Δημήτρης
Πάει μισή ώρα που γύρισε πίσω την Έλενα και έφυγε σφαίρα να βρει την Άννα. Κάθεται μέσα στο αυτοκίνητο κάτω απο το σπίτι της κοπέλας του και δεν θέλει να ανέβει πάνω.
Θέλει να πάει κάπου και να τα σπάσει όλα. Δεν ήταν ποτέ εγωιστής, ειδικά με την Έλενα. Αυτή τη φορά όμως ήταν διαφορετικά,εκείνη ήταν διαφορετική.
Δεν θύμιζε σε τίποτα το κορίτσι που ήταν λίγα χρόνια πριν.Εκείνη ήταν όλο ζωντάνια,σε έκανε να γελάς ακόμη και στις πιο μαύρες σου. Για εκείνον ήταν η δύναμη του.
Έτσι της έλεγε όταν δεν ήταν καλά και εκείνη κατάφερνε με τα σκέρτσα της,να τον κάνει να ξεχαστεί.Η Έλενα για τον Δημήτρη,ήταν το ουράνιο τόξο μετά από μια φοβερή καταιγίδα. Δεν είναι ότι δεν είχε άλλους φίλους,είναι ότι κανένας δεν ήταν η Έλενα, κανέναν δεν εμπιστευόταν όπως εκείνη.
Και τώρα ξαφνικά γύρισε και ήταν μια ξένη. Απάντηση σωστή για τον λόγο που δεν γύρισε πίσω,δεν πήρε ποτέ.
Εντάξει το κατάλαβε πως κάτι συνέβη, αλλά τι;
Είχε πολλά να επεξεργαστεί ο εγκέφαλος του.
Το χειρότερο σημείο ήταν ότι οι σκέψεις του ξεπηδούσαν από το πουθενά και ήταν ανεπίτρεπτες.
Ξαφνικά όταν ήταν μαζί της,πρόσεχε λεπτομέρειες,που πριν του περνούσαν αδιάφορες.Ακόμα και εκείνα τα λακάκια όταν χαμογελούσε,δεν τα είχε παρατηρήσει τόσα χρόνια που την έβλεπε κάθε μέρα.
Στην ουσία όταν ήταν πιο μικροί,η Έλενα ήταν ο φίλος του.
Τίποτα θηλυκό δεν έβλεπε πάνω της."Την Έλενα ρε μαλάκα; Την αδερφή σου;" Είπε στον εαυτό του δυνατά και με μια απότομη κίνηση άνοιξε τη πόρτα του αυτοκινήτου και κατέβηκε.
"Μαλάκα,ε μαλάκα." Συμπλήρωσε και κλείδωσε το αυτοκίνητο.Μπήκε σαν σίφουνας στην πολυκατοικία της Άννας,όταν το μόνο που ήθελε να κάνει ήταν να αδειάσει το μυαλό του.
Όταν η κοπέλα του άνοιξε τη πόρτα,αγουροξυπνημένη,εκείνος τη σήκωσε στα χέρια του, αιφνιδιάζοντας τη και τη φίλησε με τόσο πάθος που δεν την είχε ξανά φιλήσει ποτέ.
Εκείνη ανταποκρίθηκε στο φιλί του και αφού πέταξε τα παπούτσια του την έριξε στο κρεβάτι,κάνοντας της έρωτα όλο το πρωί.
Δεν ήθελε να σκέφτεται τίποτα,ήθελε να ηρεμήσει γαμώτο.
Flash back 7 χρόνια και κάτι πρίν.
"Έλενα βαρέθηκα,έλα να πάμε μια βόλτα..." Της έλεγε ο Δημήτρης και εκείνη κολλημένη μπροστά στη τηλεόραση αρνούταν να σηκωθεί.
YOU ARE READING
Μη με ξεχάσεις
RomanceΟλοκληρωμένη! Οι φίλοι έρχονται στη ζωή μας γιατί εμείς τους επιλέγουμε. Μένουν όμως από επιλογή. Υπάρχει φιλία ανάμεσα σε έναν άντρα και μια γυναίκα; Η Έλενα και ο Δημήτρης γνωρίζονται όλη τους της ζωή, αχώριστοι έως το τελευταίο έτος των σχολικών...