Pohled Anet
Z mých úžasných snů mě vzbudil otravný zvuk budíku, který prostě nemohl mlčet.
Vyhrabala jsem se z postele a konečně vypnula ten otravný zvuk, který budík vydával.
Unaveně jsem si sedla na postel a na chviličku zavřela oči.
Byla jsem tak strašně unavená, že to snad ani nebylo možný.
Po chvilce jsem vstala z postele a pomalu se došourala ke své skříni, kterou jsem následně otevřela.
Do skříně jsem se koukala jako do výlohy a snažila se najít něco na sebe.
Bohužel se mi nic z toho co jsem měla ve skříni nelíbilo.
Nakonec jsem vytáhla bílý džíny a k tomu černé tričko s šedou mikinou.
Přešla jsem do koupelny, kde jsem se oblékla a následně trochu upravila.
Když jsem se vrátila zpátky do pokoje, tak jsem si vzala již připravenou kabelku a rychle se vydala do kuchyně, abych se nasnídala.
***
,,Ahoj," pozdravila jsem svou novou kamarádku Andy a pevně jí obejmula.
,,Ahoj," oplatila mi pozdrav a s úsměvem mi obětovala objetí.
,,Tak co jak se těšíš?" zeptala se mě, když jsme se pustily z objetí.
,,Docela jo, ale mám celkem velkej strach," odpověděla jsem jí popravdě.
,,Tak to jsme na tom stejně," řekla mi s úsměvem a společně jsme nastoupily do autobusu, který právě přijel.
***
,,Teď nebo nikdy," řekly jsme společně a poprvé vstoupily do naší nové školy.
,,Páni. Tady je to nádherný," vydechla jsem překvapeně a začala se kolem sebe rozhlížet.
,,Přesně. A teď se jde hledat naše třída," řekla a začala mě táhnout neznámo kam.
***
,,Konečně jsem doma," vydechla jsem unaveně a vyzula jsem si svoje boty.
Byla jsem neskutečně unavená, ale byl to ten nejlepší den v mém životě.
Vyšla jsem schody do svého pokoje, kde jsem zahodila svojí kabelku k tašce, kterou jsem ještě nevybalila.
Rychle jsem se převlékla do domácího oblečení a šla do kuchyně, kde jsem si udělala něco k večeři.
***
Po večeři jsem odnesla špinavé nádobí do myčky a šla se vykoupat.
Napustila jsem si plnou vany horké vody, ve které jsem usnula.
Když jsem se vzbudila, tak bylo deset večer.
Rychle jsem vylezla z vany, kterou jsem následně vypustila.
Převlékla jsem se do pyžama, nastavila si budík a vydala se znova do říše krásných snů.
Ahoj všichni!
Vítám vás u nový kapitoly. Doufám, že se vám líbí.Vaše Katte