13. kapitola

159 7 8
                                    

Pohled Anet

Ráno jsem vstala kolem sedmý a hned zamířila do koupelny, abych provedla ranní hygienu.

Když jsem se vrátila zpátky do pokoje, tak jsem přešla ke skříni a začala hledat nějaký oblečení, které by se mi líbilo.

Po nějaké době jsem si konečně vybrala černé džíny, šedý tričko a černou mikinu.

Rychle jsem se oblíkla, vzala si svůj batoh a opustila svůj pokoj.

Sešla jsem po schodech do kuchyně, kde samozřejmě nikdo nebyl. To už u nás bylo zvykem.

Udělala jsem si snídani a i se snídaní jsem si šla sednou do obýváku.

Pustila jsem si televizy a hned ji přepla na kanál Óčka.

Bohužel tam právě běžela písnička od Marcuse a Martinuse Make You Believe In Love.

Tuhle písničku jsem měla hodně ráda a pořád mám, ale už ty dvě krásný dvojčata nemusím.

Radši jsem se začala zabývat snídaní a u toho poslouchala písničky.

,,Tak a teď máme žhavou novinku pro všechny Mmery," vyrušil mě z mého přemýšlení hlas moderátora.

Můj pohled ihned padnul na televizi, která mě teď zajímala mnohem víc než moje snídaně.

,,Norští zpěváci Marcus a Martinus k nám do České republiky zavítají 5.11. Vstupenky se vyprodali během jedné hodiny, což je šílený!" vykřikl moderátor a já zůstala na televizi vyděšeně koukala.

Proč se to musí stát zrovna teď. Teď když jsem tak šťastná.

***

Nějakým způsobem jsem se dostala do školy. Vlastně ani nevím jak.

Došla jsem ke své skříňce, kterou jsem odemkla a otevřela.

Sundala jsem si bundu a přezula se do svých přezůvek.

Skříňku jsem zase zavřela a chtěla odejít ze šatny, ale zastavila mě moje kamarádka, která chtěla abych na ní počkala.

,,Mám pro tebe velké překvapení," opakovala tuhle větu stále dokola.

Byla jsem strašně zvědavá, co to je za překvapení.

,,A co to tedy je?" zeptala jsem se jí, když se přezula.

,,Povedlo se mi koupit nám dva lístky na Marcuse a Martinuse," vykřikla nadšeně Andy.

,,To je úžasný," vykřikla jsem a pevně jí objala.

Sice jsem nebyla moc nadšená z toho, že tam budu muset jít, ale je aspoň dobrý to, že tam budu s Andy.

Ahoj všichni!
Vítám vás u nový kapitoly. Doufám, že se vám líbí.

Vaše Katte

Who I amKde žijí příběhy. Začni objevovat