Pohled Anet
Z adaptačního kurzu jsme se vrátili celkem pozdě večer.
Potom co jsem dojela domů, jsem byla tak unavená, že jsem nebyla oni schopná si vybalit.
Došla jsem do svýho pokoje a tašku jsem zahodila, neznámo kam.
Unaveně jsem padla na postel a z kapsy vytáhla svůj mobil.
Hned jsem se připojí na Wi-Finu a zkontrolovala všechny svoje sociální sítě.
Přišlo mi několik zpráv od Tinuse. To už se stávalo samozřejmostí.
Znova jsem si tiše povzdechla a pomalu vstala z postele.
Vzala jsem si ručník a svůj sprchový gel a vydala se do koupelny, abych si dala pořádnou teplou sprchu.
Ve sprše jsem jako vždy zapomněla na všechny své starosti.
***
Po sprše jsem se v ručníku únaveně došoural do pokoje.
Rychle jsem si ze šatníku vytáhla čistý pyžamo, které jsem na sebe rychle navlékla.
Ručník jsem šla pověsit na balkon, ze kterého jsem zase rychle odešla, jelikož venku byla strašná zima.
Když jsem se vrátila zpátky do pokoje, tak jsem si ještě rychle nastavila budík na další den a pak se vydala konečně do říše snů.
Pohled Martinuse
Marcus probrečel celej večer. Bylo mi ho neskutečně líto.
Tak strašně rád bych mu pomohl, ale největší problém, je ten, že nevím jak.
Taky mám zlomené srdce, ale s tím se musím poprat sám.
A úplně stejně je na tom i Mac, jenže ten neví jak.
Ještě jsem naposled napsal Anet a doufal, že tentokrát už odepíše.
Mobil jsem si dal ještě na nabíječku a až pak si lehl do postele vedle Maca a do pár minut jsem usnul.
Ahoj všichni!
Vítám vás u nový kapitoly. Doufám, že se vám líbí.Vaše Katte