...ό,τι μου ζητήσεις δίνω κι ένα σου ζητώ να 'ρχεσαι κι εγώ να ξαναζώ..."Ξύπνα υπναρού!" Η φωνή της Σάμι δίπλα στο αφτί της Έλενας την έκανε να γυρίσει τη πλάτη της και να χουζουρεψει.
"Μμμ άσε με λίγο ακόμηηη..." Της απάντησε και εκείνη άρχισε να τη γαργαλά.
"Μη Σάμι..." Φώναξε καθώς την έκανε να σηκωθεί.Η πόρτα άνοιξε και μπήκε μέσα ο Τζέισον με ένα ζεστό φλυτζάνι καφέ και στηρίχτηκε στη κάσα της πόρτας, πίνοντας μια γερή δόση.
"Είστε απίστευτες!" Αναφώνησε και τις κοίταξε χαμογελαστός.
Οι καλεσμένοι σας έχουν αρχίσει να έρχονται και εσείς ακόμα κοιμόμαστε.Εκείνη τη στιγμή έπεσε πάνω του η Φαίη που έτρεχε λαχανιασμένη και έριξε λίγο από τον καφέ του στο πάτωμα,ενώ εμφανίστηκε από πίσω της ο Αντώνης,ο οποίος ξανά έσπρωξε τον Τζέισον,πιάνοντας τη Φαίη από τη μέση και κάνοντας τον να ρίξει και άλλο από τον καφέ του.
"Ευχαριστώ,πάντα ήθελα να πιω τον καφέ μου από το πάτωμα." Είπε και στριφογύρισε τα μάτια του,ενώ έκανε μεταβολή και έφυγε.
Η Έλενα ξανά ξάπλωσε με φόρα σ5ο κρεβάτι και αναστέναξε.
"Μισώ τα Χριστούγεννα!" Φώναξε και χτυπήθηκε σαν το χταπόδι."Σήκω να ντυθείς σε λίγο θα έρθουν και οι γείτονες." Είπε η Φαίη και πήγε κοντά στο παράθυρο και τράβηξε απαλά τη κουρτίνα να κοιτάξει απέναντι.
Τότε είδε τον Δημήτρη την Έλλη και τον πρόδρομο να βγαίνουν από το σπίτι τους.
"Τι έλεγα; Α ναι σε πολύ λίγο θα είναι εδώ! Μόλις βγήκαν..." Αναφώνησε και πήγε πάλι δίπλα στον Αντώνη."Σάμι σήκω από πάνω μου,πρέπει να ντυθώ!" Είπε αναψοκοκκινισμένη η Έλενα και τίναξε την Σάμι από πάνω της και πετάχτηκε πάνω!
Πήγε μπροστά στη ντουλάπα της και την άνοιξε βιαστικά.
Άρχισε να ψάχνει με μανία μέσα τι να βάλει όταν συνειδητοποίησε πως η Φαίη και ο Αντώνης ήταν ακόμη εκεί.
Έβγαλε το κεφάλι της από τη πόρτα της ντουλάπας και τους κοίταξε."Θα ντυθούμε παρέα;" Τους ρώτησε και με τη κίνηση του χεριού της τους έδιωξε.
Έπειτα γύρισε στη ντουλάπα και συνέχισε να ψάχνει."Σάμι τι να βάλω; Βοήθειαααα." Της είπε αγχωμενη που όλα την ενοχλούσαν και δεν έβρισκε τίποτα.
ESTÁS LEYENDO
Μη με ξεχάσεις
RomanceΟλοκληρωμένη! Οι φίλοι έρχονται στη ζωή μας γιατί εμείς τους επιλέγουμε. Μένουν όμως από επιλογή. Υπάρχει φιλία ανάμεσα σε έναν άντρα και μια γυναίκα; Η Έλενα και ο Δημήτρης γνωρίζονται όλη τους της ζωή, αχώριστοι έως το τελευταίο έτος των σχολικών...