24. kapitola

126 10 2
                                    

Pohled Martinuse

Potom co jsem vyslovil svojí osudovou větu, tak se mi naskytnul pohled na vzdalující se záda Marcuse, který naštvaně odcházel z mého pokoje.

S povzdechem jsem se sesunul zpátky na postel a hlavu si složil do dlaní.

Ty vole! Já jsem takovej kretén. Proč jsem mu to říkal? Jsem fakt strašnej kokot.

Po tvářích mi začaly stékat potoky slz, které jsem nemohl zastavit.

Schoulil jsem se do klubíčka a chtěl na všechno kolem sebe zapomenout.

Zapomenout na to, že miluju Anet, že je na mě Mac naštvanej. No prostě na celej svět.

Kéž by jsme ji nikdy nepotkali a já bych se do ní nezamiloval až po uši.

Pohled Marcuse

Běžel jsem. Vnímal jsem jen svůj zrychlený tep a bylo mi úplně jedno, že vrážím do lidí kolem mě.

Vůbec netuším, proč mě to tolik naštvalo. Proč mě to, tak vykolejilo.

Až po nějaké době jsem si všiml, že jsem doběhl do lesa.

Hned mě napadlo kam půjdu. Uprostřed lesa je krásné jezero a nikdo o něm neví.

Dokonce ani Tinus. Je to prostě takový moje krásný tajemství.

Došel jsem k jezeru a posadil se na jednu starou lavičku.

Svým pohledem jsem zkoumal okolí jezera. Vždycky jsme obdivoval ten klid kolem.

Jo vypadá to, že dnes tu budu ještě, ale ještě dlouho.

Pohled Anet

Dneska se mi do školy vůbec nechce. Budeme psát z několika předmětů najednou.

Vzala jsem si školní tašku a s falešným úsměvem vyšla ze dveří.

Šouravým krokem jsem došla na zastávku a čekala na autobus, který měl jako vždycky spoždění.

Nijak jsem to neřešila, protože jsem na to byla již zvyklá.

Spousta lidí co tudy jede poprvý si vždycky stěžují, že ty autobusy mají spoždění, ale mi to už vůbec nevnímáme.

***

Co nejrychleji jsem prošla kolem skupinky druháků, kteří seděli před školou.

Mým úmyslem bylo se vyhnout jemu. Tomu nejkrásnějšímu klukovi na světě, který má ten nejhezčí úsměv.

Bože na co to zase myslím. Měla by jsem s tím přestat.

Přišla jsem ke své skříňce a bundu s botami do ní rychle hodila.

Dneska vážně nemám na nic náladu. Tak to vypadá, že to bude ještě hodně dlouhý den.

Ahoj všichni!
Vítám vás u nový kapitoly. Doufám, že se vám líbí.

Vaše Katte

Who I amKde žijí příběhy. Začni objevovat