15. kapitola

149 6 3
                                    

Pohled Marcuse

,,Tak a tady máš všechny choreografie perfektně popsány, takže se je nauč," řekl jsem Dejvidovi, když jsme skončili s tréninkem.

,,Jo dík," řekl a převzal si ode mě ty papíry.

,,A kolik těch choreografií budu tančit?" zeptal se mě ještě předtím než odešel z mého pokoje.

,,Chtěl bych abys tancoval všechny naše choreografie," řekl jsem pomalu a podíval se na něj.

,,To jako fakt! A co ostatní tanečníci?" zeptal se trochu starostlivě.

,,Jo přesně. Jsi dobrej," přiznal jsem popravdě.

,,Díky," řekl a konečně otevřel dveře a vyšel na chodbu. Ještě za sebou zavřel a já zase osaměl.

Ani nevím co mě to napadlo, ale rychle jsem vyšel za Dejvidem na chodbu.

,,Počkej," zakřičel jsem na něj a zastavil jsem ho v pohybu, když chtěl nastoupit do výtahu.

Otočil se na mě a překvapeně se na mě podíval. Jako by vůbec nečekal, že jsem to já.

,,Napadlo mě jestli bys nechtěl někam zajít?" zeptal jsem se ho s otázkou v očích.

,,Jo jasně. A kam vůbec to tady neznám?" zeptal se mě nadšeně.

,,Tak to jsme dva," odpověděl jsem po pravdě.

Oba jsme se začali smát a já zjistil, že se s tímhle klukem vážně nudit nebudu.

***

,,Ještě jednou ti děkuju za dnešek," poděkoval jsem Dejvidovi, když jsme se vrátili z procházky.

,,To já děkuju," řekl na oplátku a mile se na mě usmál.

Oba jsme nastoupili do výtahu a já jsem zmáčknul tlačítko pátého patra.

Dveře se zavřely a mi jsme začali pomalu vyjíždět nahoru.

Najednou Dejvid zastavil výtah a otočil se na mě.

Zadíval se mi do očí a zničeho nic mě políbil.

Že začátku jsem byl celkem hodně překvapenej, ale po chvíli jsem začal spolupracovat.

Jeho rty byli tak hebké a tak teplé, no prostě dokonalé.

Ahoj všichni!
Vítám vás u nový kapitoly. Doufám, že se vám líbí.

Vaše Katte

Who I amKde žijí příběhy. Začni objevovat