17. kapitola

137 7 4
                                    

Pohled Anet

Musím říct, že teď se na praxe vůbec netěším, protože tam zase potkám jeho.

Toho nejlepšího a nejkrásnější kluka na světě.

Můj mozek na něj myslel dvacet čtyři hodin denně a mě už to přestávalo bavit.

Dokonce se mi o něm celej víkend zdálo. Pane Bože! Proč zrovna já?!?

Pomalý krokem jsem vešla do hotelu a co nejrychleji se vydala dolů do šaten.

V šatnách jsem se zdržovala co nejdéle, rozhodně jsem ji nikde nechtěla potkat.

Nakonec jsem se odhodlala a vyšla z šaten ven. Obezřetně jsem se rozhledlá kolem sebe, a když jsem zjistila, že je vzduch čistý, tak jsem vyrazila.

Znova jsem vyšla schody a prošla dlouhou chodbou, která oddělovala cukrárnu, myčku a kuchyni.

Došla jsem k nástěnce, na kterou jsem se snažila rychle zapsat.

,,Ahoj," ozvalo se za mnou a já hned věděla, kdo to je.

,,Ahoj," odpověděla jsem a snažila se roztřesenou rukou napsat svůj podpis.

Co nejrychleji jsem se vypařila a zdrhla na cukrárnu.

Když jsem došla na cukrárnu, tak jsem si konečně úlevou vydechla a mohla se v klidu pustit do práce.

***

Celej den jsem pořád narážela na Riveru. Většinou to bylo hodně divný.

A proto jsem byla neskutečně ráda, když jsem mohla jít domů.

Když jsem byla konečně doma, tak jsem si úlevou vydechla a začala se psychicky připravovat na zítřek.

Ahoj všichni!
Vítám vás u nový kapitoly. Doufám, že se vám líbí.

Vaše Katte

Who I amKde žijí příběhy. Začni objevovat