αρκουδάκι της,τον κοκκινούλι.Η Έλενα άνοιξε την αγκαλιά της και η μικρή χώθηκε μέσα στη ζεστασιά του κορμιού της.
"Μαμά, νυστάζω ακόμη." Είπε η μικρή ενώ στη προσπάθεια της να χωθεί ανάμεσα τους κλότσισε λίγο τον Δημήτρη."Πρέπει να πάμε σχολείο αγάπη μου, σήμερα όμως είναι Παρασκευή και το απόγευμα θα έρθουν οι παππούδες και οι θείοι σου!" Της είπε τρυφερά στο αφτί ενώ της χάιδευε τη πλάτη.
"Μμμμ" έκανε η μικρή απολαμβάνοντας τα χάδια της μαμάς της.
"Δημήτρη,σήκω μωρό μου..." Του είπε αφήνοντας ένα φιλί στο μάγουλο του και σηκώθηκε από το κρεβάτι να ανοίξει τις γρίλιες.
Τους κοίταξε να ξαπλώνουν,η μικρή είχε ανέβει σχεδόν πάνω του.
Από την ημέρα που μπήκε στη ζωή τους,έφερε μόνο χαρά και ελπίδα στο σπίτι τους.
Οχτώ ημερών την πήρε πρώτη φορά στην αγκαλιά της και ορκίστηκε πως δεν θα την αφήσει ποτέ,μέχρι και την τελευταία της ανάσα...Στο μυαλό της ήρθαν ακάλεστες οι τύψεις,καθώς σκέφτηκε τι θα έχανε,αν άφηνε τον Δημήτρη τότε.
Το αγόρι της! Στα τριανταπέντε του ήταν πιο όμορφος από ποτέ.Πήγε πάλι δίπλα τους και άρχισε να τους γαργαλά.
Άνοιξαν και οι δύο τα μάτια τους και όρμηξαν πάνω της."Τι λες να εκδικηθούμε στη μανούλα;" Είπε ο Δημήτρης και η μικρή γέλασε πονηρά ενώ άρχισαν να τη γαργαλάν ταυτόχρονα.
Μετά από γέλια και φωνές,σηκώθηκαν ευδιάθετοι και κατέβηκαν στη κουζίνα να πάρουν το πρωινό τους.
"Σήμερα θα κλείσω νωρίς το ιατρείο,για να προλάβω να έρθω να σε πάρω εγώ..."
Της είπε δαγκώνοντας τη φρυγανιά που άλειψε με μαρμελάδα."Έχω πολύ άγχος για απόψε..."
Του απάντησε εκείνη και τάισε τη μικρή λίγο κρουασάν."Να μην έχεις άγχος μωρό μου,είμαι σίγουρος ότι θα σκίσεις απόψε!"
Της απάντησε εκείνος και τη φίλησε στα χείλη.
Εκείνη του χαμογέλασε τρυφερά και τον χάιδεψε στο πρόσωπο.
ESTÁS LEYENDO
Μη με ξεχάσεις
RomanceΟλοκληρωμένη! Οι φίλοι έρχονται στη ζωή μας γιατί εμείς τους επιλέγουμε. Μένουν όμως από επιλογή. Υπάρχει φιλία ανάμεσα σε έναν άντρα και μια γυναίκα; Η Έλενα και ο Δημήτρης γνωρίζονται όλη τους της ζωή, αχώριστοι έως το τελευταίο έτος των σχολικών...