16. kapitola

155 8 3
                                    

Pohled Marcuse

Hned jak se dveře výtahu otevřely, tak jsem rychlostí blesku z výtahu vystoupil.

Běžel jsem ke svému pokoji, otevřel dveře, které jsem následně zase rychle zavřel.

Sjel jsem po dveřích až dolů a schoval si hlavu do dlaní.

Co jsem to zase udělal? Proč jsem se musel líbat zrovna s ním? Se svým tanečníkem!!

Zavřel jsem oči a v mysli se mi vybavily, ty jeho měkké a teplé rty.

Nemohl jsem na něj přestat myslet. Bylo to tak ubíjející, že se to nedalo vydržet.

Po chvíli jsem vstal ze země a nějakým způsobem jsem se dostal do koupelny.

Moje jediné přání bylo si dát tu nejstudenější sprchu, která existuje. A budu doufat, že mě aspoň trochu probere.

Pohled Martinuse

Chtěl jsem si o všem promluvit s Macem, ale když jsem klepal na jeho dveře, tak mi nikdo neotevřel.

,,Tak asi někam šel," opakoval jsem si stále v duchu a doufal, že se mu nic nestalo.

Přece na tom nebyl zrovna nejlépe. Vážně jsem si o něj dělal strašný starosti.

Přemohl jsem se a odešel zpátky k sobě do pokoje.

Padl jsem na postel a snažil se vymyslet nějakou zábavu, která by mě aspoň na chvíli zabavila.

Nakonec jsem se rozhodl udělat nějaký to učení. Přeci jen toho máme vážně hodně a já s tím ani nezačal.

Vytáhl jsem si z kufru učebnici i pracovní sešit a pustil se do dělání zadaných stránek.

***

Po hodině jsem měl celou norštinu konečně za sebou.

Rychle jsem ji uklidil zpátky do kufru a přísahal, že už ji nevytáhnu.

Lehl jsem si na postel až teď si uvědomil jak moc jsem vlastně unavený.

Začaly se mi zavírat oči a já jsem se během minuty vydal do říše snů.

Ahoj všichni!
Vítám vás u nový kapitoly. Doufám, že se vám líbí.

Vaše Katte

Who I amKde žijí příběhy. Začni objevovat