"Ένα ευχαριστώ στην kesasofia για τις μουσικές της ιδέες ❤"
"Sometimes...everybody hurts ... "
Κοιτούσε τον φάκελο που άνοιξε μπροστά της και έψαχνε το κουράγιο να πατήσει πάνω στο αρχείο. Κοίταξε γύρω της και έβγαλε μηχανικά ένα τσιγάρο απο τη τσάντα... το κράτησε στο χέρι της ξέροντας ότι αν το ανάψει θα τραβήξει τα βλέμματα και άρχισε να το κάνει κύκλους ανάμεσα στα δάχτυλα της. Έβαλε τα ακουστικά και χάθηκε ξανά στην οθόνη.
Έκλεισε τα μάτια και πάτησε πάνω στο αρχείο. Αμέσως το σύστημα αναπαραγωγής άρχισε να παίζει το βίντεο. Ανάσες... το πρώτο πράγμα που άκουσε ήταν ανάσες... Βογγητά και αναστεναγμός στην συνέχεια. Διέταξε τα βλέφαρα της να ανοίξουν , αλλά τα έκλεισε ευθύς αμέσως. Αν είχε ένα όπλο θα σκότωνε δίχως αμφιβολία τον εαυτό της που έδωσε τη διαταγή σε αυτό το άχρηστο κορμί να δακρύσει. Να νιώσει...
Την είχε ξαπλωμένη στο κρεβάτι... φιλούσε τα χείλη της και αργά αργά της έκανε έρωτα. Δεν ήταν σεξ ,δεν ήταν ζωώδη ένστικτα ήταν καθαρός έρωτας και αυτό την τσάκισε πιο πολύ από όλα. Έβγαλε το στικάκι και το κράτησε σφιχτά στην παλάμη της. Γέλασε και άφησε το βλέμμα της να περιπλανηθεί στο καταπράσινο χορτάρι που υπήρχε στον κήπο της σχολής.
"Ένα τζάμι, αν το σπάσω θα βρεθώ να ξαπλώνω πάνω σου. Αν δε το σπάσω θα μείνω να σε κοιτώ ... " Λόγια διάσπαρτα δίχως πραγματικό νόημα έβγαιναν από τα χείλη της. Έβαλε το στικάκι στη τσάντα και έβγαλε τον αναπτήρα. Έκανε την καρέκλα της ελαφρος προς τα πίσω και ύψωσε τα πόδια της πάνω στο γραφείο. Το κλικ του αναπτήρα έβαλε φωτιά στον καπνό και τράβηξε μια δυνατή τζούρα. Τον κράτησε πέντε δευτερόλεπτα μέσα της πριν τον αφήσει να χαθεί στην ατμόσφαιρα. Χάζευε τα σχέδια που δημιουργουσε πάνω στις ακτίνες του ήλιου που έμπαιναν από το παράθυρο και σκέφτηκε το φευγιό της που πλέον ήταν η μόνη επιλογή. Δεν θα έμενε άλλο. Δάκρυσε για χάρη του και θεωρούσε τον εαυτό της απαράδεκτο.
"Συγνωμη αλλά εδώ δεν επιτρέπεται το κάπνισμα.." είπε η ξανθιά κοπελίτσα που ήταν υπεύθυνη και και η Λίλιθ την κοίταξε. Πήρε την τσάντα και σηκώθηκε σταματώντας μπροστά της . Τράβηξε ακόμα μια ρουφηξιά και απελευθέρωσε όλο το καπνό συην μούρη της κοπέλας που άρχισε να βήχει. Πέταξε το τσιγάρο στην μοκέτα και το πάτησε.
Δίχως να κοιτάξει την αντίδραση της την έκανε στην άκρη κι έφυγε... Το τέλος σε αυτή τη παράνοια είχε φτάσει. Και θα το έδινε η ίδια.
ESTÁS LEYENDO
The Mission
AventuraΤύλιξε τα μακρια της δάχτυλα γύρω από το ύφασμα της γραβάτας του , σίγουρα θα κερδιζε το στοίχημα... Έβλεπε στο μυστηριο βλέμμα του τον πόθο και αυτό της ηταν αρκετό... Τον τράβηξε προς το μέρος της, έκατσε πανω στο γραφείο και άνοιξε τα πόδια της...