Κεφάλαιο 30

2.8K 273 11
                                    


Δεν θα μπορούσα να ζήσω υπό τις απειλές σας αν σας άφηνα εκεί,για αυτό ανεβάζω και τρίτο κεφάλαιο σήμερα.
Σας φιλώ...

"Που πας;" Τη ρώτησε η Φαίη όταν την είδε να μαζεύει τα πράγματα της σε μια βαλίτσα και τρόμαξε πως κάτι συνέβη.

"Φεύγω..." Απαντησε η Έλενα δείχνοντας πως είναι στα χαμένα.

"Που Έλενα;Τέτοιες μέρες που πας;" Τη ρώτησε η Φαίη με πραγματική ανησυχία.

Η Έλενα κάθησε στο κρεβάτι της και έβαλε το πρόσωπο της ανάμεσα στα χέρια της.

"Μου έκανε πρόταση γάμου." Είπε με ελάχιστη φωνή.

"Ποιος;"

"Ο Δημήτρης ρε Φαίη,τι ποιός;" Της απάντησε και κόλλησε το βλέμμα στο τοίχο ενώ άρχισε να τρίβει το κεφάλι της.

"Κάτσε γιατί δεν καταλαβαίνω,σου έκανε πρόταση γάμου και εσύ φεύγεις γιατί; Με κοροϊδεύεις; Εσύ πεθαίνεις για εκείνον!"

"Φαίη,δεν μπορώ να του πω..." Της είπε και χώθηκε στην αγκαλιά της.

Η Φαίη κατάλαβε αμέσως και την έσφιξε στην αγκαλιά της δυνατά.
"Νομίζεις πως ο Δημήτρης θα άλλαζε γνώμη αν ήξερε πως δεν μπορείς να κάνεις παιδιά; Έπειτα δεν είναι κάτι τελεσίδικο,υπάρχει και η εξωσωματική,το ξέρεις πως υπάρχει ελπίδα..."

Η Έλενα μάζεψε τις δυνάμεις της και σηκώθηκε.
"Το έβαλα στα πόδια Φαίη, τρομοκρατήθηκα... Δεν περίμενα κάτι τέτοιο,εγώ είχα ένα πλάνο,τα είχα σε μια τάξη στο μυαλό μου,ήθελα πρώτα να του το πώ,ήθελα να ξέρει πριν το κάνει για να μην το μετανιώσει μετά.."

Έκλεισε τη βαλίτσα της και τη σήκωσε.
"Θα φύγω για λίγο,θέλω να σκεφτώ."

"Έλενα που θα πας; Ο καιρός είναι χάλια,παντού χιονίζει..."
Της είπε η Φαίη γεμάτη ανησυχία.
"Έπειτα η Σάμι και ο Τζέισον ήρθαν εδώ για εσένα."

"Κάλυψε με σε παρακαλώ,δεν θέλω να ξέρει κανείς που θα πάω... Θα σου τηλεφωνήσω να σου πω πως είμαι καλά όταν φτάσω."
Της είπε και τη προσπέρασε γρήγορα.

"Έλενα... " Φώναξε η Φαίη και τη πήρε στο κυνήγι.
"Έλενα..." Μα η Έλενα με γρήγορες κινήσεις πέταξε τη βαλίτσα στο πίσω κάθισμα και μπήκε στο αυτοκίνητο κλείνοντας τις ασφάλειες.

Η Φαίη προσπαθούσε να ανοίξει τη πόρτα τραβώντας το χερούλι και χτυπούσε το τζαμί μα μάταια.
"Ρε Έλενα..." Πρόλαβε να πει πριν γκαζωσει εκείνη και γίνει καπνός.

Μη με ξεχάσεις Where stories live. Discover now