Κεφάλαιο 9

3.2K 338 30
                                    

Είχα πει πως δεν θα βάλω φωτογραφίες για το πώς φαντάζομαι τους ήρωες μου όπως στο προηγούμενο βιβλίο αλλά άρχισα και το σκέφτομαι.

Γι αυτό λέω να ρωτήσω εσάς που το διαβάζετε και να αποφασίσουμε παρέα.

Θέλετε να οπτικοποιώ τους ήρωες μου ή προτιμάτε να πλάθεται το πρόσωπο με τις λεπτομέρειες που δίνω,στη φαντασία σας;

Περιμένω τις απαντήσεις σας.
Όσες υπερισχύσουν θα γίνει και το ανάλογο.

On with the story...

Η Έλενα μπήκε στο δωμάτιο της και άρχισε να σκέφτεται τι θα φορέσει στο ραντεβού της με τον Δημήτρη.
Άνοιξε τη ντουλάπα της και άρχισε να πετάει το ένα ρούχο μετά το άλλο.
Για κάποιο λόγο ήθελε να είναι πολύ όμορφη σήμερα.

Κάθησε στο κρεββάτι και κοίταξε το είδωλο της στο καθρέφτη της ντουλάπας. Στήριξε το κεφάλι στη παλάμη και συνέχισε να κοιτάζει τον εαυτό της βαριεστημένα.
Είχε ξαφνικά συνειδητοποιήσει,πως δεν ήθελε απλά να είναι όμορφη,μα και θελκτική.

Για ποιόν; Για τον Δημήτρη!
Δεν μπορούσε να το διαχειριστεί άλλο μέσα της,είχε αφήσει πίσω ένα φίλο αδελφικό,που πια τον έβλεπε ερωτικά.
Αμετάκλητα, ξεκάθαρα και εξακριβωμένα.
Ήταν όμως σε άλλα χέρια και ακόμα και να ήθελε να προχωρήσει με φόβο να καταστραφούν μια για πάντα οι σχέσεις τους,λόγω της φιλίας που υπήρχε στη μέση,δεν θα το έκανε και πάλι γιατί η Άννα δεν της έφταιγε σε τίποτα.

Εντάξει,μπορεί να ήταν σκύλα και να έβγαζε πράγματα μέσα από το κεφάλι της,αλλά ήταν μια γυναίκα που αγαπάει,εκεί τη δικαιολογούσε η Έλενα και δεν έλεγε τίποτα στον Δημήτρη.
Και αν όντως είχε δίκιο; Αν πριν καλά καλά η ίδια της συνειδητοποιήσει τι νιώθει για εκείνον,φάνηκε στο πρόσωπο της και το κατάλαβε η Άννα;
Δεν την ήξερε καθόλου όμως για να μιλήσει έτσι για εκείνη.

Αναστέναξε βαθιά και κατέβασε μούτρα. Πώς είχαν γίνει όλα μέσα της έτσι σκατά; Δεν ήθελε να νιώθει αυτά που ένιωθε,δεν ήθελε να αλλάξει κάτι στη σχέση της με τον Δημήτρη.
Αυτό πια όμως ήταν αδύνατο,κάθε φορά που βρισκόταν κοντά του,ένιωθε τη καρδιά της να χτυπάει ολοένα και πιο ρυθμικά.

Μόνο κακό μπορούσε να κάνει κάτι τέτοιο,τόσο σε εκείνη,που δεν θα άντεχε σε καμία περίπτωση να μπει ανάμεσα σε ένα ζευγάρι,όσο και σε εκείνον που σίγουρα θα πάθαινε σοκ αν μάθαινε τα συναισθήματα της.
Έπρεπε να τα θάψει και να τα θάψει βαθιά μέσα της.

Μη με ξεχάσεις Where stories live. Discover now