Κεφάλαιο 25

2.7K 281 17
                                    


"Τι κάνεις εσύ εδώ Φανή μου;" Τη ρώτησε η Έλενα με ένα περίεργο χαμόγελο στα χείλη.
Προσπαθουσε να προσποιηθεί πως χαίρεται που τη βλέπει,μα η αλήθεια στο βλέμμα της ήταν φανερή.

"Ο Δημήτρης μου ζήτησε να έρθω μαζί του Έλενα μου,ένιωθε ανασφάλεια που θα έβγαινε από το νοσοκομείο,μνήμες δεν έχει,δεν το βρίσκεις λογικό;" Τη ρώτησε η Φανή χαμογελώντας το ίδιο ειρωνικά όπως και η Έλενα,καθώς ένιωσε την επίθεση που δεχόταν απο εκείνη.

"Ε βασικά ο Δημήτρης είναι μπροστά." Δήλωσε ξενερωμένος εκείνος και έκανε μερικά βήματα μακριά τους.

Το ένιωθε πως υπήρχε κόντρα μεταξύ τους και τα δικά του συναισθήματα ήταν πολύ μπερδεμένα.
Είχε το πρόβλημα του,η μνήμη του συνέχιζε να είναι κενή και εκείνες έδειχναν να ενδιαφέρονται μόνο για το ποια θα επικρατήσει.

Εκείνες κοιτάχτηκαν με το ίδιο βλέμμα όπως και πριν και η Έλενα πήγε δίπλα στην αδερφή της,ενώ έπιασε ένα κρουασανακι από τον μπουφέ που είχε ετοιμάσει η Έλλη.

Μπουκωθηκε εκνευρισμένη με το κρουασάν και η Φαίη γέλασε με τα χάλια της.
"Εντάξει από χιλιόμετρα φαίνεται ότι δεν συμπαθείς τη κοπέλα που μπήκε με τον Δημήτρη."

"Ε ναι φυσικά,είναι πολύ λογικό να συμπαθώ μια νοσοκόμα που δεν ξέρει που να βάλει τον..όρο της!"
Απάντησε με γεμάτο στόμα και έχωσε κι άλλο κρουασάν μέσα.

"Είσαι υπερβολική βρε Έλενα,έτσι και αλλιώς ο γιατρός το είπε,ο Δημήτρης θα θυμηθεί. Ποια αγαπάει ο Δημήτρης οεο;" Είπε εύθυμα η Φαίη και η Έλενα ένιωσε την επιθυμία να της βάλει το κεφάλι μέσα στο πιάτο με τα κεκάκια.

"Θα σου έλεγα και εσένα τώρα,αλλά μη σου πω καλύτερα." Απάντησε η Έλενα και η αδερφή της άρχισε να γελάει και Νάντη κοροϊδεύει.

"Ρε φίλε πόσο είσαι πέντε;" Ξανά ρώτησε η Έλενα και τη κλότσισε απαλά ενώ έφυγε από κοντά της και πήγε πάλι δίπλα στον Δημήτρη.

Εκείνος συζητούσε με τον μπαμπά του και μόλις την είδε ο Πρόδρομος,την αγκάλιασε τρυφερά και της έδωσε ένα φιλί.

"Αχ βρε παιδί μου, πόσο σας χαίρομαι που είστε έτσι δεμένοι από παιδιά! Με συγκινείς βρε κορίτσι μου,που λεπτό δεν έφυγες από δίπλα μας." Της είπε και η Έλενα ένιωθε τα μάτια της να βουρκώνουν.

Έλενα-Φανη 1-0!

Σκέφτηκε καθώς γύρισε το βλέμμα της σε εκείνη που στεκόταν λίγο πιο δίπλα και τη κοίταξε με βλέμμα ικανοποίησης.

Μη με ξεχάσεις Où les histoires vivent. Découvrez maintenant