Το κρύο ήταν τσουχτερό,ένιωθε σε κάθε βήμα που έκανε πως η καρδιά του θα σταματήσει να χτυπά.
Όχι,δεν ήταν από το κρύο,μα από την απόρριψη της Έλενας.Έφυγε και τον παράτησε μόνο του μέσα στο μαγαζί της.
Στην αρχή πίστευε πως του κάνει πλάκα,πως θα γυρίσει ξανά.
Όμως δεν γύρισε...
Κάθησε για αρκετή ώρα και την περίμενε, ώσπου στο τέλος θύμωσε με τον εαυτό του και έφυγε.Περπατούσε μέσα στη παγωνιά με κατεβασμένο κεφάλι,γεμάτος θυμό,θλίψη μα πιο πολύ απογοήτευση.
Δεν περίμενε να του συμπεριφερθεί με τέτοιο τρόπο.
Εκείνη έδειχνε...
Είχε φτάσει έξω από τα σπίτια τους και κοντοστάθηκε πριν φτάσει μέσα στο στενό.Το αυτοκίνητο της δεν φαινόταν πουθενά.
Έπιασε με τα δάχτυλα του τα κλειδιά της μέσα στη τσέπη του...
Στάθηκε για λίγο σκεπτικός και αποφάσισε να τα κρατήσει.
Μολών λαβέ μωρό μου,σκέφτηκε και άρχισε να πηγαίνει με πιο γρήγορο βήμα προς το δικό του σπίτι."Δημήτρηηη.." Άκουσε το όνομα του και γύρισε προς το σπίτι της παραξενεμένος.
Η Φαίη ήταν έξω στη πόρτα με το μπουφάν της και έβαζε βιαστικά τα παπούτσια της.
Τον πλησίασε σχεδόν τρέχοντας, δείχνοντας να κρυώνει πολύ."Που είναι το κινητό σου; Σε παίρνω εδώ και μια ώρα τηλέφωνο." Του είπε ενώ το χνότο της έβγαινε σαν μικρά συννεφάκια.
"Το ξέχασα σπίτι,Φαίη θέλεις κάτι γιατι δεν είμαι στα καλύτερα μου!" Της είπε και έκανε να τη προσπεράσει μα εκείνη μπήκε πάλι μπροστά του και τον σταμάτησε.
"Να σώσω ότι δεν σώζεται. Έλα πάμε για ένα καφέ,έχω να σου πω δυο κουβέντες." Του είπε και τον έπιασε αγκαζέ.
"Φαίη δεν ακούς; Δεν είμαι στα καλύτερα μου..."
"Ναι το άκουσα,αλλά θα θες και να μάθεις γιατί η Έλενα τρομοκρατήθηκε με τη πρόταση γάμου που της έκανες..."
Του είπε κοφτά η Φαίη και εκείνος ξαφνικά άρχισε να τη κοιτάζει με ενδιαφέρον...
"Ανά μπράβο,άντε προχώρα τώρα και έχω και ραντεβού με τον Αντώνη μετά..."Πήλιο το επόμενο πρωινό...
Ο ήχος από τα ξύλα που καίγονταν,την έκανε να ανοίξει τα μάτια της.
Κοίταξε τον εαυτό της και συνειδητοποίησε πως είχε κοιμηθεί με τα ρούχα το προηγούμενο βράδυ.Ξανά έκλεισε τα μάτια της, αφήνοντας την ανάσα της να βγει σαν αναστεναγμός.
Οι σκέψεις τύλιξαν και πάλι το μυαλό της και δεν ήθελε να σηκωθεί από το κρεβάτι.
Η μυρωδιά Ελληνικού καφέ ψημένου,της έσπασε τη μύτη και γρήγορα άλλαξε γνώμη και σηκώθηκε αργά,ενώ άρχισε να την ακολουθεί.
YOU ARE READING
Μη με ξεχάσεις
RomanceΟλοκληρωμένη! Οι φίλοι έρχονται στη ζωή μας γιατί εμείς τους επιλέγουμε. Μένουν όμως από επιλογή. Υπάρχει φιλία ανάμεσα σε έναν άντρα και μια γυναίκα; Η Έλενα και ο Δημήτρης γνωρίζονται όλη τους της ζωή, αχώριστοι έως το τελευταίο έτος των σχολικών...