"Αναρωτιέσαι και χάνεσαι... σκέφτεσαι και υπολειτουργείς.... αφήνεσαι , παραδινεσαι η απλά προσποιείσαι;"Μπηκε μεσα στην αιθουσα και το βλεμμα του επεσε απευθειας επανω της. Το σουσουρο που ειχε δημιουργηθει επειδη ειχε καθυστερησει να εμφανιστει στο μαθημα ελαβε τελος και εδωσε την θεση του σε διαφορους σχολιασμους. Το χειλος του εκανε μπαμ απο χιλιομετρα παρα την κανονικη του συμπεριφορα. Αγνοησε καθε τι που εφτανε στο αυτι του και εκλεισε τον εγκεφαλο του στο καβουκι του.
Η Καρλα δεν εδινε καν σημασια στην φιλη της που την ειχε ταραξει με τις αποριες της . Κοιτουσε τον Λουκ ευθεια και εψαχνε το βλεμμα του, πισω απο τα ψευτικα γυαλια. Τα ξημερωματα που εφυγε απο το σπιτι του ολα ηταν καλα. Ο πατερας της κοιμοταν ολο το βραδυ οποτε ηταν σιγουρη οτι δεν υπηρχε περιπτωση να παει για καποια απο τις δουλειες του. Αναρωτιοταν σιωπηλα τι μπορει να μεσολαβησε αυτες τις ωρες και εφτασε σε αυτη τη κατασταση.
«Χτυπησατε κυριε καθηγητα;» Ρωτησε μια μαθητρια απο την αλλη πλευρα της αιθουσας κι εκεινος την κοιταξε αγρια. Αν μπορουσε να βγαλει το οπλο και να την πυροβολησει θα το εκανε χωρις ενδοιασμους. Ενα λιγοτερο ηλιθιο μυαλο σε αυτο το κοσμο σκεφτηκε και χωρις να απαντησει εναποθεσε την τσαντα του πανω στην εδρα και εβγαλε το βιβλιο του.
Οταν του ζητηθηκε να βρει τα στοιχεια που θα κατεστρεφαν τον αντιπαλο του Πετροφσκι ποτε δεν ειχε σκεφτει πως θα βρισκοταν σε μια αιθουσα καταμεστη απο πιτσιρικια που επρεπε να τα διδαξει και κατι. Μπορει να ηταν ο καλυτερος αντρας του αλλα για να φτασει σε αυτο το επιπεδο ειχε τρομερες γνωσεις. Στην Ρωσσια μελετησε τα παντα. Ιατρικα ζητηματα καθως και ψυχολογικα . Οτιδηποτε θα τον εκανε πιο οξυδερκη και ευστροφο. Ειχε γινει μια κινητη μηχανη εξυπναδας και δυναμης. Αυτος ηταν και ο λογος που τον εφερε μαζι του στην Αμερικη.
Στην αρχη πλησιασε ο ιδιος τον στοχο. Προσπαθησε με την βια να του αποσπασει πληροφοριες ωσπου εκανε την εμφανιση της εκεινη στο σπιτι. Απο εκει και περα αφου δεν καταφερε να βρει τιποτα επικεντρωθηκε στον εντοπισμο της. Ηταν τρομερα δυσκολο αφου ο Αντονι ειχε καταφερει να την κρυψει καλα. Οταν ομως εκεινη βγηκε άφησε την αφάνεια πίσω της και αποφασισε να επιστρεψει στις διδακτικες αιθουσες και μονο που το ονομα της εμφανιστηκε στα αρχεια ηταν αρκετο. Ο Πετροφσκι ειδε πως θα πηγαινε στο ιδιο πανεπιστημιο με την κορη του και πλεον ο Λουκ βρεθηκε σαν Αλαν στην θεση του καθηγητη. Το μυαλο του αν και ηταν ενας στυγνός εκτελεστής ηταν χιλιες φορες πιο ικανό και από τον καλύτερο καθηγητη του Πανεπιστημίου. Οτι θεωρια κι αν τους ελεγε την ειχε ηδη δει στην πραξη.
Τα χαρτια του ηταν ετοιμα απο την πλευρα του Πετροφσκι και απο εκει και περα το μονο ευκολο ηταν να μπει σε ενα μερος που ιδιοκτητης ηταν ενας παλιος φιλος και γνωστος του. Αυτο που εκανε πιο δυσκολη απο ολα την αποστολη του ομως ηταν η Λιλιθ. Αυτη η κοπελα ειχε την ικανοτητα 2 μερες τωρα να μπορει να εισβαλλει στο μυαλο του και να παραβιάζει κάθε φραγμό του. Φυσικα και της το επετρεπε ο ιδιος. Το αρχικο σχεδιο που ηταν εν αγνοία της Κάρλας η οποια πιστευε οτι ο Λουκ ειχε παει εκει για την προστασια της ηταν απλο και καθαρο. Θα την πλησιαζε ερωτικα και θα αποσπουσε πληροφοριες με τον καιρο για το που μπορει να βρισκονται τα αρχεια. Η δουλεια επρεπε να γινει με ηρεμους και χαλαρους ρυθμους για να μην την τρομαξει και φυγει ξανα.
YOU ARE READING
The Mission
AdventureΤύλιξε τα μακρια της δάχτυλα γύρω από το ύφασμα της γραβάτας του , σίγουρα θα κερδιζε το στοίχημα... Έβλεπε στο μυστηριο βλέμμα του τον πόθο και αυτό της ηταν αρκετό... Τον τράβηξε προς το μέρος της, έκατσε πανω στο γραφείο και άνοιξε τα πόδια της...