Κεφάλαιο 7

2.9K 318 59
                                    

Λίγες μέρες μετά

"Αχ ρε Δημήτρη,πως μπορείς να την αποκαλείς κολλητή σου,όταν εδώ και τοοοοσα χρόνια δεν μιλάτε;" Τον εκνεύρισε και πάλι η Άννα που ζήλευε αφόρητα την Έλενα και τη σχέση της με τον Δημήτρη.

Και εκείνος δεν μπορούσε να καταλάβει πόσο σπαστικός γινόταν,όταν της μιλούσε συνέχεια για εκείνη και της έλεγες ιστορίες που είχε βαρεθεί να ακούει.

"Άννα,η Έλενα υπήρχε στη ζωή μου από πάντα. Σου έχω πει πολλές φορές πως είμαστε φίλοι,φίλοι γαμώ." Της απάντησε τσιτομενος καθώς από ώρα σε ώρα θα ερχόταν η Έλενα και εκείνη έδειχνε σαν να μην τη θέλει.

"Δεν υπάρχει φιλία ανάμεσα σε έναν άντρα και μια γυναίκα. Κατάλαβε το." Του επανέλαβε εκείνη και τον θύμωσε καλά.

Ήθελε να της βουλώσει το στόμα,αλλά είχε πολύ κόσμο για να κάνει τη σκέψη του,όπως εκείνος τη φαντάστηκε πράξη.

Την Άννα τη γνώρισε στη σχολή,εκείνη ήθελε να γίνει ιατροδικαστής,ψυχρή και σνομπ,της ταίριαζε απόλυτα αυτή η δουλειά.
Μόνο με τους νεκρούς μπορούσε να τα πηγαίνει τέλεια.

Τον τράβηξε εξ αρχής η ψηλομυτικη συμπεριφορά της. Ήταν πλουσιοκόριτσο και από αριστοκρατική οικογένεια,καμιά σχέση με τον Δημήτρη,που ο πατέρας του είχε μαγαζί με οικοδομικά υλικά και η μητέρα του ήταν για πολλά χρόνια ράφτρα.

Ήθελε να τη 'δαμάσει' και να της δείξει πως μπορεί η μύτη να κατέβει για να του τον ρουφήξει λίγο,όμως ο βλάκας την ερωτεύτηκε.

Ένιωθε τόσο μόνος εκείνο το διάστημα,που έπεσε με τα μούτρα για να την κατακτήσει και πιάστηκε στη φάκα.

"Με τη Μαίρη πως είμαι φίλος τόσα χρόνια;" Της είπε με βλοσυρό βλέμμα.

"Σου έχω ξανά πει πως η Μαίρη είναι κρυφό λεσβία,εσύ δεν το δέχεσαι." Του απάντησε χαιρεκακα.

"Κοφ το με τις μαλακίες ρε Άννα." Της είπε και έπιασε με το βλέμμα του την Μαίρη να φτάνει.
"Μην πεις τίποτα άλλο έρχεται η Μαίρη."

"Ρε σεις τι κρύο έβγαλε φέτος; Αρχές Οκτώβρη και πάγωσε η πέτσα μας." Τους είπε και απλώθηκε στη καρέκλα απέναντι τους.

Είχε καλέσει και εκείνη ο Δημήτρης,για να γνωρίσει την Έλενα επιτέλους.

"Τι κάνεις Μαίρη μου;" Της νιαουρισε η Άννα και σηκώθηκε να τη φιλήσει σταυρωτά,χωρίς να ακουμπήσει με τα χείλη της τα μάγουλα της Μαίρης.

Μη με ξεχάσεις Where stories live. Discover now